Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایبنا، اکتوالیته نوشت، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان روز چهارشنبه ۳ مارس اعلام کرد که برنامه‌ای برای خروج از قرنطینه کاهش محدودیت‌ها در این کشور در دست اقدام دارد که بازگشایی کتابفروشی‌ها از تاریخ ۸ مارس نیز شامل آن می‌شود. لازم به ذکر است که فروشگاه‌های کتاب در این کشور به استثنای چند مورد از تاریخ ۱۶ دسامبر سال گذشته میلادی تاکنون بسته بوده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بورسنبلات، مجله تجارت کتاب آلمان می‌گوید فروشگاه‌های کتاب در کنار گل‌فروشی‌ها و آموزشگاه‌های رانندگی در قرنطینه‌های احتمالی آینده جزو مشاغل ضروری محسوب خواهند شد؛ البته مشروط به اینکه بازگشایی کتابفروشی‌ها با رعایت کامل تمام نکات بهداشتی و نظارت بر حضور تعداد مشتری‌ها همراه باشد.

چندی پیش نیز وزیر فرهنگ آلمان از اختصاص یک بودجه حمایتی ۵۰ میلیون یورویی به ناشران و کتابفروشی‌های آلمان در دوران کرونا خبر داد که این امر موجب دلخوشی اهالی نشر و کتابفروشی‌های این کشور که به دلیل تعطیلی با چالش‌ها و مشکلات متعددی روبه‌رو هستند شد.

کد خبر 588955 برچسب‌ها کرونا آلمان

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کرونا آلمان کتابفروشی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۱۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران

به گزارش همشهری آنلاین باشگاه تراکتور پس از قطع همکاری با پاکو خمز، با وجود مذاکره با گزینه‌های مختلف همچنان سرمربی جدیدش را انتخاب نکرده است.
این باشگاه روز گذشته در خبری مدعی مذاکره با یک گزینه پرافتخار و تلاش‌ها برای رفع موانع انتخاب وی خبر داده بود. ظاهرا باشگاه تراکتور مذاکرات مثبتی با یحیی گل‌محمدی انجام داده اما تاکنون موفق به کسب جواز نشستن سرمربی پیشین پرسپولیس روی نیمکت خود نشده است.
با این وجود از روز گذشته اتفاق جالبی در تراکتور رخ داده و آن هم آغاز مذاکرات هوشنگ نصیرزاده با یورگن کلینزمن، سرمربی پیشین تیم‌های ملی کره جنوبی، آلمان، آمریکا و بایرن مونیخ برای حضور در تبریز است.
حال باید دید مدیران این باشگاه می‌توانند این سرمربی ۵۹ ساله سرشناس را راضی به حضور در تراکتور کنند؟
کلینزمن پس از حذف تیم ملی کره در نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به دلیل نارضایتی کمیته فنی این فدراسیون ، مجبور به قطع همکاری شد.

کد خبر 846675 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • تعطیلی یک کتابفروشی و آغاز غرفه‌سازی ناشران در نمایشگاه کتاب
  • هشدار مقام آلمانی درباره خطر عملیات لیتوانی برای بودجه ارتش
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • ورود «مسافر و مهتاب» با «فرقه خودبینان» به کتابفروشی‌ها
  • تراکتور به دنبال بزرگترین بمب آلمانی تاریخ لیگ برتر | مذاکره با چهره سرشناس برای آمدن به ایران
  • چین اتهامات جاسوسی آلمان علیه کشورش را رد کرد
  • «مواجهه‌ای نامتعارف با منطق هگل» در کتابفروشی‌ها