Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:35:28 GMT

اسباب کشی بدون مجوز پلیس ممنوع

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۴۳۵۰

اسباب کشی بدون مجوز پلیس ممنوع

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، سرهنگ کامران یادگاری رئیس پلیس پیشگیری گلستان گفت : به منظور کاهش جرایم در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروزی به خصوص سرقت و ایجاد فضایی امن و آرام برای شهروندانی که قصد مسافرت دارند برنامه‌های کنترلی پلیس تشدید می‌شود.

او افزود: هرگونه جابجایی اسباب و اثاثیه منزل و لوازم خانگی از تاریخ ۲۵ اسفند ماه ۱۳۹۹ تا ۱۷ فروردین سال ۱۴۰۰ باید با تاییدیه کلانتری و پاسگاه محل باشد و افرادی که قصد اسباب کشی و انتقال وسایل منزل را دارند باید مجوز لازم را از کلانتری‌ها و پاسگاه‌های محل دریافت کنند در غیر این صورت پلیس از این اقدام آنان جلوگیری خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس پیشگیری گلستان بر رعایت هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس و نکات ایمنی و حفاظتی از سوی عموم مردم تاکیدکرد و گفت: بسیاری از سرقت‌ها به دلیل سهل انگاری مالباختگان به این مسائل اتفاق می‌افتد.

یادگاری افزود: پلیس در راستای حفظ نظم و امنیت مردم در ایام نوروز تمام تلاش خود را به کار می‌گیرد تا عموم مردم بتوانند با آرامش و اطمینان خاطر بیشتری ایام تعطیلات را سپری کنند.

او با اشاره به اینکه ایام نوروز فرصت خوبی برای سارقان ایجاد می‌کند از مردم خواست: در صورتی که قصد اسباب کشی دارند حتماً با کلانتری محل هماهنگ شوند و با رعایت نکات ایمنی مانند استفاده از تجهیزات و قفل‌های ایمنی، صورت برداری از لوازم منزل و رعایت مسائل ایمنی دیگر زمینه وقوع سرقت را کاهش دهند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسباب کشی تعطیلات نوروزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۴۳۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع بدون مجوز درختان در ‌عظیمیه کرج

مدیریت شهری کرج در پی انتشار فیلمی در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری همچنین فضای مجازی در خصوص قطع درختان پارکرود توضیحاتی را ارائه داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در پی انتشار فیلمی در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری همچنین فضای مجازی در خصوص قطع درختان پارکرود توضیحات لازم جهت شفاف‌سازی و آگاه‌سازی به شهروندان ارائه شد.

با حضور کارشناسان فضای سبز واداره املاک و باغات در محدوده اجرای پروژه پارکرود واقع در عظیمیه حاشیه بلوار شورا روشن است که عوامل شرکت‌های زیرمجموعه وزارت نیرو شامل آب منطقه‌ای و آب و فاضلاب و پیمانکار اجرای امور‌ عمرانی مربوط به آن سازمان‌ها بدون اخذ مجوز از مبادی رسمی اقدام به قطع 20 اصله درخت کرده‌اند.

سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج، با استناد به قانون اصلاح لایحه قانونی حفظ و گسترش فضای سبز علیه سازمان‌های مذکور اعلام جرم کرده و پرونده تعقیب و مجازات مرتکبان این خسارت در مراجع قضایی در حال پیگیری است.  

در پایان مجموعه مدیریت شهری ضمن تقدیر از دغدغه‌مندی شهروندان فهیم و اهالی ‌رسانه از تلاش‌ها و پیگیری‌های دوستدران محیط زیست که با انعکاس به رسانه‌ها و پیگیری از این مجموعه در مسیر مطالبه حق به شهر قدم برداشتند تشکر و قدردانی می‌کند و اعلام می‌دارد که حساسیت افکار عمومی نسبت به نگهداشت فضای سبز شهری یک سرمایه ارزشمند برای شهرداری و خادمان شهر است و ضمن ارج نهادن به این نگرانی، به صورت کامل پاسخگوی دغدغه‌ها و نگرانی‌ها در این زمینه است.

انتهای پیام/‌

دیگر خبرها

  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • هرگونه جابه جایی دام بدون اخذ مجوز در تربت‌ جام ممنوع شد
  • بیش از ۳ هزار لیتر چسب مایع بدون مجوز در خراسان شمالی کشف شد
  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • قطع بدون مجوز درختان در ‌عظیمیه کرج
  • کشف ۵ تن کنسانتره بدون مجوز در آشخانه
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض/ ۵ شغل پرخطر