Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@16:26:46 GMT

هیچ سربازی در وزارت دفاع کرونا نگرفته است

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۵۷۴۷

هیچ سربازی در وزارت دفاع کرونا نگرفته است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سعید شعبانیان معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در سیزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر(ع) جوان سرباز وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای که صبح امروز(یکشنبه) در مرکز همایش امام علی(ع) شهرک امام خمینی(ره) برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: نیروی انسانی نقش بی‌بدیلی در پیشرفت کشور دارد و حضور جوانان پرشور توانمند و تحصیل‌کرده در نیروهای مسلح تحت عنوان سرباز موجب حفظ و تقویت بنیه دفاعی و امنیتی و تکمیل نیازهای مأموریتی نیروهای مسلح می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر(ع) توانست فرصت مناسبی برای ارج نهادن به جایگاه سرباز، برخلاف گسترش روز افزون تهدیدها و دشمنی ها علیه جمهوری اسلامی ایران و خدمت سربازی در کشور فراهم آورده است.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع هدف برگزاری این جشنواره را موجب ارتقا جایگاه سربازی دانست و گفت: تقویت روحیه و انگیزه سربازان در خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تجلیل از تلاش ارزنده کارکنان وظیفه در اجرای ماموریت‌های نیروهای مسلح و همچنین افزایش منزلت اجتماعی خدمت وظیفه و تقویت ارتقاء جایگاه سربازی از جمله اهداف ما در برگزاری این جشنواره است.

امیر شعبانیان  در ادامه با تاکید بر اینکه محیط پادگان‌ها و مراکز آموزشی نیروی های مسلح از لحاظ بهداشتی در وضعیت بسیار خوبی است، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز هیچ سربازی در وزارت دفاع کرونا نگرفته است.

امیر شعبانیان با اشاره به محورهای جشنواره جوان سرباز گفت: سرباز، دفاع، امنیت، اقتدار ملی، وظیفه شناسی، نظم، دین داری، سازندگی و تفکر بسیج از جمله محور های این جشنواره است.

وی افزود: در این مراسم از ۱۲ فرمانده نمونه، خانواده معزز ۵ شهید سرباز ، ۵ رده برتر در موضوع نگهداشت و برخورد مناسب با کارکنان وظیفه تجلیل می شود.

امیر شعبانیان خاطر نشان کرد: جشنواره فرهنگی هنری جوان سرباز با فراخوان توسط وزارت دفاع و با دریافت آثار فرهنگی و هنری در ۹ رشته شعر، فیلم کوتاه، خوشنویسی، نقاشی خط، کاریکاتور، خاطره نویسی، دلنوشته، کتابخوانی، مقاله نویسی با محوریت ۱۴ موضوع برگزار شد  و از بین ۱۱۸۰ اثر رسیده تعداد ۱۲۰ اثر منتخب و برگزیده از نیروهای مسلح پس از داوری آثار با حضور داوران برجسته و شناخته شده کشوری  برگزار که در نهایت تعداد ۲۷ اثر  بعنوان نفرات برتر اول تا سوم در هر رشته انتخاب و از آنان تجلیل می شود.

کد خبر 5163690 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: جشنواره جوان سرباز ویروس کرونا پادگان ها امیر سرتیپ شعبانیان وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مجلس شورای اسلامی صحن مجلس لایحه بودجه لایحه بودجه ۱۴۰۰ حجت الاسلام حسن روحانی محمد باقر قالیباف ارتش جمهوری اسلامی ایران سازمان برنامه و بودجه مجلس نمایندگان مجلس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی برجام ایالات متحده امریکا نیروهای مسلح وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۵۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد

ارسلان مالکی، مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن با بیان اینکه تفاهم‌نامه ای بین وزارت راه وشهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح منعقد شده است، گفت: طبق این تفاهم نامه برنامه ریزی برای ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی نیروهای مسلح انجام شده و به زودی روند ساخت این واحدها آغاز می شود.

وی افزود: در قالب این تفاهم نامه ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد:  بخش عمده ای از پروژه های نهضت ملی مسکن از طریق تفاهم نامه و به صورت مشارکتی  ساخته می شود و بخش دیگه ای از پروژه ها هم به در قالب تفاهم نامه ساخته می شود که با اعطای زمین ازسوی  دستگاه ها مسکن برای متقاضیان ساخته می شود.

وی توضیح داد: پیش از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • حمله سایبری گسترده به وزارت دفاع انگلیس/ چین متهم ردیف اول!
  • آماده باش یمن برای آغاز مرحله چهارم نبرد با رژیم صهیونیستی
  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور کلید خورد
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند