Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@06:05:06 GMT

تقدیر امام‌جمعه قم از احداث پارک هزار هکتاری

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۱۱۶۷

تقدیر امام‌جمعه قم از احداث پارک هزار هکتاری

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله علیرضا اعرافی در آیین روز درختکاری در قم، با اشاره به اهمیت توسعه فضای سبز و حفظ محیط‌زیست، اظهار کرد: عملکرد و اقدامات شهرداری قم در توسعه فضای سبز قابل‌تقدیر است.

امام‌جمعه قم نزدیکی شهر قم به سرانه معتبر و استانداردهای جهانی را قابل‌توجه دانست و افزود: اقدامات و طرح‌های شهرداری قم تحسین‌برانگیز بوده و یکی از طرح‌های قابل‌توجه و خوب احداث پارک هزار هکتاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله اعرافی ساخت بوستان‌های محلی را در همه مناطق مورد توجه قرارداد و تصریح کرد: دسترسی آسان همه شهروندان به فضای سبز و بوستان‌های محلی یکی دیگر از طرح‌های خوب شهرداری قم بوده است.

وی با تأکید بر جایگاه شهر قم در انقلاب و جهان تشیع ابراز کرد: باید تلاش شود قم به‌عنوان پایگاه انقلاب اسلامی و مرکز علوم دینی در همه عرصه‌ها ممتاز بوده و فضای سبز نیز یکی از این عرصه‌های است.

مدیر حوزه‌های علمیه کشور ادامه داد: تأمین آب شرب نیز یکی دیگر از نیازهای شهر قم بوده که به حمدالله در دسترس مردم قرار گرفته و امیدواریم به‌زودی نیازهای شهر قم در همه حوزه‌ها و در تراز انقلاب اسلامی تأمین‌شده و قدم‌های مؤثری برداشته شود.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: قم محیط زیست انقلاب اسلامی امام جمعه فضای سبز شهر قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۱۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز بازگشایی شد

علی اصغر اسدالهی گفت: توسعه فضای سبز شهری و فضای ورزشی به‌ویژه فضای اختصاصی ویژه بانوان یکی از اولویت‌های مدیریت شهری اهواز است، در همین راستا تکمیل و بهسازی دو پارک بانوان شهروند و ولی‌عصر (عج) در دستور کار قرار گرفت.

او می‌گوید: پارک بانوان ولی‌عصر (عج) سال‌ها به علت وجود مشکلات تعطیل و بدون استفاده بود و با اقداماتی که انجام شد این پارک نوسازی و بهسازی شد و بانوان اهوازی می‌توانند از آن استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اهواز ادامه داد: سیستم برق و روشنایی پارک یکی از مهم‌ترین بخش‌های این پارک بود که نصب ۱۰۰ عدد پروژکتور و هفت پایه روشنایی، این مشکل را رفع کرده است، علاوه بر آن نواقص سرویس‌های بهداشتی این پارک نیز برطرف و نوسازی شد.

اسدالهی گفت: برای اینکه شهروندان و خانواده‌ها با حضور در پارک ولی‌عصر (عج) لحظات خوب و خوشی را داشته باشند، پنج قطعه ست ورزشی کامل در این پارک نصب شد تا هم بزرگسالان و کودکان از آنها استفاده کنند، علاوه بر آن هشت نیمکت و چهار مَنقل بتنی نیز نصب شده است.

به گفته او با هدف بهبود و توسعه فضای سبز این پارک علاوه بر لکه‌گیری و هَرس چمن ۱۲۰ اصله نهال از انواع مرکبات، یوکا و گلکاری‌های زیبا کاشته و آبنمای ورودی پارک نیز راه‌اندازی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۶ درصدی بوستان ۵ هکتاری بانوان طُرق مشهد
  • نخستین پارک آموزش ترافیک شهرداری قزوین در محله هادی آباد 
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • خبر خوب درباره پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز
  • ماموستا رستمی: فضای کتابخوانی در استان کردستان تقویت شود
  • افزایش فضای کارخانه نوآوری درخشان یزد
  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم
  • دیوارهای کارخانه نوآوری درخشان یزد برداشته شود
  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • پارک بانوان ولی‌عصر در اهواز بازگشایی شد