Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@14:17:03 GMT

لحظه هولناک سقوط کودک از بالکن طبقه ۱۲ آپارتمان! +۱۴

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۶۰۲۴

لحظه هولناک سقوط کودک از بالکن طبقه ۱۲ آپارتمان! +۱۴

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اقدام به موقع و قهرمانانه راننده پیک ویتنامی برای نجات جان یک کودک خردسال که از بالکن آپارتمان به پایین سقوط کرد، در رسانه‌ها خبرساز شد. «نِگویِن نگوک مانه» ۳۱ ساله در آپارتمانی در انتظار تحویل یک بسته بود که ناگهان صدای گریه کودک توجه‌اش را جلب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که آقای مانه در ابتدا گریه کودک را طبیعی تلقی کرد، اما ناگهان با شنیدن صدای فریاد‌های همسایگان با صحنه‌ای وحشتناک روبه رو شد.

او پس از بیرون بردن سرش از پنجره در لبه بالکن طبقات فوقانی کودک آویزانی را دید که در معرض سقوط قرار گرفته بود. این راننده بلافاصله وارد عمل شد و از دیوار ۶ فوتی‌ای که حائل میان او و ساختمانی که کودک از آن آویزان بود، بالا رفت. آقای مانه در این باره گفت: «طبق تخمین من کودک می‌بایستی روی سقف محلی که محل نصب ژانراتور‌های الکتریکی مجمتع بود فرود می‌آمد؛ بنابراین تلاش کردم تا بالای آن سقف بروم.»

بیشتر بخوانید

زنده ماندن کودک پس از سقوط از طبقه ۲۹ برج!

او تلاش کرد خود را به روی سقف برساند، اما تعادل خود را از دست داد و به سمت راست سقف لغزید. با این حال او به طرزی باورنکردنی در محل دقیق فرود این دختر خردسال قرار گرفت و این کودک در آغوش او فرود آمد. مدت زمان این حادثه در مدت کمتر از دو دقیقه رخ داد. پس از این اتفاق دختر بچه که حالا زنده مانده بود به بیمارستان منتقل شد. بنا به گزارش رسانه‌های محلی ویتنام این کودک دچار دررفتگی مفصل ران شده و آسیب دیگری به او وارد نشده است. در همین حال آقای مانه نیز که از ناحیه بازو دچار پیچ خوردگی شد، تحت مداوا قرار گرفت.

انتشار این ویدئو در شبکه‌های مجازی مورد استقبال و توجه کاربران قرار گرفت و بسیاری شهامت این راننده را مورد تحسین قرار دادند. با این حال این راننده انسان‌دوست در مصاحبه با یکی از رسانه‌های ویتنام گفت که خود را قهرمان نمی‌داند و فقط قصد داشت تا یک کار خوب انجام دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سقوط از ارتفاع اخبار حوادث سهل انگاری والدین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۶۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این جلسه که با حضور مدیرامور آب و فاضلاب ماکو، مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و مدیر کنترل کیفیت آب دانشگاه علوم و پزشکی آذربایجان غربی برگزار شد، کیفیت آب شرب شهرستان ماکو و روستا‌های تابعه مورد بحث و بررسی قرار گرفت. در این جلسه همچنین وضعیت بهداشت و ایمنی فاضلاب آپارتمان‌های مساکن مهر و ملی و تعدادی از ادارات و مراکز از جمله کشتارگاه، اداره زندان و آپارتمان‌های مساکن مهر ۲۸۸ واحدی و آپارتمان‌های آسمان ماکو مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر گردید تمهیدات لازم جهت هر چه بهتر شدن بهداشت آب و ایمنی فاضلاب آنها انجام شود.

دیگر خبرها

  • راهکارهای بهبود فضای بالکن
  • بررسی قوانین مشاعات آپارتمان از نظر وکیل ملکی کرج
  • قیمت آپارتمان در محدوده «تهران قدیم»
  • فیلم/ تصادف هولناک مترو با اتوبوس در لس‌آنجلس
  • فیلم/ لحظه ورود پلیس از پنجره طبقه دوم دانشگاه کلمبیا
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • برج بابل، برج سکوت؛ جستاری در ستایش سکوت و تنهایی
  • با یک میلیارد تومان در کجای تهران می‌توان خانه خرید؟/ جدول قیمت
  • نکات کلیدی برای خرید و فروش ملک در ستارخان
  • لحظه هولناک انفجار زودپز در صورت یک مرد (فیلم)