Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- اتلتیکو مادرید از هفته 26 رقابت های لالیگا میزبان رئال مادرید خواهد بود.
به گزارش آریا، یکی از حساس ترین بازی های این فصل از رقابت های لالیگا یکشنبه شب میان تیم های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید برگزار خواهد شد. تلتیکو مادرید در حال حاضر با یک بازی کمتر از رقیب همشهری، اختلافی 5 امتیازی در صدر جدول دارد اما با پیروزی شنبه شب بارسلونا، اختلاف در صدر جدول موقتاً به دو امتیاز کاهش یافته و کورس قهرمانی داغ تر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اتلتیکو مادرید در این فصل از رقابت های لالیگا عالی عمل کرده و تاکنون 18 برد، 4 تساوی و تنها دو شکست داشته تا موقعیت خوبی در جدول پیدا کند. اتلتیکو هفته های سختی را اخیراً در لالیگا سپری کرد و در 4 بازی تنها یک پیروزی به دست آورد تا همین باعث نزدیک تر شدن رقبا شود، اما با یک پیروزی 2-0 ارزشمند مقابل ویارئال بار دیگر به مسیر پیروزی برگشتند. شاگردان سیمئونه به دنبال کسب اولین عنوان قهرمانی لالیگا از فصل 2013/14 به بعد هستند که یازدهمین عنوان قهرمانی آنها در تاریخ رقابت ها خواهد بود. آنها بعد از بارسلونا، با 47 گل زده بهترین خط حمله را دارند که 16 گل را لوئیس سوارز به ثمر رسانده است. از لحاظ دفاعی هم که طبق انتظار آنها با 16 گل خورده بهترین خط دفاعی را در اختیار دارند.
پیروزی اتلتیکو مادرید در دربی فردا می تواند به منزله پایان رویای قهرمانی رئال مادرید در این فصل از رقابت های لالیگا باشد، اما تساوی یا شکستی دیگر به مانند دیدار رفت، می تواند همه معادلات در کورس قهرمانی را تغییر دهد. در مقابل رئال مادریدی قرار دارد که با لشکری از مصدومان در این فصل مقاطع سختی را تجربه کرده و با تساوی 1-1 هفته گذشته مقابل سوسیداد، به مصاف رقیب همشهری می رود اما فرم خوبی دارند و کسب 4 پیروزی در 5 بازی اخیر لالیگا گویای این مسئله است. خبر خوب برای تیم زیدان، بازگشت کریم بنزما است که در این فصل از رقابت های لالیگا 12 گل به ثمر رسانده است.
رئال مادرید در این فصل از رقابت های لالیگا از 13 بازی خارج از خانه 28 امتیاز کسب کرده که همین مسئله آنها را نسبت به دیدار فردا خوشبین تر می کند. در مقابل اما اتلتیکو از 12 بازی خانگی 29 امتیاز کسب کرده و بهترین آمار را از این حیث دارد. اتلتیکو مادرید خوزه خیمنز را در اختیار نخواهد داشت اما یانیک کاراسکو به ترکیب تیم برگشته است. در رئال مادرید هم ادن هازارد همچنان مصدوم است، سرخیو راموس، ماریانو دیاز، دنی کارواخال هم دیگر مصدومان تیم هستند. دو تیم تاکنون 226 بار در تمامی رقابت ها به مصاف هم رفته اند که سهم رئال مادرید 112 پیروزی و سهم اتلتیکو مادرید 5 پیروزی بوده است. رئال مادرید در 89 بازی از 167 دیدار لالیگایی مقابل اتلتیکو پیروز شده و تنها 39 بار شکست خورده است. آخرین برد اتلتیکو مادرید مقابل رقیب همشهری به فوریه سال 2016 برمی گردد.

