Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- رونالد کومان با خیالی آسوده دربی مادرید را تماشا خواهد کرد.
به گزارش آریا، اوساسونا و بارسلونا در دیداری از هفته بیست و ششم به مصاف هم رفتند. بارسلونا پس از گذراندن روزهایی موفق در دو جام داخلی اسپانیا پا به این دیدار گذاشته بود. نیمه اول جوردی آلبا و نیمه دوم ایلایکس موریبا (اولین گل او برای بارسلونا)، هر دو روی پاس لیونل مسی توانستند گلزنی کنند تا در هفته ای که اتلتیکو مادرید و رئال مادرید باید به مصاف هم بروند، بارسلونا کاری که باید انجام می داد را با موفقیت انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بارسلونا حالا یکی از حیثیتی ترین بازی های چند سال اخیرش را باید در پاریس مقابل پاری سن ژرمن برگزار کند، جدالی که بازی رفت آن با نتیجه 4-1 به سود تیم پاریسی تمام شده و بارسا ابتدا برای جلوگیری از یک فاجعه و سپس برای کامبک باید به میدان برود.
برد برای بارسا اهمیت بالایی داشت چرا که فردا رئال و اتلتیکو در دربی مادرید به مصاف هم خواهند رفت و در هر صورت یکی از دو تیم یا هر دو امتیاز از دست خواهند داد. بارسا با امتیاز برابر با رئال در رده دوم قرار داشت در حالی که اتلتیکو با یک بازی کمتر، 5 امتیاز از هر دو تیم پیش است. اولین موقعیت بازی را اوساسونا دقیقه 13 خلق کرد. شوت کات دار پای چپ بارخا را تراشتگن با واکنشی استثنایی راهی کرنر کرد. هشت دقیقه بعد لیونل مسی در مصاف تک به تک با گلر اوساسونا در بیرون محوطه جریمه سرنگون شد. داور بلافاصله کارت قرمز خود را بیرون آورد ولی پیشتر کمک داور پرچم زده بود و در نهایت نیز آفساید لیونل مسی توسط وی ای آر تایید شد تا کارت قرمز نیز بی اثر شود.
دو دقیقه بعد ضربه تورس را اومتیتی راهی کرنر کرد و در نهایت دقیقه 30 بارسا به گل رسید. پاس قطری فوق العاده لیونل مسی به جوردی آلبا رسید. مدافع چپ بارسا از زاویه بسته با شوتی سهمگین طاق دروازه را فرو ریخت تا بارسا 0-1 پیش بیفتد. 4 دقیقه پس از گل بارسا روبن گارسیا با کنترلی تماشایی اسکار مینگسا را جا گذاشت و در مصاف تک به تک شوت محکمی روانه دروازه بارسا کرد ولی تراشتگن توپ را راهی کرنر کرد. در نهایت نیمه اول با برتری 0-1 بارسا به اتمام رسید.
در شروع نیمه دوم اومتیتی از زمین بیرون رفت و عثمان دمبله وارد زمین شد. دو دقیقه از نیمه دوم گذشته بود که شوت محکم لیونل مسی را گلر اوساسونا به زیبایی برگشت داد. بارسا تیم بهتر زمین بود ولی همچنان در زدن گل دوم ناکام می ماند. دقیقه 69 اوساسونا چیزی تا به تساوی کشاندن بازی فاصله نداشت. ضربه سر جاناتان کایری با اختلافی بسیار اندک از کنار تیر عمودی به بیرون رفت. روی این صحنه تراشتگن تنها نظاره گر بود. بارسا تیم مسلط زمین بود و دقیقه 82 مزد برتری خود را نیز گرفت.
بازهم این مسی بود که پاس گل داد و ایلایکس موریبا بازیکن جوان و 18 ساله بارسا از بیرون محوطه جریمه با پای چپ و به زیبایی توپ را به کنج دروازه اوساسونا فرستاد تا حساب کار 0-2 شود. او حالا با 18 سال و 42 روز، پنجمین گلزن جوان تاریخ بارسلوناست. در نهایت این بازی با برتری 0-2 بارسا به اتمام رسید و این تیم با 56 امتیاز به دو امتیازی اتلتیکو رسید.
شرح گل ها:
اوساسونا 0-1 بارسلونا؛ جوردی آلبا: پاس عالی مسی پشت مدافعان به آلبای فرار کرده رسید، او برخلاف انتظار پاس کاتبک برای کسی ارسال نکرد و با یک ضربه محکم دروازه را باز کرد.
اوساسونا 0-2 بارسلونا؛ ایلایکس موریبا: مریبا پشت محوطه جریمه پاس مسی را دریاف کرد، سر توپ زد و با یک شوت عالی اولین گل خود برای بارسلونا را به ثمر رساند.

- یوونتوس با وجود شروع ضعیف مقابل لاتزیو، به خودش آمد و پیروزی مهمی کسب کرد تا همچنان به ادامه فصل امیدوار بماند. یوونتوس با وجود سیستم بازی نامتوازن، چندین غایب کلیدی و تاثیرگذار از جمله کریستیانو رونالدو، شروع دستپاچه و عقب افتادن از حریف، با یک نمایش خوب در نیمه دوم توانست لاتزیو را مغلوب کند تا ضمن کسب یک برد روحیه بخش در آستانه بازی با پورتو، همچنان در کورس اسکودتو باقی بماند.
شرح گل ها:
یوونتوس 0-1 لاتزیو؛ خواکین کوریا 14`: اشتباه فاجعه بار دیان کولوسفسکی و پاس اشتباه او باعث شد خواکین کوریا در موقعیت گلزنی قرار گیرد و این مهاجم آرژانتینی پس از فریب یک مدافع یووه، توپ را وارد دروازه این تیم کرد.
یوونتوس 1-1 لاتزیو؛ آدریان رابیو 39`: آلوارو موراتا با یک پاس عمقی، آدریان رابیو که حرکت کرده بود را راه انداخت. رابیو نیز با وجود بسته بودن زاویه، با یک شوت دقیق و پر قدرت، طاق دروازه لاتزیو را فرو ریخت تا بازی به تساوی کشیده شود.
یوونتوس 2-1 لاتزیو؛ آلوارو موراتا 57`: یوونتوس روی یک ضدحمله به گل رسید. روی توپ ربایی خوب فدریکو کیه زا، او آلوارو موراتا را پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت گلزنی کرد و مهاجم اسپانیایی به راحتی دروازه رینا را گشود.
یوونتوس 3-1 لاتزیو؛ آلوارو موراتا 60`: زیرکی آرون رمزی در محوطه جریمه لاتزیو این بار داویده ماسا را مجاب کرد تا پس از دو صحنه بسیار مشکوک، این بار برای یوونتوس پنالتی بگیرد. موراتا پشت ضربه پنالتی ایستاد و ضربه اش را خلاف جهت حرکت رینا وارد دروازه کرد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بارسلونا لالیگا پی اس جی یوونتوس رونالدو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # یوونتوس ، لاتزیو سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • شوک به رئال: بلینگام و رودریگو مریض شدند!
  • خلاصه بازی بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • خلاصه بازی لاتزیو ۲ - ۱ یوونتوس؛ بانوی پیر به فینال رفت + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی لاتزیو ۲ - یوونتوس ۱
  • خلاصه‌بازی لاتزیو و یوونتوس + فیلم
  • گل های بازی لاتزیو (۲) ۲-1 (۳) یوونتوس (کوپا ایتالیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • لاتزیو ۲ (۲) - (۳) ۱ یوونتوس/ یک گل برای صعود به فینال کافی بود + فیلم
  • لاتزیو 2-1 یوونتوس: صعود تیم آلگری به فینال