Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سازمان ورزش شهرداری تهران اعلام کرد: نوروزگاه خانواده محور و مجازی توسعه ورزش همگانی با رعایت پروتکل های بهداشتی از ۱۵اسفند ماه در سطح پایتخت آغاز شد.

حیدر سلیمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به منع تردد نوروزی درصدد هستیم تا طرح ورزشی پیاده روی و طناب زنی(طرح پویا) خانوادگی را به صورت حضوری در دستور کار خود قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۸ کلانشهر طرح طناب زنی تهران را دریافت کرده اند گفت: طناب زنی بهترین روش برای سلامتی جسم محسوب می شود چرا که با کمترین امکانات می توان فقر حرکتی را در سطج جامعه از بین برد.

معاون سازمان ورزش شهرداری تهران بیان کرد: در نظر داریم تا با برنامه های ورزشی خانواده محور به صورت پهنه ای در بوستان های شهر، جوانمردان، پردیسان، دریاچه خلیج فارس، ولایت، ملت، نیاوران، سرخه حصار و پلیس تا ۱۵ فروردین نشاط را برای ساکنان پایتخت به ارمغان آوریم.

سلیمانی تاکید کرد: همچنین در قالب این برنامه نوروزی این نهاد نیز برگزاری مسابقات مجازی را در قالب لیگ بازی های رایانه ای از ۲۰ اسفند تا ۲۰ فروردین سال آینده برای علاقه مندان برگزار کند.

وی ادامه داد: برپایی برخی نمایشگاه های تفریحی و عکاسی نیز از دیگر رویکرد های مهم سازمان ورزش در ایام نوروز است تا بتوان با ثبت لحظه ها نیز حس مشارکت را میان شهروندان تشویق کرد.

 ۳۵هزار شهروند در دوشنبه های ورزشی شرکت کردند

سلیمانی با بیان اینکه طرح  «دوشنبه های ورزشی» از ۲سال پیش در پایتخت اجرایی شده گفت: تا کنون افزون بر ۳۵ هزار زن و مرد روزانه از ۷ تا ۸ صبح در ایستگاههای ورزش شهروندی پایتخت حضور داشته و به ورزش همگانی می پردازند.

معاون سازمان ورزش شهرداری افزود: با شیوع کرونا و کاهش فعالیت های جمعی این برنامه ورزشی در سال اخیر با محدودیت هایی توسط ستاد ملی کرونا همراه بود که توانستیم ۴۶ هفته آن را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه طرح دوشنبه های ورزشی هم اینک به صورت جهانی در حال برگزاری است گفت: طبق اعلام سازمان جهانی ورزش شهروندی، این طرح به نام کشورمان با همان شیوه در کشورهای متعددی از جمله ژاپن هر هفته برگزار می شود.

سازمان ورزش شهرداری بیش از ۲۰۰ مجموعه آبی و چند منظوره را سطح پایتخت در اختیار خود دارد.

لینک کوتاه: asriran.com/003FMo

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: سازمان ورزش شهرداری طناب زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۲۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی اصغر شریفی درباره ترافیک امروز شهر تهران گفت: با رصدی که از طریق مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها در ساعات ابتدایی صبح روز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از سطح معابر بزرگراه‌هایی شهر تهران انجام شد، شاهد شروع ترافیک در مسیرهای غربی، شرقی و جنوبی به سمت مرکز شهر تهران و معابری پرتردد و دارای ترافیکی سنگین و نیمه سنگین اما با ترددهایی روان در سطح پایتخت بودیم.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ افزود: ترافیک در بزرگراه‌های شیخ فضل الله – یادگار در حال حرکت است، در بزرگراه‌های آبشناسان – سردار جنگل، همت – جنت آباد و چمران - نهج‌البلاغه هم بار ترافیک روان است.

سرهنگ شریفی گفت: انتهای بار ترافیکی در بزرگراه یادگار امام (ره) تا مقطع صالحی و شیخ فضل الله از جلال آل احمد، محمد علی جناح بعد از پل شیخ فضل الله است.

وی ادامه داد: همچنین ترافیک در بزرگراه آزادراه تهران کرج در هر دو مسیر بدون مشکل و روان، همچنین ترافیک در مسیرهای شهید سلیمانی - صیاد، بابایی – نیروی زمینی، زین‌الدین صدف، علامه – شقایق، امام علی (ع) – جانبازان، شهید سلیمانی – ستاری، بزرگراه لشگری - شیشه مینا و رسالت قبل از پل سید خندان هم روان است.

سرهنگ شریفی بیان داشت: خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق از شهیدان و جانبازان از میدان امام رضا (ع) و مسیر جنوب به شمال نواب از نهم دی دارای بار ترافیکی سنگینی هستند و داخل تونل توحید ترافیک منظم و در حال حرکت است.

وی بیان داشت: هم اکنون محدوده آزادراه در محدوده غربی می‌تواند مسیر خوبی به دلیل خلوتی این محل برای تردد رانندگان باشد.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در اکثر معابری که گذرگاه عابر پیاده وجود دارد و تردد عابرین پیاده را شاهد هستیم توسط تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ طرح گذرگاه عابر پیاده به منظور افزایش ایمنی این افراد اجرا می‌شود که از رانندگان می‌خواهیم به همین منظور در ترددهای خود دقت بیشتری داشته باشند و حق تقدم عبور عابرین پیاده را رعایت کنند تا عابرین پیاده بدون کمترین مشکل از مقاطع و گذرگاه‌ها عبور کنند.

کد خبر 6090543

دیگر خبرها

  • گزارش روزنامه شهرداری تهران درباره یک شغل جدید با عنوان «یک زندگی سگی»!
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • همایش پیاده‌روی میمند
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • پیاده‌روی خانوادگی در شهرکرد
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • تدبیر مدیران شهری در تحول زیرساخت‌های بوستان کوهستانی دراک
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در چهارمحال و بختیاری
  • ابلاغ یک مصوبه مهم در حوزه ایمنی پایتخت | تهران امن‌تر می‌شود؟