Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا غلامرضا شریعتی روز شنبه در حاشیه بازدید از روند واردات کالاهای اساسی از طریق بندر امام خمینی (ره) بیان کرد: بخشی از انباشت کالاهای موجود در بندر امام خمینی(ره) که از حجم زیادی برخوردار بود در حیطه مسوولیت‌های سازمان ملی استاندارد بود که می‌بایست در این رابطه تصمیم‌گیری می‌شد.

وی با بیان اینکه برای تعیین تکلیف کالاهای انباشته شده با همکاری معاونت اقتصادی استانداری، مدیرکل بنادر و دریانوردی استان و برخی از واردکنندگان تصمیم‌ لازم گرفته شد افزود: تسهیل فعالیت‌های اقتصادی به ویژه در حوزه واردات کالاهای اساسی ضرورت انکار ناپذیر است اما حفظ ایمنی و سلامت جامعه معامله‌پذیر نیست و سازمان ملی استاندارد در این زمینه به هیچ‌وجه کوتاهی نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شریعتی ادامه داد: در این رابطه بررسی علمی با دقت صورت می‌گیرد و همزمان پاسخگویی‌های سازمان ملی استاندارد برای رفع مشکلات سرعت خواهد یافت.

وی یکی از مهمترین مولفه های مربوط به حوزه کاری این سازمان برای تایید واردات کالاها را "ارزیابی ریسک" کالاها بیان ‌کرد و افزود: این بررسی‌ها بر پایه ضوابط و مقررات با جدیت انجام می‌شوند تا از بروز هرگونه مشکل احتمالی در بخش مصرف کنندگان جلوگیری شود.

رییس سازمان ملی استاندارد کشور به ارزیابی ریسک محموله‌های اخیر ذرت توسط پژوهشکده ملی استاندارد اشاره کرد و گفت: نتایج در این رابطه به زودی اعلام می‌شود تا سپس با حمایت پشتیبانی امور دام، ذرت وارداتی به مرغداری‌ها و دامداری‌ها اختصاص یافته و فعالیت‌های مربوط به تولید فرآورده‌های گوشتی در کشور با شرایط بهتری ادامه یابد.

شریعتی همچنین در خصوص ذرت‌های آلوده که از سال های گذشته در انبارهای بندر امام خمینی (ره) انباشه شده بیان کرد: در خصوص این محموله در ادوار گذشته تصمیم‌گیری شد تا با صادرات آنها این بخش از محصولات انباشه شده در انبارها، از کشور خارج شوند.

به گفته وی تاکنون ۷۰ هزار تن از این ذرت‌ها صادر شده و در خصوص بقیه این محموله بر اساس تصمیم از پیش گرفته شده عمل می‌شود.

وی با بیان اینکه باید برای ۲۶۵ هزار تن ذرت وارداتی اخیر که سالم هستند نیز تصمیم‌گیری شود گفت: این محموله وارداتی بعد از اقدامات علمی استانداردسازی شده و قرار است از طریق پشتیبانی امور دام برای مصرف خوراک طیور و دام مورد استفاده قرار گیرد.

رییس سازمان ملی استاندارد ایران روز شنبه در سفر یک روزه خود به خوزستان از اداره استاندارد ماهشهر و چند آزمایشگاه و انبارهای بندر امام (ره) در جنوب خوزستان دیدن، و روند ترخیص و نگهداری و آزمایش کالاها را در این بندر بررسی کرد.

بندر امام خمینی (ره) بزرگترین بندر کشور از نظر توان ذخیره سازی انواع کالاها از قبیل محصولات فله خشک و مایع است که با برخورداری از ۳۸ پست اسکله به طول هفت کیلومتر، نقش مهمی در تامین کالاهای اساسی کشور دارد.

برچسب‌ها بندرامام خمینی سازمان ملی استاندارد ایران واردات غلامرضا شریعتی خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بندرامام خمینی سازمان ملی استاندارد ایران واردات بندرامام خمینی سازمان ملی استاندارد ایران واردات غلامرضا شریعتی خوزستان اخبار کنکور سازمان ملی استاندارد بندر امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۰۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی

دریافت 76 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد جواد زارع مسئول مجموعه فرهنگی شهدای گمنام بندرعباس به تبیین راز موفقیت امام خمینی رحمه الله علیه در تربیت نسلی الگو پیش‌رو و اوج حکومت امام زمان ارواحنا له الفدا پرداخت.

کد خبر 6098888

دیگر خبرها

  • روش تربیتی امام خمینی(ره) و نقطه اوج حکومت مهدوی
  • مجموعه سپاه همیشه همراه جامعه کشاورزی استان بوشهر است
  • تولید مقاطع فولادی استاندارد و ریل در ذوب آهن اصفهان
  • فروش ۱۹۰ کیلو شمش طلای استاندارد
  • فروش ۱۹۰ کیلو شمش طلای استاندارد+ جزییات
  • فروش ۱۹۰ کیلو شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران
  • فروش ۱۹۰ کیلو طلا در حراج امروز+قیمت
  • پارکینگ طبقاتی خیابان امام خمینی (ره) تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد
  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • چندین تیم تروریستی زیر ضربه سربازان گمنام امام زمان (عج)