Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سیاسی ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «سید ضیاء الدین آقاجانپور» روز یکشنبه در سیزدهمین جشنواره حضرت علی اکبر (ع) افزود: به فرموده امام حسین (ع) شبیه ترین افراد به پیامبر اکرم (ص) حضرت علی اکبر بودند و کسانی می‌توانند شبیه این عزیزان باشند که دارای ویژگی‌های خاص اخلاقی و انسانی ازجمله راستگویی و صداقت هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع امانت داری را یکی دیگر از ویژگی‌های پیامبر اکرم (ص) دانست و اظهار کرد: امروز حکومت اسلامی امانتی الهی است که خداوند به ما داده است؛ بر همین اساس مسوولان باید در نگهداری از آن بکوشند.

وی سربازان و فرزندان کشور را امانتی عنوان کردند که باید در نگهداری و بسترسازی رشد و نمو آنها تلاش کرد و گفت: استفاده از فرصت جوانی بسیار مهم است. همه کسانی که وارد دوره سربازی در نیروهای مسلح می‌شوند با عزت و افتخار با آنها برخورد می‌شود؛ زیرا دفاع از کشور و نظام اسلامی از قداست خاصی برخوردار است.

آقاجانپور با بیان اینکه بزرگان دین ما یک شب نگهبانی را ارزشمند تر از سالها عبادت دانستند، گفت: فرصت سربازی مهلت بسیار خوبی برای رشد و شکوفایی استعدادها و بروز توانمندی های جوانان است.

همچنین در این مراسم، «امیر سعید شعبانیان» معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: نیروی انسانی نقش بی‌بدیلی در پیشرفت کشور دارد و حضور جوانان پرشور توانمند و تحصیلکرده در نیروهای مسلح تحت عنوان سرباز موجب حفظ و تقویت بنیه دفاعی و امنیتی و تکمیل نیازهای مأموریتی نیروهای مسلح می شود.

وی ادامه داد: برگزاری جشنواره حضرت علی اکبر (ع) توانست فرصت مناسبی برای ارج نهادن به جایگاه سرباز، برخلاف گسترش روز افزون تهدیدها و دشمنی ها علیه جمهوری اسلامی ایران و خدمت سربازی در کشور فراهم آورده است.

معاون هماهنگ‌کننده وزارت دفاع هدف برگزاری این جشنواره را موجب ارتقا جایگاه سربازی دانست و گفت: تقویت روحیه و انگیزه سربازان در خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تجلیل از تلاش ارزنده کارکنان وظیفه در اجرای ماموریتهای نیروهای مسلح و همچنین افزایش منزلت اجتماعی خدمت وظیفه و تقویت ارتقاء جایگاه سربازی از جمله اهداف ما در برگزاری این جشنواره است.

شعبانیان با تاکید بر اینکه محیط پادگان‌ها و مراکز آموزشی نیروی های مسلح از لحاظ بهداشتی در وضعیت بسیار خوبی است، گفت: از ابتدای شیوع کرونا تا به امروز هیچ سربازی در وزارت دفاع کرونا نگرفته است.

وی سرباز، دفاع، امنیت، اقتدار ملی، وظیفه شناسی، نظم، دین داری، سازندگی و تفکر بسیج را از جمله محورهای جشنواره جوان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: در این مراسم از ۱۲ فرمانده نمونه، خانواده معزز ۵ شهید سرباز، ۵ رده برتر در موضوع نگهداشت و برخورد مناسب با کارکنان وظیفه تجلیل می شود.

به گزارش ایرنا، جشنواره فرهنگی هنری جوان سرباز با فراخوان توسط وزارت دفاع و با دریافت آثار فرهنگی و هنری در ۹ رشته شعر، فیلم کوتاه، خوشنویسی، نقاشی خط، کاریکاتور، خاطره نویسی، دلنوشته، کتابخوانی، مقاله نویسی با محوریت ۱۴ موضوع برگزار شد و از بین هزار و ۱۸۰ اثر رسیده، تعداد ۱۲۰ اثر منتخب و برگزیده و در نهایت تعداد ۲۷ اثر  بعنوان نفرات برتر اول تا سوم در هر رشته انتخاب و از آنان تجلیل می‌شود.
ر شعبانیان خاطر نشان کرد:

برچسب‌ها کرونا سرباز وزارت دفاع پیامبر اکرم فیلم کوتاه کتابخوانی نقاشیخط نیروی انسانی خدمت سربازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کرونا سرباز وزارت دفاع کرونا سرباز وزارت دفاع پیامبر اکرم فیلم کوتاه کتابخوانی نقاشیخط نیروی انسانی خدمت سربازی اخبار کنکور نیروهای مسلح وزارت دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۵۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند

دریافت 222 MB

فیلم: عصمت اسماعیلی

کد خبر 6096723

دیگر خبرها

  • هشدار روسیه به آمریکا درباره «نتایج رویارویی دو قدرت اتمی»
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • جزئیات ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور | تفاهم‌نامه جدید وزارت راه و نیروهای مسلح
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • تجلیل از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی در مشهد
  • آخرین تحولات اوکراین| درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • تحولات اوکراین| امکان درخواست کی‌یف از اروپا برای اعزام نیرو
  • کادر تیم پیکان بدنبال استعداد‌های فوتبال مازندران
  • نیروهای مسلح تا آخرین قطره خون خود پای آرمان های شهدا ایستاده اند
  • برگزاری جشنواره سیلینگ در ساحل جزیره هرمز