Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@00:28:19 GMT

۱۹ بیمار کرونایی دیگر در خراسان شمالی بستری شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۲۴۰۹

۱۹ بیمار کرونایی دیگر در خراسان شمالی بستری شدند

به گزارش خبرنگار مهر، سید احمد هاشمی عصر شنبه در گفتگوی خبری با شبکه اترک خراسان شمالی به تشریح شرایط کرونا در خراسان شمالی پرداخت و اظهار کرد: طی شبانه روز گذشته متأسفانه یک بیمار بر اثر ابتلاء به کرونا جان باخت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: در این مدت ۱۹ بیمار دیگر در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اکنون ۱۲۶ بیمار در بیمارستان‌های خراسان شمالی بستری هستند که طی روزهای اخیر تغییر قابل ملاحظه‌ای در آمار مشاهده نشده است.

هاشمی با تاکید بر اینکه میزان حساسیت مردم نسبت به رعایت پروتکل‌ها کاهش یافته، گفت: میزان استفاده از ماسک کاهش یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در انتها بیان داشت: در صورتی که مردم پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند نوروز سختی در انتظار مردم است.

کد خبر 5163457

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی ویروس کرونا سید احمد هاشمی ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر خطبه های نماز جمعه شیراز گرگان اردبیل شهرستان کرج عکس استانها اراک کاشت نهال و درخت انتخابات 1400 خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۲۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خراسان شمالی لرزید

زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) عصر امروز (جمعع) تیتکانلو خراسان شمالی را لرزاند.

به گزارش مشرق، براساس اعلام مرکز لرزه نگاری کشور وابسته به موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، زمان وقوع این زمین لرزه ساعت ۱۵ و ۳۷ دقیقه و ۲۸ ثانیه و در عمق هشت کیلومتری زمین رخ داده است.

هنوز از خسارات احتمالی این زمین لرزه گزارشی دریافت نشده است.

دیگر خبرها

  • باز باران، با طراوت بهاری
  • وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی هنرمند موسیقی مقامی
  • وداع مردم خراسان شمالی با پیکر مرحوم عیسی بخشی
  • افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در خراسان شمالی
  • خراسان شمالی لرزید
  • سامانه بارشی در خراسان شمالی فعال می‌شود/ کاهش ۱۰درجه‌ای دمای هوا
  • تناسب جمعیت روستایی و شهری خراسان شمالی حفظ شود
  • پلمب ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد
  • حس خوب حمایت
  • اجرای قانون رایگان شدن خدمات تشخیصی و درمانی گروه سنی زیر ۷ سال، در بیمارستان‌های خراسان جنوبی