Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@22:54:13 GMT

یوونتوس 3-1 لاتزیو؛ سیاه و سفیدها پا پس نمی کشند

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۳۰۵۵

یوونتوس 3-1 لاتزیو؛ سیاه و سفیدها پا پس نمی کشند

یوونتوس با وجود شروع ضعیف مقابل لاتزیو، به خودش آمد و پیروزی مهمی کسب کرد تا همچنان به ادامه فصل امیدوار بماند

یوونتوس با وجود سیستم بازی نامتوازن، چندین غایب کلیدی و تاثیرگذار از جمله کریستیانو رونالدو، شروع دستپاچه و عقب افتادن از حریف، با یک نمایش خوب در نیمه دوم توانست لاتزیو را مغلوب کند تا ضمن کسب یک برد روحیه بخش در آستانه بازی با پورتو، همچنان در کورس اسکودتو باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اطلاعات بازی یوونتوس و لاتزیو تاریخ برگزاری: شنبه، 16 اسفند 1399 (6 مارس 2020) ساعت برگزاری: 23:15 به وقت تهران مکان برگزاری: استادیوم آلیانتس، تورین تورنمنت: هفته 26 سری آ ایتالیا داور: داویده ماسا گلزنان یوونتوس: آدریان رابیو 39'، آلوارو موراتا 57' و 60' گلزنان لاتزیو: خواکین کوریا 14' ترکیب تیم ها و نمرات بازیکنان یوونتوس و لاتزیو

 

آمار بازی یوونتوس و لاتزیو یوونتوس در آمار برتر از لاتزیو بود گل های بازی یوونتوس و لاتزیو

یوونتوس 0-1 لاتزیو؛ خواکین کوریا 14': اشتباه فاجعه بار دیان کولوسفسکی و پاس اشتباه او باعث شد خواکین کوریا در موقعیت گلزنی قرار گیرد و این مهاجم آرژانتینی پس از فریب یک مدافع یووه، توپ را وارد دروازه این تیم کرد.

یوونتوس 1-1 لاتزیو؛ آدریان رابیو 39': آلوارو موراتا با یک پاس عمقی، آدریان رابیو که حرکت کرده بود را راه انداخت. رابیو نیز با وجود بسته بودن زاویه، با یک شوت دقیق و پر قدرت، طاق دروازه لاتزیو را فرو ریخت تا بازی به تساوی کشیده شود. 

یوونتوس 2-1 لاتزیو؛ آلوارو موراتا 57': یوونتوس روی یک ضدحمله به گل رسید. روی توپ ربایی خوب فدریکو کیه زا، او آلوارو موراتا را پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت گلزنی کرد و مهاجم اسپانیایی به راحتی دروازه رینا را گشود.

یوونتوس 3-1 لاتزیو؛ آلوارو موراتا 60': زیرکی آرون رمزی در محوطه جریمه لاتزیو این بار داویده ماسا را مجاب کرد تا پس از دو صحنه بسیار مشکوک، این بار برای یوونتوس پنالتی بگیرد. موراتا پشت ضربه پنالتی ایستاد و ضربه اش را خلاف جهت حرکت رینا وارد دروازه کرد. 

جدول سری آ فاصله یوونتوس با اینتر صدرنشین به هفت امتیاز رسید ویدیوی خلاصه بازی یوونتوس و لاتزیو

اضافه می شود

اخبار داغ 

حمله افشین پیروانی به فدراسیون فوتبال: زور شما فقط به پرسپولیس می رسد؟ مادر انصاریان در گفتگو با مجری تلویزیون: کدام نامزد؟ پسرم همه چیز را به من می گفت دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت گل ارلینگ هالند به بایرن مونیخ (بایرن مونیخ 0-1 دورتموند) رئال مادرید، پرافتخار ترین تیم اروپا 119 ساله شد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی یوونتوس و لاتزیو آلوارو موراتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۳۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر استقلال محبوب ماند

به گزارش ورزش سه"، آبی پوشان پایتخت در یکی از مهمترین بازی‌های خود در ماراتن قهرمانی در بیست و سومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با تک امتیازی ارزشمند ورزشگاه یادگار امام تبریز را ترک کردند.

یک امتیاز حیاتی برای شاگردان نکونام در شرایطی به دست آمد که محمدرضا خالدآبادی در نبود سید حسین حسینی به خوبی از دروازه استقلال محافظت کرده و با بسته نگه داشتن دروازه آبی پوشان نشان داد اصرارها به جذب او در ابتدای فصل بی دلیل نبوده است.

هرچند موقعیت ۱۰۰ درصد گلزنی روی دروازه استقلال به وجود نیامد اما سنگربان جوان استقلالی‌ها نشان داد که گلری قابل اعتماد برای آینده این باشگاه خواهد بود.

خالدآبادی که در طول فصل کوچک‌ترین حاشیه‌ای بابت نیمکت نشینی برای استقلال به وجود نیاورده بود با نمایش خوب خود تعریف و تمجید نکونام در نشست خبری پس از بازی را هم رقم زد تا برای هفته‌های باقی‌مانده لیگ انگیزه بیشتری برای شرکت در تمرینات داشته باشد.

دیگر خبرها

  • آخرین تصویر ملوک طلوع‌نژاد پیش از فوت/ عکس
  • وضعیت مبهم آزمون برای بازی مقابل یوونتوس
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • گلر استقلال محبوب ماند
  • خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند، سیاه‌بازی‌ که گردن BBC افتاد!
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  •  خفّتی که MI۵ و MI۶ کشیدند و سیاه‌بازی‌ای که گردن BBC افتاد!
  • سیگار چه تاثیری بر چهره و بدن افراد می گذارد؟