Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا عزیزالله افضلی روز یکشنبه در چهارمین جلسه کمیته راهبری طرح تنظیم بازار میوه ایام پایانی سال ۹۹ و نوروز ۱۴۰۰، افزود: تمام تلاش ما این است که میوه ایام پایانی سال با کیفیت مناسب و قیمت مصوب تنظیم بازار به دست همشهریان برسد.

رئیس سازمان صمت استان قزوین همچنین از جانمایی و توزیع میوه در چادرها و غرفه‌های سطح شهر خبر داد و گفت:  کمیته‌ای جهت بررسی صلاحیت افراد به منظور واگذاری چادر تشکیل شده است تا بر اساس حسن سابقه در اختیار آنها قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: عرضه و توزیع هرگونه میوه غیر از میوه تنظیم بازار با قیمت مصوب در چادرها و فروشگاه‌های اینترنتی منتخب ممنوع است و همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را با سامانه ۱۲۴ در میان بگذارند تا در اسرع وقت با حضور بازرسان سازمان صمت بررسی و پیگیری شود.

به گفته مسوولان، امسال یک هزار و ۲۰۰ تن پرتقال و سیب در استان ذخیره شده است و هیچ گونه مشکلی برای تامین میوه شب عید در استان وجود ندارد.

برچسب‌ها شهرداری قزوین وزارت صنعت معدن و تجارت قزوین استانداری قزوین ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری قزوین وزارت صنعت معدن و تجارت قزوین شهرداری قزوین وزارت صنعت معدن و تجارت قزوین استانداری قزوین ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور تنظیم بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مشاور رئیس شورای رقابت گفت: کارگروه اقتصاد دیجیتال شورای رقابت، در این جلسه، شکایات مربوط به میزان کمیسیون رانندگان و هزینه سفر‌ها را بررسی کرد.

به گفته آقای ذوالفقاری، پس از جلسات کارشناسی این کارگروه، نتیجه برای بررسی بیشتر و صدور رای، به صحن شورای رقابت می‌رود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • مهمترین اخبار هشتم اردیبهشت/تعیین تکلیف عرضه اینترنتی دارو
  • ۵ مدل پنکه پارس خزر محبوب و پرفروش برای روز‌های گرم تابستان
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • معرفی بهترین سایت های خرید عطر عمده در ایران
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • نرخ مصوب انواع میوه؛ قیمت گوجه سبز سر به فلک کشیده!
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • جزییات طرح ممنوعیت عرضه رایگان کیسه‌های پلاستیکی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای
  • نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی