Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-27@04:39:24 GMT

استقلال 1- فولاد 0

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۱۰۸۵

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد با پیروزی یک بر صفر استقلال به پایان رسید تا فرهاد مجیدی در اولین بازی‌اش بعد از قبول دوباره هدایت این تیم پیروز شود. ناطقان: تیم‌های فوتبال استقلال و فولاد در دیداری از هفته هفدهم لیگ برتر ایران امروز (شنبه) از ساعت ۱۷:۳۰ و در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند. این مسابقه در نهایت با پیروزی یک بر صفر استقلال به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل بازی را ارسلان مطهری در دقیقه ۸۱ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. استقلال با این سه امتیاز ۳۰ امتیازی شد و در رده سوم باقی ماند. فولاد هم با ۲۶ امتیاز در رده چهارم قرار دارد. بعد از جدایی فکری از استقلال هدایت آبی‌پوشان به مجیدی رسید تا او بعد از چند ماه دوباره به این تیم برگردد.

نیمه نخست

بازی آرام آغاز شد اما رفته رفته به هیجان آن اضافه شد. در دقیقه ۷ مسابقه بود که محمد نادری به محوطه جریمه فولاد نفوذ کرد و در آنجا سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت. در ادامه فولادی‌ها بازی را در دست گرفتند و موقعیت‌هایی هم روی دروازه استقلال خلق کردند اما در گلزنی ناکام ماندند. در یکی از این موقعیت‌ها ساسان انصاری توپ را از بالای سر رشید مظاهری عبور داد اما احمد موسوی توپ را از وری خط دروازه بیرون کشید تا دروازه استقلال باز نشود.

استقلال سعی می‌کرد در دقایقی که توپ را در اختیار داشت به سمت دروازه فولاد برود. در یکی از این صحنه‌ها دیاباته با پاس غفوری در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد اما تعلل در ضربه زدن و دخالت ساسان انصاری منجر به از دست رفتن موقعیت شد. چند دقیقه بعد هم مهدی قایدی در محوطه جریمه فولاد صاحب موقعیت شوت‌زنی شد اما ضربه او محکم و دقیق نبود و به مدافعان برخورد کرد.

در دقیقه ۳۸ مسابقه میری، بازیکن فولاد توپ را در میانه میدان لو داد تا یک حمله خطرناک برای استقلال آغاز شود، پاس غفوری در محوطه جریمه به دیاباته رسید اما ضربه او را محسن فروزان دفع کرد و در ادامه هم دیاباته نتوانست ضربه دقیقی به توپ بزند تا این موقعیت جدی برای استقلال از دست برود.

نیمه دوم

همانند نیمه اول این نیمه هم با فشار بیشتر فولادی‌ها آغاز شد اما موقعیت خطرناکی روی دروازه استقلال ایجاد نشد. در ادامه استقلالی‌ها هم سعی کردند به فولاد فشار بیاورند و موقعیت‌های نصف‌ونیمه‌ای هم ایجاد شد اما بازی بیشتر از اینکه بار فنی داشته باشد با درگیری‌ها و خطاهای پرتعداد بازیکنان دنبال شد. تا دقیقه۷۰ مسابقه در این نیمه موقعیت خطرناکی روی دروازه‌های ایجاد نشد تا اینکه ضربه ایستگاهی مهدی قایدی با ضربه سر دیاباته همراه شد اما توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت.

در دقیقه ۸۰ مسابقه مهدی قایدی پشت یک ضربه ایستگاهی ایستاد اما ضربه او به دیوار دفاعی برخورد کرد و توپ در ادامه به ارسلان مطهری رسید اما مدافع فولاد روی او مرتکب خطا شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. خود مطهری پشت توپ ایستاد و آن را تبدیل به گل کرد تا بازی یک بر صفر به سود استقلال شود.

در ادامه فولادی‌ها با شدت بخشیدن به حملات‌شان سعی کردند این گل را جبران کنند اما در این کار موفق نشدند تا بازی با همان یک گل به سود استقلال به پایان برسد.

ترکیب استقلال: رشید مظاهری، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری(بابک مرادی از دقیقه ۷۰)، احمد موسوی(فرشید باقری از دقیقه ۸۸)، مسعود ریگی، آرش رضاوند(محمدحسین مرادمند از دقیقه ۸۸)، فرشید اسماعیلی، شیخ دیاباته(ارسلان مطهری از دقیقه ۷۰) و مهدی قایدی.

