Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@06:25:56 GMT

۹ ترفند تازه نگه داشتن شیرینی خشک

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۵۲۹۱

۹ ترفند تازه نگه داشتن شیرینی خشک

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، شیرینی خشک و باقلوا به دلیل طعم خوب در میان مردم بسیار استفاده می‌شود، از این رو باید با روش‌های نگهداری صحیح شیرینی خشک و باقلوا آشنا شوید.

رطوبت کمتر شیرینی خشک نسبت به شیرینی تر، دلیل ماندگاری بیشتر آن است.

شیرینی خشک را می‌توان یک تا دو هفته بیرون از یخچال و در جای خنک نگهداری کرد، همچنین می‌توان به مدت یک ماه در فریزر قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته باید توجه داشت که هر چه مدت زمان نگهداری شیرینی خشک کوتاه‌تر باشد، بهتر است، زیرا احتمال اکسید شدن روغن آن وجود دارد و در طولانی مدت افزایش پیدا می‌کند بنابراین به اندازه نیاز شیرینی خریداری کنید.

یکی از روش‌های افزایش مدت ماندگاری شیرینی، به خصوص شیرینی‌های عید، این است که در ظروف در دار نگهداری شود. برای این کار لازم است شیرینی‌ها را به صورت ردیفی در کنار هم قرار دهید و برای جلوگیری از چسبیدن شیرینی‌ها به یکدیگر و خرد شدنشان هم می‌توانید ورقه‌ای از کاغذ روغنی بین ردیف‌های بالا و پایین قرار دهید سپس برای مدت کوتاه در یخچال بگذارید تا شیرینی تازه‌تر بماند.

بیشتر بخوانید

چگونه شیرینی های نوروزی را به مدت طولانی تازه نگه داریم؟

نگهداری طولانی مدت شیرینی خشک باعث مسمومیت نمی‌شود، اما تازگی خود را از دست می‌دهد و به دلیل اکسید شدن روغن آن می‌تواند در تمام گروه‌های سنی، حداقل بروز مشکلات گوارشی را در پی داشته باشد.

برای نگهداری کوتاه مدت شیرینی در یخچال بهتر است آن‌ها را در جعبه‌های در بسته داخل کیسه‌های نایلونی بدون منافذ قرار دهید.

از قرار دادن بسته‌های شیرینی در معرض نور آفتاب خودداری کنید.

برای نگهداری طولانی مدت شیرینی، جعبه‌ها را در کیسه‌های بدون منفذ نایلونی یا نایلکس قرار دهید و در فریزر نگهداری کنید تا کیفیت مطلوب آن‌ها افزایش یابد.

شیرینی‌ها را از جایی تهیه کنید که آن‌ها را در یخچال نگهداری می‌کنند.

منبع:روزنامه خراسان

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نگهداری شیرینی ترفندهای خانه داری ترفندهای آشپزی شیرینی خشک قرار دهید شیرینی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۵۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری ،سرهنگ صادق رضایی از کشاورزان و دامداران خواست از سیستم‌های هوشمند برای ناکام گذاشتن سارقان و کمک به کشف سریع سرقت استفاده کنند.
وی ادامه داد: دامداران جهت نسبت به تقویت روشنایی اطراف محل نگهداری احشام اقدامات کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان اردل با اشاره به اینکه مجهز بودن محل‌های نگهداری دام به دوربین مداربسته و سرکشی‌های مستمر از دام‌ها می‌تواند در کاهش سرقت تاثیر بسزایی داشته باشد از شهروندان خواست در صورت مشاهده فرد یا خودرو مشکوک در نزدیکی محل نگهداری احشام مراتب را فوری به پلیس ۱۱۰ یا نزدیکترین پایگاه پلیس آگاهی اعلام کنند.

دیگر خبرها

  • چند ترفند تربیتی کاربردی برای جلوگیری از لجبازی کودک
  • کتاب روسازی راه و فرودگاه
  • توصیه پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت احشام
  • تخریب آثار تاریخی در باران شدید کرمان؛ قسمت اسلامی قلعه نرماشیر ریخت
  • چه کار کنیم نعناع روی دوغ نماند؟ | ترفند مخلوط شدن سبزی خشک در دوغ با کمک آب جوش
  • یک ترفند ساده و سریع: خرد کردن و تیکه کردن اصولی مرغ در ۲ دقیقه (فیلم)
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • رولت یخچالی یک شیرینی فوری بدون نیاز به فر