Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@21:03:24 GMT

تا عمر دارم این گلم برای بارسا را فراموش نمی کنم

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۳۱۱۶

تا عمر دارم این گلم برای بارسا را فراموش نمی کنم

در پیروزی 0-2 امشب بارسا برابر اوساسونا ایلایکس موریبا اولین گلش برای آبی اناری ها را به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب توانست به دو گل در زمین اوساسونا پیروز شده و به سه امتیاز با ارزش دست پیدا کند. آبی اناری ها حالا چشم انتظار دربی مادرید خواهند ماند تا بلکه با شکست اتلتیکو شانس های قهرمانی در لالیگا برای این تیم بیشتر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

زننده گل دوم بارسا ایلایکس موریبا بود. پدیده 18 ساله که اولین گلش برای باشگاه کاتالان را زد و تبدیل به پنجمین گلزن جوان تاریخ بارسا شد.

او در پایان بازی گفت:« نمی دانم چطور دریبل زدم و با پای چپ اقدام به شوتزنی کردم. من عاشق شوتزنی هستم و خدا را شکر که توپ گل شد. قطعا این گل را هرگز فراموش نخواهم کرد. بی نهایت خوشحالم از اولین گلی که برای بارسا زدم.»

 

ایلاکس ادامه داد:« مسی؟ او از ابتدا به من کمک کرده و همیشه توصیه های خوبی برایم دارد. امشب به من گفت که اگر فرصت داشتم، حتما شوت بزنم. در بارسا بازیکنان جوان زیادی وجود دارند مثل آنسو فاتی که مثل برادرم است. ما سعی داریم از بزرگان تیم یاد بگیریم و این بهترین راه پیشرفت است. از رونالد کومان هم به خاطر اعتمادی که به من دارد متشکرم.»

 

 

 

 

شانس قهرمانی لالیگا:« ما هرگز ناامید نبودیم و امیدوارم اتلتیکو امتیاز از دست بدهد. سخت است ولی غیرممکن نیست. تا روز آخر می جنگیم و این در ذات بارسلوناست. در لاماسیا به ما یاد داده اند که ناامید نشویم و مبارزه کنیم. خوش شانسم که به تیم اول بارسا رسیده ام و این گل تقدیم خانواده ام.»

 

رونالد کومان (سرمربی) بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رونالد کومان سرمربی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۳۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی

به گزارش "ورزش سه"، همه می‌دانند که ژاوی در چه شرایط دشواری بارسا را در نوامبر 2021 از رونالد کومان تحویل گرفت و در نهایت توانست تیم را به لیگ قهرمانان برساند. 

او در فصل 22-2021 دستش از جام کوتاه ماند ولی برای بارسا مهم کسب سهمیه بود. فصل گذشته ژاوی بارسا را قهرمان لیگ و نیز سوپرجام کرد تا صحبت از ظهور نسل قهرمان جدید شود ولی در فصل جاری خبری از قهرمانی نبود و ژاوی برای دومین فصل در سه فصل اخیر نتوانست بارسا را به جام برساند.

او که 27 ژانویه بعد از شکست 3-5 خانگی از ویارئال اعلام کرد در پایان فصل خواهد رفت، پس از دو شکست متوالی از پی اس جی و رئال از جدایی منصرف شد و به این ترتیب تلاش مدیران باشگاه برای منصرف کردن او نتیجه داد.

ژاوی در اولین بازی بعد از قطعی شدن ماندنش، امشب بارسا را برابر والنسیا در مونتجوئیک هدایت کرد و بسیاری منتظر واکنش هواداران هستند. کسانی که در بیشتر مواقع حامی بزرگ اسطوره بوده‌اند ولی بعد از یک فصل بدون جام باید دید واکنش‌ها چگونه خواهد بود. ژاوی امشب حمایت قاطع ورزشگاه را دریافت می‌کند؟

دیگر خبرها

  • آیا بلینکن می‌تواند اثر انگشت خود را بر تاریخ بگذارد؟
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| پیکان دقیقه 90 چپ شد/شمس آذر با برد باخت به استقلال را فراموش کرد
  • «وعده صادق»؛ عملیاتی که نباید فراموش شود
  • رونالد آرائوخو ضعیف‌ترین مدافع فصل جاری لالیگا از نگاه آماری
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • وحید شمسایی: یک برند، پول عجیبی به من می داد تا برای تبلیغات برنج بخورم؛ مردم تولدم را فراموش می‌کنند اما سالگرد برنج نخوردنم را تبریک می‌گویند! / فیلم
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • اختلال ترس از فراموش شدن چیست؟
  • آلبوصبیح: استقلال را فراموش کردیم
  • پیام بایرن مونیخ به بارسلونا؛ معاوضه کیمش با فرنکی دی یونگ یا رونالد آرائوخو