Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین  فراز کمالوند پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل فولاد در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار کرد: خدا را شکر می کنم که استقلال توانست در اولین بازی با حضور ما به برتری برسد تا فاصله در صدر جدول زیاد نشود. فولاد هم به ما چسبیده بود اما باید بگویم در ۴۸ ساعت گذشته چیزی را نتوانستیم به تیم اضافه کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: باید به فکری و دستیارانش خسته نباشید بگویم زیرا ما ادامه دهنده راه مربیان قبلی هستیم.

کد خبر 589129 برچسب‌ها لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه فولاد اهواز باشگاه استقلال

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه فولاد اهواز باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۱۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: توهین به بانوان هوادار؟ چنین چیزی خلاف ارزش های انسانی است

مورایس درباره آخرین وضعیت سپاهان صحبت کرد.

طرفداری | ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان حاضر شد.

ژوزه مورایس اظهار داشت:

خیلی خوشحالم که شما را پس از مدت‌ها می‌بینم و همانطور که می‌دانید اصفهان، نصف جهان! بازی فردا مقابل تیمی که برای بقا تلاش می‌کند، بسیار حساس خواهد بود. تیم (استقلال خوزستان) در این شرایط معمولاً تلاش و انگیزه دو برابری دارد و ما برای پیروزی باید به‌خوبی تلاش کنیم.

وی در واکنش به سوالی که از توهین زننده هوادار سپاهان به بانوان هوادار گلایه کرد، گفت:

توهین به آقایان یا بانوان، خلاف ارزش‌های انسانی است و پذیرفته نیست. باید همدیگر را به‌عنوان انسان درک کنیم و فراموش نکنیم که دوستی و انسانیت، ارزش‌های والای ورزش محسوب می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره برنامه‌اش برای بازی مقابل استقلال خوزستان و آینده خاطرنشان کرد:

برای دیدار فردا آماده شده‌ایم و نمی‌خواهم نتیجه مسابقه را پیش‌بینی کنم. من به آینده فکر می‌کنم و هر کسی برنامه‌هایی برای آینده دارد. تلاش می‌کنم فردای خودم را مثبت ببینم، اما کارهای خودم را بر مبنای آینده پیش نمی‌برم. دوست دارم در لحظه زندگی کنم و امروز خودم را بهتر از دیروز کنم. برنامه پنج یا 10 ساله ندارم. آینده را برای همه شبیه بهشت می‌بینم.

مورایس با تمجید از اهمیت دادن مردم کشورمان به اخلاقیات تصریح کرد:

در ایران بسیار مراقب جنبه‌های اخلاقی هستند و این یکی از مواردی است که آن را تحسین می‌کنم. بچه‌هایی در خانه هستند که فوتبال را دوست دارند و آن را تماشا می‌کنند. وقتی فوتبال پخش می‌شود، آموزش مردم آن منطقه و کشور را نشان می‌دهیم. وقتی این موارد در تلویزیون به نمایش درمی‌آید، فکر نمی‌کنم بخواهیم مردم فکر کنند که این سطح آموزش مردم ماست.

وی با بیان اینکه ذهنیت بازیکنانش را برای دیدار با استقلال خوزستان آماده کرده است، اظهار کرد:

هر دیدار نسبت به دیدار قبلی متفاوت است و نقاط قوت هر تیم نسبت به تیم دیگر تفاوت دارد. در عین اعتقاد به کیفیت خودمان، بیشتر از هر چیزی باید به حریف خودمان احترام بگذاریم. گاهی مواردی مانند بازی با صنعت نفت رخ می‌دهد که باید بپذیریم و از آن بگذریم. در این شرایط باید با مسئولیت و تمرکز بیشتری پیش برویم.

سرمربی سپاهان اصفهان ضمن تمجید مجدد از استقلال خوزستان بیان کرد:

استقلال خوزستان تیم خوبی است که برای بقا می‌جنگد. این فصل از زمانی به بعد کمی غیرعادی شد و نتایج بسیار نزدیک بودند. مثلاً دیدیم که استقلال خوزستان مقابل پرسپولیس 2-2 مساوی کرد. گاهی نتوانستیم شرایط را کنترل کنیم که این ماهیت فوتبال است. می‌بینیم که لیگ برتر آسان نیست.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • مورایس: توهین به بانوان هوادار؟ چنین چیزی خلاف ارزش های انسانی است
  • سرمربی لیگ برتری جریمه میلیاردی شد
  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • نکونام: می‌دانیم کجای کار هستیم و چه چیزی می‌خواهیم
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی 
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!
  • پیروزی خانگی آرسنال در لیگ جزیره
  • پیروزی فوتسالیست‌های قم برابر فولاد هرمزگان