Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک تیم ملی پرتغال اعتقاد دارد که مردم او را صرفا بر اساس آمارش قضاوت می کنند. 

برونو فرناندز به دنبال این است به منچستریونایتد کمک کند تا در بازی روز یکشنبه برابر منچسترسیتی برنده شود. 

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، فرناندز که در ۴۱ بازی برای منچستریونایتد روی ۴۰ گل تاثیر گذاشته است، در هشت تقابل فصل جاری مقابل تیم های موسوم به «تاپ سیکس» فقط یک گلِ غیر از پنالتی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما او که طی یکسال و دو ماه حضور در لیگ برتر ۴ بار جایزه بهترین بازیکن ماه این رقابت ها را کسب کرده است، می خواهد به منتقدان ثابت کند که مقابل تیم های بزرگ هم خوب کار می کند و این را از بازی با صدرنشین لیگ برتر آغاز خواهد کرد.

نمی دانم منظور مردم از «تاپ سیکس» چیست چون من مقابل برخی از آن ها گل زدم و پاس گل فرستادم. در این فصل مقابل تاتنهام گل زدم ولی برخی می گویند پنالتی ها قبول نیست! می دانم چون پس از ورود به تیم خیلی خوب کار کردم، مردم انتظار دارند برونو در هر بازی گل بزند و پاس گل بفرستد. اگر به آمارم نگاهی بیاندازید، می بینید که بر همین اساس مردم می گویند که باید در تمامی بازی ها گل بزنم و پاس گل بفرستم. و من می خواهم این کار را انجام بدهم و این مهم ترین نکته است. اما به عنوان یک بازیکن، تیم ها را به تاپ سیکس و سایر اعضای لیگ تقسیم نمی کنم. نگاه من به تمامی بازی ها یکسان است. در نظر من لیگ یک دوی سرعت نیست، بلکه یک ماراتن است. پس مجبور نیستید مقابل تاپ سیکس گل بزنید و برنده شوید، بلکه باید مقابل همه گل بزنید و برنده شوید. 

می شنوم مردم می گویند برونو مقابل تاپ سیکس چندان خوب نیست. یا وقتی می بازیم، می گویند برونو خیلی توپ لو می دهد. در بازی با باشاک شهیر من دو گل زدم ولی بیشتر از نفرات حریف توپ لو دادم ولی مردم می گفتند بهترین بازیکن زمین بوده ام. بنابراین واقعا چه برداشتی می توان از این حرف ها کرد؟ اما موافق هستم که در دو بازی قبلی خیلی خوب نبودم. نیازی نیست برای این که بفهمم خوب کار کرده ام یا نه به آمار نگاه کنم؛ این را خودم متوجه می شوم. در یک مصاحبه دیدم که لوک شاو گفت: «مردم به آمار بیش از عملکرد بها می دهند» و این یک واقعیت است؛ چرا که الان فقط انتظار دارند گل بزنم و پاس گل بدهم، نه این که عملکرد خوبی داشته باشم. آن ها به عملکرد برونو، توپگیری یا خلق موقعیت های من اهمیت نمی دهند چرا که امکان دارد ۱۰ موقعیت بسازم ولی اگر گل نزنم، می گویند برونو چندان خوب نبود.

اما فوتبال همین است و در این ورزش لحظات تعیین کننده هستند. برخی گفته اند که من بد بازی می کنم و باید بهتر شوم. من با آن ها موافقم چون همیشه می توان بهتر از قبل کار کرد. مشکلی با این قضیه ندارم و می توانم با این فشار کنار بیایم. مطمئن هستم گل خواهم زد، پاس گل خواهم داد و خوب کار خواهم کرد. این به هم تیمی هایم کمک می کند تا در بازی ها برنده شویم. 

گفتنی است در حالی که برخی مدعی هستند فرناندز در بازی های بزرگ «ناپدید» می شود، این یک مشکل تیمی است چرا که منچستریونایتد در شش بازی لیگ برتری اخیری مقابل «تاپ سیکس» گلزنی نکرده است؛ یعنی جمعا ۶۲۸ دقیقه.  

اخبار داغ 

پشت پرده رفت و آمدهای فرزاد مجیدی به باشگاه استقلال واکنش علی کریمی به مصاحبه علی نژاد: همان بهتر که مرا جدی نگیری! دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت انتخابات ریاست بارسلونا و نامزدها | هر آن چیزی که باید بدانید آسنسیو ضلع سوم مثلث ام باپه و هالند در رئال مادرید 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تاپ سیکس پاس گل بازی ها خوب کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم

به گزارش "ورزش سه"، انزو فرناندز آرژانتینی یکی از بازیکنان مورد انتقاد چلسی در فصل جاری بوده است. او در زمستان گذشته با قراردادی به ارزش 121 میلیون یورو از بنفیکا به چلسی منتقل شد.

فرناندز، با این حال، تاکنون نتوانسته ارزش خود را به طرفداران چلسی اثبات کند. او عملکرد بدی نداشته اما این چنین بحثی بین طرفداران وجود دارد که چلسی بدون او بهتر عمل می‌کند، یا حداقل تا زمانی که از او در کنار مویسس کایسدو به صورت همزمان در ترکیب استفاده نشود.

اکنون به نظر می‌رسد یکی از دلایلی که موجب شده فرناندز نتواند مانند جام جهانی قطر در چلسی بدرخشد، به مصدومیت او مربوط شود. این بازیکن 23 ساله سرانجام پس از شکست 5-0 چلسی توسط آرسنال، تحت عمل جراحی کشاله ران قرار گرفت و باشگاه اعلام کرد که او ادامه فصل را از دست خواهد داد.

این هافبک آرژانتینی اکنون فاش کرده که این مصدومیت شش ماه او را آزار می‌داد. فرناندز در اینستاگرام خود نوشت:"می‌خواستم به شما اطلاع دهم که عملم موفقیت آمیز بود، خدا را شکر همه چیز خوب پیش رفت. از آنجایی که تقریباً 6 ماه بود که درد داشتم، نیاز داشتم این جراحی را انجام دهم. با این عمل توانستم از درمان مداوم خود با تزریق و دارو جلوگیری کنم.

چند هفته پیش درد شروع به شدیدتر شدن کرد و داروها اثری نداشتند. از زمانی که تمرین کردم و با مصدومیت بازی کردم بدتر شد، اما نمی‌خواستم در بازی‌ها شرکت نکنم. هر بار که مجبور شدم با پیراهن چلسی بازی کنم، مثل پیراهن تیم ملی، سعی کردم با وجود همه این‌ها بهترین عملکردم را ارائه دهم اما دیگر طاقت نداشتم.

از پیام‌ها و ابراز محبت همیشگی‌ شما متشکرم. با احترام به همه، به شما قول می‌دهم که قوی‌تر از همیشه برمی‌گردم."

دیگر خبرها

  • ماتا: رشفورد در یورو احیا می‌شود
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • با ۲٫۵ ساعت انتظار، الماس خودتان را بسازید
  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • اتلتیک بیلبائو ایران در انتظار رویایی با سپاهان
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • گل دوم و دیدنی برونو فرناندز به شفیلدیونایتد (منچستریونایتد 3-2 شفیلدیونایتد)
  • گل برونو فرناندز به شفیلدیونایتد از روی نقطه پنالتی (منچستریونایتد 2-2 شفیلدیونایتد)