Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،حسن مددی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز  البرز با تاکید بر هوشیاری کاربران فضای مجازی در خصوص لینک‌های ارسالی به آن‌ها در انواع شبکه‌های اجتماعی گفت: اخیرا در یکی از پیام رسان‌های خارجی پیامی با اکانت کاربر قربانی برای فریب نزدیکان وی با این مضمون ارسال می‌شد که «با جواب دادن به چند سؤال برنده یک جایزه رایگان شدم شما هم اقدام کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز البرز افزود: پس از بررسی‌های کارشناسی و از آنجایی که هویت این صفحه اینترنتی ناشناخته بود در هماهنگی با معاونت فضای مجازی دادستانی کل کشور و به منظور پیشگیری از سوء استفاده و کلاهبرداری از کاربران، دستور مسدودسازی این صفحه اخذ شد.

مددی بر تاکید بر لزوم افزایش آموزش‌های مقابله با روش‌های فریبکارانه هکر‌ها به کاربران و درخواست از دستگاه‌های مسئول به منظور ایجاد محتوا‌های آموزشی گفت: توجه به اصول اولیه مبنی بر عدم ارسال اطلاعات کاربری به اشخاص ناشناخته، پرهیز از بازکردن فایل‌ها یا آدرس‌های ارسالی و نصب برنامه فقط از سایت‌های معتبر می‌تواند نقش مهمی در پیشگیری از سوء استفاده‌های احتمالی داشته باشد.

انتهای پیام/ر .ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مسدود سازی پیج جعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۵۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح برای شرکت در اجلاس وزرای دفاع حوزه شانگهای وارد آستانه پایتخت قزاقستان شد.

سخنرانی و دیدار با وزاری دفاع عضو شانگهای از برنامه های امیر سرتیپ آشتیانی در این سفر دوروزه خواهد بود.

سازمان همکاری‌های شانگهای(SCO) سازمانی اوراسیایی میان‌دولتی است که برای همکاری‌های چندجانبه امنیتی، اقتصادی و سیاسی تشکیل شده‌است، استفاده از ظرفیت های سازمان شانگهای به منظور تحکیم و اعتماد سازی بیشتر به منظور توسعه وگسترش همکاری های دفاعی و نظامی با کشورهای عضو، فرصت های جدیدی برای جمهوری اسلامی ایران و سایر کشورها در حوزه دفاعی و نظامی قرار داده است.

دیگر خبرها

  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • ورود شورای رقابت به نرخ گذاری تاکسی‌های اینترنتی به صلاح نیست
  • امکان ارسال پیوست بدون اینترنت در واتس‌اپ
  • ثبت بیش از ۴۳۴ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ استان البرز
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان
  • ورود وزیر دفاع به آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • ورود وزیر دفاع آستانه پایتخت قزاقستان برای شرکت در اجلاس شانگهای
  • تعلل کویرتایر در تحویل فروش های اینترنتی
  • پیشگیری از هدر روی ۲۵ میلیون متر مکعب آب در نظرآباد
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است