Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@19:13:35 GMT

مک‌انانی: ترامپ بدون رسانه‌های اجتماعی مشکلی ندارد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۴۵۶۵

مک‌انانی: ترامپ بدون رسانه‌های اجتماعی مشکلی ندارد

سخنگوی پیشین کاخ سفید می‌گوید، رئیس جمهوری سابق بدون رسانه‌های اجتماعی مشکلی ندارد.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، دونالد ترامپ از چندین پلتفروم رسانه اجتماعی از جمله فیسبوک، یوتیوب و توییتر بعد از شورش شش کنگره طرد شده است. همچنین چندین شرکت از او بابت اشاعه اطلاعات غلط درباره انتخابات ۲۰۲۰ انتقاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پی این ممنوعیت‌ها، رئیس جمهوری پیشین آمریکا بارها برای بازگشت به رسانه‌های اجتماعی تلاش کرده و یک بار از طریق حساب‌های کاربری دیگر در توییتر اظهاراتش را منتشر کرد و بعد تهدید کرد که پلتفورم خودش را راه‌اندازی می‌کند.

در همین رابطه کایلی مک‌انانی، سخنگوی پیشین کاخ سفید که اکنون در فاکس نیوز مشغول به کار است، در رابطه با طرد شدن ترامپ از رسانه‌های اجتماعی اظهارنظر کرد.

او گفت: ترامپ به نوعی احساس آزادی می‌کند که توییتر ندارد. او وقت زیادی روی آن می‌گذاشت. خب من فکر می‌کنم که او اکنون بدون رسانه‌های اجتماعی مشکلی ندارد.

مک‌انانی استدلال کرد که حذف شدن ترامپ از پلتفورم‌های رسانه اجتماعی که قطع حمایت از کسی در فضای مجازی است، محکوم است چرا که این جلوی اطلاعات غلط یا خشونت را نمی‌گیرد بلکه برای جلوگیری از ترامپ بوده است.

او گفت: این طردشدگی چقدر مضحک است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مک انانی دونالد ترامپ رسانه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۴۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد

به گزارش قدس آنلاین، آرمان رمضانی که به دلیل آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا دیدار تیمش مقابل تراکتور را از دست داده بود این روزها در تمرین‌های استقلال بدون مشکل حضور دارد.

او مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب‌آهن ندارد و در صورت صلاحدید کادر فنی می‌تواند برای آبی‌پوشان به میدان برود.

دیگر خبرها

  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • جدیدترین نسل موبایل رونمایی شد؛ بازگشت به «ماربازی» بدون اینترنت! (+عکس)
  • ترامپ سر به سر ایران خواهد گذاشت؟ /هشدار رسانه اصلاح طلب به دولت رئیسی درباره ۲ خطر در کمین ایران
  • نقش بازاریابی محتوا در ساخت یک حضور آنلاین پرقدرت
  • مهاجم استقلال مشکلی برای بازی با ذوب‌آهن ندارد
  • حماس: هیچ توافقی را بدون توقف جنگ نمی‌پذیریم
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • آلکنو سرمربی تیم والیبال زنیت شد
  • عکس معناداری که آذری جهرمی منتشر کرد
  • از «نیکا» تا «یسنا»