Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-26@01:32:45 GMT

پروتکل‌ها برای سفرهای خوزستان جواب داد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۱۱۷۳

پروتکل‌ها برای سفرهای خوزستان جواب داد

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، بر اساس جدیدترین گزارش مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور از تحلیل وضعیت تردد وسایل نقلیه مختلف در محورهای مواصلاتی کشور، در بازه زمانی هشتم تا ۱۴ اسفند ماه روزانه به صورت متوسط یک میلیون و ۶۷۹ هزار و ۹۷۴ وسیله نقلیه مختلف در محورهای مواصلاتی کشور تردد انجام داده‌اند که این میزان نسبت به  مدت مشابه سال گذشته ۱۸ درصد و نسبت به مدت مشابه هفته گذشته (یکم تا هفتم اسفند ماه) چهار درصد افزایش داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین این عدد برای انواع وسایل نقلیه سبک مانند سواری‌ها ۲۳ درصد افزایش نسبت به سال گذشته داشته و چهار درصد افزایش را نسبت به هفته نخست اسفند ماه تجربه کرده است.

سفرهای خوزستان کاهش یافت

آمارهای تردد در هفته مورد بررسی نشان می‌دهد که تردد بین استانی وسایل نقلیه مختلف در محورهای مواصلاتی کشور نسبت به هفته دوم اسفند ماه در سال گذشته ۵۱ درصد برای استان گلستان، ۳۶ درصد برای استان اردبیل، ۳۳ درصد برای استان گیلان و ۲۸ درصد برای استان مازندران افزایش یافته است.

تردد استان خوزستان بیشترین میزان کاهش را با منفی ۱۴ درصد در هفته مورد بررسی نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده و پس از این استان چهار محال بختیاری و یزد هر کدام با هشت درصد کاهش تردد در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند.

البته ترددهای استان خوزستان نسبت به هفته نخست اسفند ماه نیز روند کاهش را نشان می‌دهد که ۱۳ درصد افت داشته است و درگیر استان‌های جنوبی نیز تقریبا همین وضعیت را تجربه کرده‌اند چرا که ترددهای استان هرمزگان و بوشهر در هفته گذشته نیز در مقایسه با هفته نخست اسفند ماه به ترتیب دو و پنج درصد کاهش یافته است اما نسبت به هفته مشابه سال گذشته افزایش چهار و پنج درصدی را نشان می‌دهد.

آمارها نشان می‌دهد در بازه زمانی مورد بررسی مجموعا هشت میلیون و ۶۰۰ هزار پلاک یکتا مشاهده شده است که از این میزان حدود دو میلیون پلاک یکتا با مبداء تهران و البرز بوده‌اند.

 بیشترین تخلیه وسایل نقلیه مختلف در تهران و البرز مربوط به هفتم اسفند ماه با ۹۷ هزار و ۵۶۵ دستگاه است که عمدتا در استان‌های مازندران، اصفهان، قم، خراسان رضوی و لرستان مشاهده شده‌اند. همچنین در همین بازه زمانی (هشتم تا ۱۴ اسفند ماه) بیشترین انباشت وسایل نقلیه مختلف در استان مازندران با ۳۳ هزار  و ۸۲۷ وسیله نقلیه با پلاک‌های غیر بومی و عمدتا مربوط به استان‌های تهران، البرز، فارس، گلستان، خراسان رضوی و گیلان بوده است.

پربیننده ترین آپارتمان‌های زیر ۱۰سال تهران چند؟ خانه در غرب تهران چند؟ جزییات تهدید به بمب‌گذاری در پرواز اهواز-مشهد +عکس آینده قیمت آپارتمان در تهران تکلیف مسافران نوروزی به کجا رسید؟

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان خوزستان برجام وسایل نقلیه مختلف درصد برای استان نسبت به هفته سال گذشته نشان می دهد اسفند ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۱۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین، رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور از جان باختن هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در تعطیلات نوروز امسال خبر داد.

میزان در خبری نوشت: عباس مسجدی در رابطه با میزان مرگ و میر ناشی از تصادفات رانندگی در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، گفت: در حدفاصل روزهای ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ (۲۰ روز)، تعداد هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان خود را از دست دادند.

وی افزود: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که هزار و ۱۷۵ نفر فوتی ناشی از تصادفات رانندگی داشتیم، حدود ۹ و نیم درصد کاهش داشته است.

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور با بیان اینکه بیشترین آمار مرگ و میرهای ناشی از تصادفات رانندگی نوروز امسال در روزهای ۳ فروردین و ۲۸ اسفند رقم خورد، عنوان کرد: ۷۶ درصد فوتی‌های ناشی از تصادفات ایام نوروز سال جاری را آقایان و ۲۴ درصد را خانم‌ها تشکیل می‌دهند.

وی تصریح کرد: تعداد مصدومین ناشی از تصادفات رانندگی نیز در این ایام، ۱۷ هزار و ۲۴۴ نفر بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود ۴ و نیم درصد کاهش داشت.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898640

دیگر خبرها

  • کاهش ۳۳ میلیون متر مکعبی حجم آب حوضه کارون بزرگ در لرستان
  • افزایش ۱۳ درصدی تردد خودروها در جاده‌های لرستان
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • افت شاخص عملکرد محیط‌زیست نسبت به سال‌های گذشته/ دفن تنها ۶/۶۹ درصد پسماند‌ها در سطح دنیا
  • میزان سفرهای حمل ونقل عمومی درون شهری زیر ۵۰ درصد است
  • رشد ۲۰۰ درصدی صدور و تمدید پروانه ملزومات دارویی در سال گذشته
  • آخرین آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در تعطیلات نوروز اعلام شد
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ هزار و ۶۵ نفر بر اثر تصادفات رانندگی، جان باختند
  • تدوین ۴۰۰ برنامه‌ در هفته کار و کارگر استان مرکزی
  • تغییر شمسایی در خط دروازه تیم ملی جواب داد