Web Analytics Made Easy - Statcounter

یزدانی امیدوار است که استقلال به صدر جدول برگردد.

مدافع تیم فوتبال استقلال می گوید اکنون نمی خواهم درباره مسائل گذشته حرف بزنم اما امیدوارم بتوانم روند خود را حفظ کنم.

به گزارش طرفداری، سیاوش یزدانی پس از برتری یک بر صفر استقلال مقابل فولاد خوزستان در هفته هفدهم لیگ برتر اظهار داشت:‌

خیلی خوشحالم و به هواداران تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی سختی بود زیرا همه می دانند فولاد خیلی تیم چغری است و کلی بازیکن خوب همراه با مربی خیلی بهتری دارد. امیدوارم در ادامه راه موفق باشیم.

وی درباره کاهش اختلاف امتیاز استقلال با تیم‌های صدرنشین عنوان کرد:

بازی مهمی را بردیم که سه امتیاز آن در ادامه راه خیلی کمک می‌کند. امیدوارم بتوانیم به صدر جدول بازگردیم.

مدافع تیم استقلال درباره رهایی خود از مصدومیت عنوان کرد:

مصدومیت من 4-3 هفته بیشتر طول نکشید. برخی مسائل دیگر بود که اکنون نمی‌خواهم درباره‌اش صحبت کنم زیرا گذشته است و امیدوارم بتوانم این روند را حفظ کنم.

یزدانی درباره مشکلات مالی استقلال عنوان کرد:

درصد دریافتی امسال ما خوب است. خدا را شکر مدیریت زحمت می‌کشد و با صحبت‌های مجیدی باشگاه در روند خوبی است. در 2 سالی که به استقلال آمدم همیشه ناله می‌کردم اما اتفاق‌های خوبی می‌افتد. امیدوارم همین وضعیت ادامه پیدا کند.

اخبار داغ 

پشت پرده رفت و آمدهای فرزاد مجیدی به باشگاه استقلال واکنش علی کریمی به مصاحبه علی نژاد: همان بهتر که مرا جدی نگیری! دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت انتخابات ریاست بارسلونا و نامزدها | هر آن چیزی که باید بدانید آسنسیو ضلع سوم مثلث ام باپه و هالند در رئال مادرید 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۱۷۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره متفاوت یزدانی بعد از سروصدای انتقامی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سیاوش یزدانی، مدافع تیم سپاهان، با چهره‌ای متفاوت در تمرین سپاهان حاضر شد و کارهای تاکتیکی را در کنار دیگر بازیکنان طلایی‌پوشان دنبال کرد.

سیاوش یزدانی روز گذشته با کامنت جنجالی‌ای که در صفحه اجتماعی الهلال گذاشت خبرساز شده بود و سروصدای زیادی ایجاد کرد. سیاوش در بازی برگشت مقابل الهلال زمانی که از زمین مسابقه اخراج شد با دست‌هایش نتیجه بازی را نشان داد و در همان مسابقه هم حاشیه‌های زیادی ایجاد کرد، یزدانی پس از حذف الهلال مقابل العین به ادامه کری‌خوانی خود پرداخت و این بار همان با کامنت 1-0 کری‌خوانی خود را ادامه داد.

یزدانی در بازی‌های اخیر سپاهان یکی از آماده‌ترین بازیکنان این تیم بود و با فرم خوبی که دارد جای خالی محمد دانشگر را پر کرده و خط دفاعی طلایی‌پوشان را سر و سامان داده است.

موهای بلند سیاوش یزدانی در هوای آفتابی و تمرین سپاهان جلوه جدیدی گرفته بود و این مدافع با چهره‌ای متفاوت نسبت به مسابقات و تمرینات این تیم حضور پیدا کرده بود.

سپاهان 7 اردیبهشت در چهارچوب مسابقات جام حذفی مقابل استقلال ملاثانی به میدان خواهد رفت و سیاوش یزدانی مهره کلیدی این تیم در خط دفاعی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • خرید مدافع در سپاهان جزیی از تیم‌بستن نیست/ آن‌ها به هیچ توپی نه نمی‌گویند!
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • چهره متفاوت یزدانی بعد از سروصدای انتقامی (عکس)
  • AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • (عکس) کامنت جنجالی سیاوش یزدانی برای الهلال عربستان!
  • کامنت عجیب سیاوش یزدانی زیر پست الهلال با ایموجی خنده! + عکس
  • نمک سیاوش یزدانی بر زخم هواداران الهلال!