Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیش از ۷۰ هزار نفر در نخستین دوره لیگ تندرستی فدراسیون ورزش‌های همگانی که با هدف رفع کم تحرکی در دوران کرونا برگزار شد، مشارکت کردند. خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های همگانی، لیگ تندرستی ایران که برای نخستین بار و با مشارکت ۳۲ هیئت استانی، نزدیک به ۵۰۰ شهرستان و بیش از ۱۵۰۰ کمیته استانی از سوی فدراسیون ورزش‌های همگانی و در طرح زمستان فعال برگزار شد با معرفی استان‌ها، شهرستان‌ها و کمیته‌های برتر به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در پایان این رویداد نوین حوزه ورزش همگانی که بیش از ۷۰ هزار نفر در آن شرکت داشتند، در بخش استان‌ها خراسان شمالی، سمنان و آذربایجان غربی به عناوین اول تا سوم دست یافتند.

در جدول رده‌بندی سازمان آمادگی جسمانی و روش‌های تمرینی رشته‌های جیمستیک، تمرینات معلق و جامپینگ فیتنس اول تا سوم شدند و در جدول سازمان ورزش‌های رقابتی و تفریحی نیز رشته‌های پرثوآ، روپایی و طناب زنی گوی سبقت را از سایر رقبا ربودند و به عنوان سه رشته برتر این سازمان لقب گرفتند.

لیگ تندرستی ایران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و اثرگذارترین رویداد‌های تاریخ ورزش همگانی با هدف کاهش کم تحرکی علی الخصوص در دوران کرونا از اوایل بهمن ماه تا نیمه اسفند برگزار شد.

شهرستان‌های برتر در نخستین دوره لیگ تندرستی ایران عبارتند از:
۱- کرمانشاه
۲- بوکان
۳- بجنورد
۴- شیراز
۵- آمل
۶- دابودشت
۷- جهرم
۸- اراک
۹- شهرکرد
۱۰- تهران
۱۱- سمنان
۱۲- بوشهر
۱۳– میاندوآب
۱۴- زرقان
۱۵- کهگیلویه
۱۶- ماهنشان
۱۷- زنجان
۱۸- بیرجند
۱۹- محلات
۲۰- بندرانزلی
۲۱- آزادشهر
۲۲- خرم آباد
۲۳- گالیکش
۲۴- مانه و سملقان
۲۵- قصرقند

 

بیشتر بخوانید: فروحی: خطرات کم تحرکی در جامعه باید دغدغه ملی شود/ نمایندگان مجلس به فکر سلامت مردم باشند

انتهای پیام/

برچسب ها: فدراسیون ورزش های همگانی پیاده روی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون ورزش های همگانی فدراسیون ورزش های همگانی پیاده روی فدراسیون ورزش های همگانی لیگ تندرستی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۴۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی

به گزارش ورزش‌سه، اتفاقات و حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان باعث شده که مسئولان عالی رتبه ورزش و فوتبال کشور خیلی زود دست به کار شوند و در همین راستا قرار است اولین کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار شود.
امیرمهدی علوی،مدیر روابط عمومی فدراسیون در این خصوص اینطور توضیح داده است: «نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال،نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها جهت اعمال رویه های قانونی متقن،به زودی با حضور دستگاههای ذیربط،مقامات و مدیران مسول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.»
وی افزود:«بدیهی است،با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای وهمچنین با توجه به الزامات بالادستی،تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت  مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.»

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش؛ برگزاری نخستین نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • ۷۹ درصد افراد جامعه ما کم تحرک هستند
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • برگزاری گردهمایی روسای هیئت‌های ورزش‌های همگانی سراسر کشور در مشهد
  • تاج: تیم‌های باشگاهی کرمان تیم فوتبال ساحلی ایجاد کنند
  • مجمع سالانه هیات فوتبال استان کرمان برگزار شد
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد