Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ نصیری پور شهردار مهران از کاشت نهال به مناسبت هفته درختکاری در جوار مزار شهدای گمنام شهرستان مهران خبر داد و گفت:کاشت نهال به یاد ۲۳۳ شهید شهرستان مهران انجام شد و این مهم به برکت فرهنگ دینی و انقلابی حاصل شده که در راستای گرامیداشت شهدا و زنده نگه داشتن نام افتخار آفرینان و مردان بزرگ این مرز و بوم بسیار اثربخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: به همین منظور به نیابت از هر شهید والامقام درختی کاشته شد تا شهر مهران علاوه بر سرسبزی و زیبایی، بیش از پیش مزین و متبرک به نام نامی شهدای ایران اسلامی شود.

قاسمی فرماندار مهران نیز در این مراسم اظهار کرد: شهرستان مهران به دلیل زائر پذیری آن نیاز به توسعه فضای سبز دارد و با توجه به این که اربعین در سال‌های آینده با ماه‌های گرم سال مصادف می‌شود ، کاشت درختان جهت سرسبزی بیشتر، باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین امینی امام جمعه مهران نیز در سخنانی بیان کرد: از جمله سنت‌های نیکو و پسندیده، کاشت درخت و درختکاری است که از توصیه‌های مهم دینی و فرهنگی بوده و علاوه بر این در ابعاد مختلف زندگی افراد از جمله سلامتی و غیره نیز مؤثر است و می‌تواند آثار و برکات بسیاری را برای مردم جامعه به همراه داشته باشد.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کاشت نهال کاشت درخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۴۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس یوسف زاده در نشست شورای مسکن شهرستان ساوه اظهار کرد: با توجه به اینکه شماری از واحدهای پروژه نهضت ملی مسکن این شهرستان به صورت تحویل موقت به متقاضیان واگذار شده است، انتظار است بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی نیز در اسرع وقت نسبت به محوطه سازی این پروژه اقدام کند.

وی افزود: پروژه ۳۸۴ واحدی نیز در هفته آینده آماده تحویل موقت به متقاضیان است که به مرور قرارداد واگذاری انجام می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی بیان کرد: در پروژه ۴۸۴ واحدی نیز با توجه با درصد بالای پیشرفت فیزیکی پروژه، تعدادی از واحدها به صورت موقت به متقاضیان تحویل شده است و مقرر شد طی مکاتبه‌ای با بانک عامل نسبت به آزاد سازی مبالغ باقی مانده اقدام تا شاهد تکمیل کامل این پروژه و تحویل به تمام متقاضیان باشیم.

کد خبر 6088610

دیگر خبرها

  • پاکسازی طبیعت نقده به مناسبت هفته زمین پاک
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • نصب تندیس گونه درنا به مناسبت هفته زمین پاک در چالدران
  • کاشت ۲۰۰ اصله نهال در گلپایگان
  • پویش کاشت یکهزار و ۵۰۰  اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در همدان
  • پویش کاشت ۱۵۰۰ اصله نهال زالزالک در پیرانشهر
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن