Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون استاندار آذربایجان غربی گفت: شهروندان تکاب از آیت‌الله رئیسی درخواست کردند منابع درآمدی معدن طلای این شهرستان، برای تأمین زیرساخت‌ها و اصلاح تخریب‌هایی که در منطقه صورت می‌گیرد، هزینه شود و از این شهرستان خارج نشود؛ آقای رئیسی دستورات لازم برای این مهم را دادند. آیدین رحمانی‌رضاییه در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به دستاوردهای سفر رئیس دستگاه قضا به استان آذربایجان‌غربی اظهار داشت: یکی از مهمترین مباحثی که آیت‌الله رئیسی در جریان سفر و بازدیدهای‌ خود مطرح کردند، از رکود خارج کردن واحد‌های تولیدی و خصوصاً  راه اندازی مجتمع فولاد ارومیه بود که قول مساعد برای رفع مشکلات این مجتمع تا دو ماه آینده داده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اهمیت و تاثیرگذاری راه اندازی مجتمع فولاد در وضعیت اشتغال و اقتصاد استان آذربایجان غربی، ادامه داد: مجتمع فولاد ارومیه ظرفیت اشتغال برای ۳ هزار نفر را دارد و همچنین سهم قابل توجهی نیز برای صادرات ایجاد می‌کند و در عین حال می‌تواند نیاز‌های عمرانی منطقه را تامین ‌کند. 
معاون استاندار آذربایجان غربی با اشاره به دیداز آیت الله رئیسی با خانواده معظم شهدا و شرکت در جلسه شورای اداری استان اظهارداشت: رئیس دستگاه قضا در این دیدار پربرکت یک روزه، دیداری هم با قضات و کارکنان دستگاه قضایی در استان آذربایجان غربی داشته  و در جلسه شورای اداری استان نیز شرکت کرد.
رحمانی رضاییه بیان داشت: شهروندان تکاب از آیت‌الله رئیسی درخواست‌ کردند منابع درآمدی معدن طلای این شهرستان، برای تامین زیرساخت‌ها و اصلاح تخریب‌هایی که در منطقه صورت می‌گیرد، هزینه شود و از این شهرستان خارج نشود؛ آقای رئیسی دستورات لازم برای این مهم را دادند.
وی در ادامه با اشاره به مصوبات و سخنان مهم آیت الله رئیسی در خصوص مباحث عمرانی گفت: با توجه به اینکه راه‌های استان آذربایجان غربی، راه‌های مواصلاتی ترانزیتی بین ایران و کشور‌های همسایه است و  آیت الله رئیسی دستوراتی برای تسهیلات در زمینه تامین زیرساخت‌های لازم در پایانه‌های مرزی و گمرکات هم داشتند.
رحمانی رضاییه بیان داشت: آیت الله رئیسی در سخنان خود خطاب به مسئولان استان، تاکید زیادی به اتمام یافتن پروژه‌های عمرانی داشته و خاطرنشان کرد، تسریع در اتمام این پروژه ها قطعاً رضایت مردم را در پی دارد و باعث حل و فصل مشکلات آنان می‌شود.
معاون استاندار آذربایجان غربی گفت: آیت الله رئیسی همچنین بر اینکه بانک‌ها نباید برای واحد‌های تولیدی ایجاد مشکل داشته باشند، تاکید کرد.   وی با اشاره به تاکیدات رئیس دستگاه قضا به عمل در مدار قانون گفت: آیت الله رئیسی در مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز، اولویت را به برخورد با دانه درشت‌ها  که دست به تخریب اراضی باغی و زراعی زده‌اند، داد و به دستگاه قضایی دستور دادند که با خاطیان برخورد کنند.    بیشتر بخوانید:  امید مردم آذربایجان غربی به راه‌اندازی مجتمع فولاد و اشتغالزایی برای ۳ هزار نفر در نتیجه دستورات آیت‌الله رئیسی/ ترخیص صد‌ها کانتینر سوخت در مرز پیرانشهر در نتیجه پیگیری‌های قضایی/ تاکید رئیس دستگاه قضا بر دادخواهی حادثه سردشت
انتهای پیام/ برچسب ها: معاون استاندار آذربایجان غربی آیدین رحمانی رضایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: معاون استاندار آذربایجان غربی معاون استاندار آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی آیت الله رئیسی رئیس دستگاه قضا مجتمع فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره | ویدئو

دریافت 9 MB

به گزارش همشهری آنلاین، روح الله دهقانی فیروزآبادی در ادامه افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین‌های معتبر در این جلسات شرکت کردند.
جمع‌بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود، پیش قراردادهای ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است.

کد خبر 848671 منبع: تسنیم برچسب‌ها خبر ویژه تکنولوژی (فناوری) سید ابراهیم رئیسی هواپیما

دیگر خبرها

  • نجات ۷ نفر از اهالی بومی منطقه در ارتفاعات شهرستان خوی
  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • مصدومیت ۷ تن در تصادف زنجیره‌ای در محور ارومیه-سلماس
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • بارش باران بهاری در شهرستان پلدشت
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه خیز در جاده‌های ارومیه
  • دستور رئیسی برای طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره | ویدئو
  • آزادسازی بیش از ۲۰ هکتار از اراضی ملی حومه قیروکارزین