ترکیب فولاد: محسن فروزان، موسی کولی‌بالی، عارف آقاسی، وحید حیدریه(مهران درخشان‌مهر از دقیقه ۸۶)، عادل حردانی، محمد آبشک، محمد میری(زبیر نیک‌نفس از دقیقه ۶۳)، پاتوسی(صابر حردانی از دقیقه ۷۳)، فرشاد احمدزاده(حسین ابراهیمی از دقیقه ۸۶)، ساسان انصاری(محمدرضا عباسی از دقیقه ۸۶) و پریرا.
منبع: ایسنا برچسب ها: استقلال ، فولاد ، پیروزی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: استقلال فولاد پیروزی محوطه جریمه مهدی قایدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۱۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود به فینال آسیا با دردسری به نام ازبکستان | خودمان کارمان را سخت کردیم!

به گزارش همشهری آنلاین، دومین نبرد نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ بین تیم‌های ملی ایران و ازبکستان پیگیری شد و برنده این جدال حریف تیم ملی تایلند در فینال رقابت‌ها می‌شود. هدایت تیم ملی ازبکستان بر عهده وناسیو لوپز سرمربی مشهور فوتسال دنیا است و این دوئل از وجه تاکتیکی بسیار جذاب و دیدنی بود.

????سالن مسابقه: آرنا بانکوک (بانگکوک)

ترکیب ابتدایی تیم ملی فوتسال ایران در مقابل ازبکستان
مسعود محمدی | محمد حسین درخشانی | سالار آقاپور | مهدی کریمی | بهروز عظیمی

ترکیب ابتدایی تیم ملی فوتسال ازبکستان در مقابل ایران

ابوس المورودو | روپیف اختیور | خمرویف ایلخمجون | نیشونوف خسن الدین | تولکینوف البک

گل اول تیم ملی فوتسال ایران در دقیقه ۴ (ایران ۱ - ۰ ازبکستان) ازبک‌ها از ترس، گل به خودی زدند؛ در حالی که سالار آقاپور با یک توپ‌ربایی در شرایط دو به تک با دروازه‌بان ازبکستان قرار گرفت و قصد پاس دادن به سعید احمدعباسی را داشت، بین راه بازیکن ازبکستان به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا حساب کار یک بر صفر به سود ایران شود. گل اول ازبکستان از ضربه ایستگاهی در دقیقه ۷ (ایران ۱ - ۱ ازبکستان) جورائف بازیکن تیم ملی ازبکستان از روی ضربه ایستگاهی و در فاصله شانزده متری دروازه باقر محمدی را باز کرد و بازی به تساوی کشید. گل دوم تیم ملی فوتسال ازبکستان در دقیقه ۱۸ (ایران ۱ - ۲ ازبکستان) درس تاکتیک ازبک‌ها به ایران بازیکنان تیم ملی فوتسال ازبکستان با یک حرکت تمرین شده و هجومی که به پای تیرک دوم دروازه تیم ملی ایران ختم شد، توسط زیانوف به گل دوم رسیدند. گل دوم به سود ایران و بازهم گل به خودی در دقیقه ۲۳ (ایران ۲ - ۲ ازبکستان) تیم ملی فوتسال ایران با ضربه مسلم اولاد قباد از روی اوت و با برخورد به سر زیانوف به گل دوم دست یافت. زیانوف که زننده گل دوم ازبک‌ها برابر ایران بود، حالا برای ایران نیز موفق به گلزنی شد. گل سوم برای تیم ملی فوتسال ایران (ایران ۳ - ۲ ازبکستان) زوج مخوف سالار و بهروز؛ پاس فوق العاده سالار آقاپور به پای تیر و ضربه ساده و تمام کننده بهروز عظیمی، گل سوم ایران در دیدار با ازبکستان را به ارمغان آورد، تا شاگردان شمسایی بازی را سه بر دو پیش بیافتند. گل سوم ازبکستان در دقیقه ۳۶ (ایران ۳ - ۳ ازبکستان) حرکت انفجاری بازیکن ازبکستان و با کنار زدن مهدی کریمی در دوئلی تن به تن و با پاس دقیق به زیانوف، گل سوم ازبکستان را به همراه داشت. کد خبر 847302 برچسب‌ها فوتسال و فوتبال ساحلی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • ملاثانی 1 - سپاهان 2 : این جام را سفت بچسب
  • پنجه آلومینیوم بر صورت قرمزها / پرسپولیس دو بار بازی برده را از دست داد
  • پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت
  • حذف پرسپولیس با شکست برابر آلومینیوم در جشنواره گل‌‌های زیبا
  • جام حذفی؛ شکست فجر در حضور ۱٠ هزار تماشاگر 
  • صعود به فینال آسیا با دردسری به نام ازبکستان | خودمان کارمان را سخت کردیم!
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله