Web Analytics Made Easy - Statcounter

اولین رویداد «تا ثریا» با حضور فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مرکز رویداد شهید فخری زاده واقع در سازمان بسیج دانشجویی کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین رویداد «تا ثریا» با برپایی ۵۰ غرفه شامل مجموعه‌های نوآور و فن آور مورد حمایت شرکت پیشگامان بنیاد تعاون بسیج در مرکز رویداد شهید فخری زاده واقع در سازمان بسیج دانشجویی افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این رویداد پاسخ‌های مبتکرانه و نوآورانه مجموعه‌های فن آور و نوآور به شبکه‌های مسائل کشور ارائه شده اند.

این رویداد با شعار «تا ثریا» روایت توانمندی انقلاب اسلامی در ارائه پاسخ‌های نوآورانه و مبتکرانه به مسائل کشور در دوران افول آمریکا در حوزه‌های تجهیزات پزشکی، اجتماعی و صنعتی برپا شده است.

برگزاری نشست‌های روایت چگونگی موفقیت فناوران و نوآوران در شناسایی مسائل کشور و ارائه راهکار‌های مبتکرانه از دیگر بخش‌های این رویداد است.

این رویداد که با حضور مجموعه‌های نوآور و فن آور سراسر کشور برگزار می‌شود ۱۷ و ۱۸ اسفند پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

گفتنی است، اکثر طرح‌های ارائه شده در این نمایشگاه از سوی شرکت پیشگامان بنیاد تعاون مورد سرمایه گذاری قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیبج افتتاحیه رویداد تا ثریا تا ثریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۵۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار ابراهیم بی دل عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج سازندگی ۲۵ عنوان برنامه شاخص در تربت جام اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تربت جام با گرامیداشت هفته بسیج سازندگی گفت: برپایی نمایشگاه، میز خدمت، دیدار شورای جهادی با امام جمعه تربت جام، افتتاح و بازدید از قنوات احیا شده، دیدار با خانواده‌های شهدا، همایش مهر ماندگار، اعزام گروه‌های جهادی کشاورزی به مزارع و گروه‌های جهادی دامپروری جهت واکسیناسیون رایگان دام و طیور از برنامه‌های این هفته است.

وی همچنین گفت: اعزام گروه‌های جهادی عمرانی و درمانی به مناطق کم برخوردار، توزیع نان رایگان و بسته معیشتی، همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی، افتتاح قرارگاه منطقه‌ای جهادی این شهرستان، از جمله برنامه‌های هفته بسیج سازندگی در سال جاری است.

کد خبر 6097678

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۵ برنامه طی هفته بسیج در شهرستان تربت جام
  • قاسمی: هر جا از قرآن فاصله گرفتیم به همان میزان دچار مشکل و انحراف شدیم +فیلم
  • فرید مرجایی، تحلیل گر مسائل آمریکا و مقیم این کشور: جنبش دانشجویی سپهر غالب بر فضای سیاسی آمریکا را به چالش کشید/ شبکه های اجتماعی امپراطوری رسانه ای را زیر سوال بردند/ تظاهرات دانشجویی خط قرمز انتقاد از اسرائیل را شکسته است
  • ۲۱۳ نیروگاه خورشیدی در روستاهای سمنان افتتاح می‌شود
  • چرا تشکل های دانشجویی دانشگاه را اصل نمی دانند؟/ گزارش
  • رویداد صدرا نقطه عطف حل مسائل جامعه است
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • نرخ خام ولادت در یزد بالاتر از میانگین کل کشور
  • نمایشگاه توانمندی های صادراتی فرصت رشد و تعمیق روابط اقتصادی کشور
  • بهره برداری از ۱۱۰۰ مسکن ویژه محرومان به همت بسیج سازندگی در خراسان رضوی