Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@07:10:31 GMT

مطهری گزینه اصولگرایان نیست

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۵۴۵۳

مطهری گزینه اصولگرایان نیست

گروه سیاست سایت فردا – علی مطهری از جمله افرادی است که اخیرا صراحتا از کاندیداتوری خود خبر داده است. این خبر با گمانه‌زنی‌های بسیاری همراه بود و رسانه‌ها را به بررسی این موضوع واداشت که مطهری با توجه به مواضعش طی سالیان گذشته که تغییرات قابل توجهی داشته است، می‌تواند کاندیدای کدام جریان باشد؟

اغلب رسانه‌ها با توجه به نزدیک شدن رویکرد مطهری و اصلاح‌طلبان در سال‌های گذشته و همچنین قرار داشتن او در فراکسیون امید مجلس دهم اینطور استنباط کردند که او گزینه اصلاح‌طلبان خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در عین حال برخی از سیاسیون در جریان اصلاحات این گمانه را رد کرده و اصرار داشتند که این جریان با کاندیدای اصلاح‌طلب خالص وارد میدان خواهد. با این وجود برخی مثل ناصر قوامی فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفته بودند که اگر تصمیم نهایی اصلاح طلبان ائتلاف با گزینه غیر اصلاح‌طلب باشد حتما علی مطهری به علی لاریجانی ترجیح داده خواهد شد.

ناگفته نماند که برخی نیز ورود مطهری را در راستای ایفای نقش کاندیدای پوششی برای علی لاریجانی تلقی کردند. گمانه‌ای که از سوی مطهری رد شد. او روز گذشته طی مصاحبه‌ای تاکید کرد که قرار نیست نقش کاندیدای پوششی را داشته باشد. همچنین تاکید کرد که آمده تا یک کاندیدای مستقل باشد و روی حمایت یک جریان خاص حساب نکرده است.

برخی از سیاسیون اما شانس چندانی برای او به عنوان کاندیدای مستقل قائل نیستند. مثلا حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه امروز در گفت‌وگویی با «اعتماد آنلاین» ضمن تاکید بر اینکه «به هیچ وجه علی مطهری گزینه اصولگرایان نیست» گفته است که «این‌ها هنوز در نظرسنجی‌ها و افکار عمومی به صفر نیز نرسیده‌اند».

وی همچنین می‌گوید: «اصلا این افراد عده مشخصی از لحاظ تشکیلاتی ندارند. یعنی نه اصلاح‌طلبان روی این افراد سرمایه‌گداری می‌کنند و نه اصولگرایان. بنابراین من فکر نمی‌کنم که امسال مطهری در این وادی مطرح و حمایت شود.»

 

منبع: فردا

کلیدواژه: علی مطهری موتلفه ترقی انتخابات ۱۴۰۰ اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)

علیرضا نیکبخت واحدی به مانند دوران بازی در دوران مربیگری هم نگاه‌ها را به خود معطوف می‌کند.

به گزارش ورزش ‌سه, از هفته دهم لیگ سه فوتبال کشور که مرحله نهایی خود را پشت سر می‌گذارد، تیم‌های شادکام و خورشید طلایی چالوس ظهر امروز از ساعت ۱۳ در ورزشگاه تختی مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان شاگردان نیکبخت واحدی با نتیجه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند. 

نکته قابل توجه مسابقه اینکه دو گل شادکام با تعویض‌های علیرضا نیکبخت واحدی سرمربی این تیم رقم خورد و ناصر ترابی و علی دهقان پس از ورود به زمین توانستند برتری تیمشان را به شکل قابل توجهی افزایش دهند.

اما آنچه که تیم شادکام را طی ماه‌های اخیر بیشتر مورد توجه اهالی فوتبال قرار داده، حضور نیکبخت واحدی ستاره سابق تیم ملی و سرخابی‌های پایتخت به عنوان سرمربی این تیم است؛ واحدی که در دوران بازی به شدت به دلیل چهره، قامت بلند و تیپ خاصش مورد توجه اهالی فوتبال قرار داشت و حتی در یکی از مصاحبه‌ها خودش را به عنوان یکی از محبوب‌ترین چهره‌های جهان فوتبال معرفی کرد، حالا در دنیای مربیگری هم همان‌قدر خاص و منحصر به فرد است و لنز دوربین عکاسان را در زمین فوتبال به عنوان چهره ویژه مسابقه و بالاتر از بازیکنان به راحتی جلب خود می‌کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • مرغ آمریکایی‌ها غاز است!
  • خیز اصلاح طلبان رادیکال به سوی خیابان به بهانه طرح نور/ روزنامه آرمان ملی: مسئله مذاکره با آمریکا و حجاب باید حل شود!
  • تحلیل عباس عبدی از اعتراضات دانشجویی در آمریکا: از این تنور نانی برای اصولگرایان محترم پخته نمی‌شود، بهتر است فکر دیگری کنند
  • انتقاد تند جهره شاخص اصلاح‌طلبان از سوپر افراطی حزب‌اللهی دیروز!
  • اصلاح‌طلبان درباره روند بررسی صلاحیت‌ها چه گفتند؟
  • رابط اصلاح‌طلبان با رهبری بعد از فوت هاشمی‌رفسنجانی چه کسی است؟
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل
  • نیکبخت کاندیدای خوش پوش ترین مربی ایران (عکس)
  • فیلم/ انتقاد روح‌الامینی از نحوه انتخاب کاندیدای شورای ائتلاف شهر ری