Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@11:54:46 GMT

رقابت گوشی Asus ROG Phone 5 با لپ تاپ‌های گیمینگ

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۳۳۲۳

رقابت گوشی Asus ROG Phone 5 با لپ تاپ‌های گیمینگ

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی Asus ROG Phone 5 که در هفته آینده عرضه می‌شود، اولین تلفن مخصوص بازی در سال جاری خواهد بود و اطلاعات جدید حاکی از آن است که این گوشی همچنین یکی از قدرتمندترین گوشی‌ها است. شرکت ایسوس اعلام کرده این گوشی در تاریخ ۱۰ مارس عرضه می‌شود و اخیراً در لیست‌های Geekbench مشاهده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تایید شده که تلفن به تراشه Qualcomm Snapdragon 888 مجهز شده و با اندروید ۱۱ ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید

جذاب‌ترین بازی‌های سبک بتل رویال در اندروید و iOS رمی بیشتر از تمامی گوشی‌های اندرویدی

از نظر معیار، نمره تک هسته‌ای ۱۱۱۱ و امتیاز چند هسته‌ای ۳۴۶۸ را ثبت کرد. جالب‌تر اینکه، این دارای رم ۱۸ گیگابایتی است که بیشتر از سایر پرچمداران اندرویدی است که از ۶ گیگابایت تا ۱۲ گیگابایت RAM را ارائه می‌دهند. انتظار می‌رود که این تلفن ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت حافظه داخلی داشته باشد، زیرا ایسوس به وضوح در تلاش است یک صفحه مشخصات چشمگیرتر از رقبا داشته باشد. البته نسخه‌های دیگری از ROG Phone 5 نیز با مشخصات استاندارد و قیمت پایین‌تر وجود خواهد داشت.

در لیست منتشر شده درباره این تلفن، اطلاعات بیشتر عنوان نشده، اما گفته شده که Asus ROG Phone 5 بهترین اسپیکر‌های دیده شده در هر گوشی هوشمند را دارد که توسط DxOMark تأیید شده است. همچنین قرار است به جای آرم روشنایی RGB معمولی، که به پایه اصلی این تلفن‌های گیمینگ تبدیل شده، یک نمایشگر ثانویه در قسمت پشتی وجود داشته باشد.

از دیگر ویژگی‌های فاش شده می‌توان به صفحه نمایش ۱۴۴ هرتز Super AMOLED، سه دوربین در پشت، یک باتری بزرگ ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع، ماشه‌های اولتراسونیک شانه، پورت‌های USB Type-C دوگانه و مجموعه کاملی از ویژگی‌های بازی اشاره کرد. ایسوس امیدوار است که این موارد اضافی به استقبال مردم از این تلفن کمک کند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ایسوس بازی رایانه ای لپ تاپ ایسوس گوشی های هوشمند تلفن همراه گوشی جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۳۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!

۲۶۱ ۲۱۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899853

دیگر خبرها

  • خوشحالی کین: فعال شدن بند پاداش جذاب
  • آموزش: ۸ ترفند ساده برای شارژ سریع‌تر گوشی
  • ببینید | تصاویری از دزدی تلفن همراه در پشت چراغ قرمز در کمتر از 30 ثانیه!
  • خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دمای بالا
  • چگونه دمای گوشی را پایین بیاوریم؟/ خطرات استفاده از تلفن هوشمند با دما بالا
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • کره‌جنوبی استفاده از گوشی آمریکایی آیفون را در مراکز نظامی ممنوع کرد
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • رنگرز: انتظار از کشتی در المپیک نباید بیشتر از یک طلا باشد
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