Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@11:33:34 GMT

بازیکنان استقلال پس از پیروزی برابر فولاد چه گفتند؟

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۱۷۶۶

بازیکنان استقلال پس از پیروزی برابر فولاد چه گفتند؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال امروز شنبه در چارچوب هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی میزبان تیم فولاد خوزستان بود که این دیدار با برتری یک بر صفر آبی پوشان به پایان رسید. ارسلان مطهری در دقیقه ۸۲ از روی نقطه پنالتی دروازه فولاد را باز کرد.

سیاوش یزدانی: نمی‌خواهم درباره برخی مسائل صحبت کنم!

سیاوش یزدانی مدافع آبی پوشان پایتخت درباره برد سه امتیازی این تیم با سرمربیگری فرهاد مجیدی گفت: با تیم خیلی خوب فولاد که مربی و بازیکنان خوبی دارند بازی کردیم که بازی مهمی را بردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم بتوانیم به صدر جدول برگردیم.

او ادامه داد: درصد پرداختی امسال خوب است و باشگاه در روند خوبی قرار گرفته است. اتفاقات خوبی در حال انجام است. من چهار هفته فقط نبودم و در بقیه بازی‌ها مسائلی بود که نتوانستم بازی کنم و الان هم نمی‌خواهم درباره آن صحبت کنم.

آرش رضاوند: امیدوارم با آقای مجیدی نتایج خوب بگیریم

هافبک استقلال تهران درباره تاثیر حضور فرهاد مجیدی گفت: از کادر فنی قبل ابتدا تشکر می‌کنم. همه جای دنیا همینطور است که وقتی کادر فنی جدید می‌آید روند تیم هم تغییر می‌کند. پارسال هم با آقای مجیدی سال خوبی داشتم و امسال هم امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم.

آرش رضاوند افزود: پارسال حواشی داشتیم و ما را این موضوع اذیت کرد. امسال امیدوارم با آمدن آقای مجیدی نتایج بهتری بگیریم.

مهدی قائدی: مشکلم با استقلال هنوز حل نشده است

مهدی قائدی نیز با اشاره برد یک بر صفر استقلال مقابل فولاد گفت: مهم این است بردیم و خوشحالم دل هواداران استقلال را شاد کردیم. مهم موفقیت استقلال است. امسال یک هدف داریم و آن هم قهرمانی است که برای آن بجنگیم.

مهاجم آبی پوشان پایتخت افزود: مشکل قراردادم هنوز حل نشده اما گفته‌اند حل می‌شود. فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم.

کد خبر 5163406

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال فولاد خوزستان بازیکن استقلال مهدی قائدی سیاوش یزدانی آرش رضاوند تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس فرهاد مجیدی لیگ برتر فوتبال ایران محمود فکری کشتی آزاد فراز کمالوند باشگاه پرسپولیس مهدی طارمی کاراته شهاب الدین عزیزی خادم تنیس روی میز تیم فوتبال فولاد خوزستان جواد نکونام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۱۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان  شامگاه پنجشنبه در ورزشگاه تختی آبادان برگزار شد که در پایان تیم صنعت‌نفت با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید.

علی یوسف در دقیقه ۱۷ از روی نقطه پنالتی و دقیقه ۲۴، فرزین معامله‌گری در دقیقه ۳۹ و فاخر تهامی در دقیقه ۷۱ برای تیم صنعت‌نفت آبادان و در دقیقه ۱۳ توسط حسین سنگرگیر مدافع صنعت‌نفت به اشتباه دروازه خود را باز کرد.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان با ۱۶ امتیاز در قعر جدول رده بندی لیگ برتر و استقلال خوزستان با ۲۰ امتیاز در رده چهاردهم قرار دارد.

دیگر خبرها

  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • اکبرپور: حسینی گلر استقلال بزرگی کرد/ ملاثانی مقابل سپاهان دسته و پا بسته نیست
  • واکنش مطهری به حضور یحیی در تراکتور / اینجا سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم و بیشتر کار کنم!
  • داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • فلاحت‌زاده: داوری‌ها امسال به ضرر استقلال و ناخواسته به سود تیم رقیب بود / تراکتور حتی گل محمدی را هم بیاورد شکننده است
  • کنفدراسیون فوتبال آسیا واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!