- منچسترسیتی با 21 برد پیاپی در مجموع رقابت ها و منچستریونایتد با 21 بازی شکست ناپذیری در دیدارهای خارج از خانه لیگ برتری، سراغ این مسابقه می آید. امشب لیگ برتر شاهد جدال تیم های رده اول و دوم خود خواهد بود. در یک طرف میدان منچسترسیتی قرار دارد که در 28 بازی اخیرش باختی را تجربه نکرده است و به طرز حیرت انگیزی، در این مدت فقط یکبار از حریفش عقب افتاده است. تیم پپ گواردیولا پس از 21 برد پیاپی، فردا این فرصت را دارد تا اختلافش با تیم دوم جدول را به 17 امتیاز افزایش بدهد.
در سوی دیگر میدان منچستریونایتدی حضور دارد که سه تساوی بدون گل پیاپی را تجربه کرده است؛ فرمی که برای پا گذاشتن به یک دربی بزرگ ایده آل نیست. آن ها کار سختی برای حفظ رکورد 21 بازی شکست ناپذیری در دیدارهای خارج از خانه لیگ برتری دارند.
 فرناندز که در 41 بازی برای منچستریونایتد روی 40 گل تاثیر گذاشته است، در هشت تقابل فصل جاری مقابل تیم های موسوم به «تاپ سیکس» فقط یک گلِ غیر از پنالتی داشته است. اما او که طی یکسال و دو ماه حضور در لیگ برتر 4 بار جایزه بهترین بازیکن ماه این رقابت ها را کسب کرده است، می خواهد به منتقدان ثابت کند که مقابل تیم های بزرگ هم خوب کار می کند و این را از بازی با صدرنشین لیگ برتر آغاز خواهد کرد.
نمی دانم منظور مردم از «تاپ سیکس» چیست چون من مقابل برخی از آن ها گل زدم و پاس گل فرستادم. در این فصل مقابل تاتنهام گل زدم ولی برخی می گویند پنالتی ها قبول نیست! می دانم چون پس از ورود به تیم خیلی خوب کار کردم، مردم انتظار دارند برونو در هر بازی گل بزند و پاس گل بفرستد. اگر به آمارم نگاهی بیاندازید، می بینید که بر همین اساس مردم می گویند که باید در تمامی بازی ها گل بزنم و پاس گل بفرستم. و من می خواهم این کار را انجام بدهم و این مهم ترین نکته است. اما به عنوان یک بازیکن، تیم ها را به تاپ سیکس و سایر اعضای لیگ تقسیم نمی کنم. نگاه من به تمامی بازی ها یکسان است. در نظر من لیگ یک دوی سرعت نیست، بلکه یک ماراتن است. پس مجبور نیستید مقابل تاپ سیکس گل بزنید و برنده شوید، بلکه باید مقابل همه گل بزنید و برنده شوید.  
می شنوم مردم می گویند برونو مقابل تاپ سیکس چندان خوب نیست. یا وقتی می بازیم، می گویند برونو خیلی توپ لو می دهد. در بازی با باشاک شهیر من دو گل زدم ولی بیشتر از نفرات حریف توپ لو دادم ولی مردم می گفتند بهترین بازیکن زمین بوده ام. بنابراین واقعا چه برداشتی می توان از این حرف ها کرد؟ اما موافق هستم که در دو بازی قبلی خیلی خوب نبودم. نیازی نیست برای این که بفهمم خوب کار کرده ام یا نه به آمار نگاه کنم؛ این را خودم متوجه می شوم. در یک مصاحبه دیدم که لوک شاو گفت: «مردم به آمار بیش از عملکرد بها می دهند» و این یک واقعیت است؛ چرا که الان فقط انتظار دارند گل بزنم و پاس گل بدهم، نه این که عملکرد خوبی داشته باشم. آن ها به عملکرد برونو، توپگیری یا خلق موقعیت های من اهمیت نمی دهند چرا که امکان دارد 10 موقعیت بسازم ولی اگر گل نزنم، می گویند برونو چندان خوب نبود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دربی مادرید دربی منچستر فصل از رقابت های لالیگا اتلتیکو مادرید رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیجان رونالدو برای فینال با الهلال: بزن بریم!

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو درحالی‌که دوباره به کسب یک جام نزدیک است، پیام «بزن بریم» را در رسانه‌های اجتماعی‌اش به صدا در آورده است‌‌.

رونالدو که اخیرا دو جام مهم را از دست داده امید دارد که حداقل این فصل یک جام کسی کند. او در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین و در نیمه نهایی سوپرجام عربستان به الهلال، باخته است.

النصر در شب گلزنی رونالدو در نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نتیجه 3-1 مقابل الخلیج برنده شد. رونالدو از زمان انتقال به عربستان، تنها یک جام، جام قهرمانان باشگاه‌های عرب در سال 2023، را به دست آورده است.

او این شانس را دارد که در سال 2024 حداقل به یک جام برسد و به همین دلیل هیجان خود را در رسانه‌های اجتماعی‌اش بازتاب داد: «فینال جام پادشاهی! بزن بریم!"

النصر در مرحله فینال باید به مصاف الهلال برود و رونالدو این شانس را دارد تا شکست قبلی مقابل این تیم را جبران کند. رونالدو با 45 بازی در تمامی رقابت‌ها به آمار 44 گل رسیده است.

بازی فینال جام حذفی عربستان 11 خرداد در ورزشگاه ملک عبدالله شهر جده میان تیم‌های النصر و الهلال برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اریک تن هاخ: سانچو مقابل پاری سن ژرمن خیلی خوب بازی کرد
  • هیجان رونالدو برای فینال با الهلال: بزن بریم!
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • پیروزی 3-0 رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با هت تریک کریستیانو رونالدو (لیگ قهرمانان اروپا - 2 می، 2017)
  • اتلتیکو اوبلاک را برای فروش گذاشت!
  • فکر می‌کنید رئال را بردید اما این اتفاق نمی‌افتد!
  • آنچلوتی: رئال مادرید در سطح خودش ظاهر نشد؛ بازی برگشت در برنابئو هیجان‌انگیز است
  • فوتبال از دریچه فان؛ کیم مین جائه مقابل رئال مادرید
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم