Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علیار راستگو امروز در جلسه قرارگاه طرح شهید سلیمانی، افزود: ضوابط سفر از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا به طور کامل مشخص شده و رعایت شیوه نامه های بهداشتی ضروری است.

وی ادامه داد: تمام افرادی که از طریق تورهای گردشگری اقدام به سفرهای خارجی می کنند باید توجیه شوند که هنگام بازگشت در مرز قبل از ورود به کشور باید تست پی سی آر انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



راستگو با تاکید بر اقدامات سخت گیرانه برای ورود مسافران به داخل کشور، اظهار داشت: قبل از انجام تست سریع و پی سی آر نباید مسافری وارد کشور شود.

وی با اشاره به تصمیم ستاد ملی کرونا در خصوص انجام سفرهای نوروزی گفت: ورود و خروج از شهرهای قرمز و نارنجی ممنوع بوده و فقط مسافرت بین شهرهای زرد و آبی و سفید امکان پذیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی افزود: باید از هم اکنون پیش بینی ها و برنامه ریزی های لازم برای کنترل سفرهای نوروزی در استان انجام گیرد.

وی با اشاره به تشدید اجرای طرح شهید سلیمانی در دو هفته باقی مانده از سال گفت: فرمانداران برای اجرای هرچه بهتر این طرح باید همکاری کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه اظهار داشت: در سفرهای خارجی که از طریق خطوط هوایی انجام می شود مسافران قبل از خروج و ورود تست پی سی آر انجام می دهند.

احمد حمزه زاده افزود: تمامی آژانس های گردشگری که داری پروانه فعالیت از سوی سازمان میراث فرهنگی هستند در شرایط کرونایی برای سفرهای خارجی نیاز به اخذ مجوز دوباره از استان ندارند مگر اینکه ستاد ملی کرونا این الزام را ایجاد کند.

وی با اشاره به اینکه مرز زمینی جمهوری خودمختار نخجوان از هفته گذشته برای ورود مسافران باز شده است، افزود: در سفرهای زمینی باید تمامی شیوه نامه های بهداشتی که از سوی ستاد ملی کرونا اعلام شده، رعایت شود.

انتهای پیام/60027

منبع: فارس

کلیدواژه: گردشگری آذربایجان تبریز معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی خبرگزاری فارس فارس تبریز جمهوری خودمختار نخجوان ترکیه علیار راستگو ستاد ملی پی سی آر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می‌شود

ایسنا/کرمانشاه دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از تشدید مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در سطح استان خبر داد. 

حمیدرضا کریمی در شورای حفاظت از اراضی و منابع طبیعی و حقوق بیت المال، با تاکید بر لزوم تشدید برخورد با حفر چاه های غیرمجاز در استان، اظهارکرد: باتوجه به کم شدن آب‌های سطحی و نیز مصرف بی رویه آبهای زیرزمینی، برخورد با چاه‌های غیرمجاز و نیز کشت های آب بر باید تشدید شود. 

وی افزود: در این راستا شرکت آب منطقه ای باید تلاش های خود را جهت انسداد چاه‌های غیرمجاز تشدید کرده و انسداد چاه‌های مناطق ممنوعه و کسانی که میزان مصرف غیرمجاز بالایی دارند را در اولویت قرار دهد. 

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: باتوجه به پیامدهای منفی حفرچاه های غیرمجاز در حوزه منابع آبی استان، نیروی انتظامی موظف به پشتیبانی قاطع  از اقدامات شرکت آب منطقه ای در این حوزه است. 

وی یادآورشد: از طرفی در حال حاضر تنها درصد کمی از چاه های مجاز نیز دارای کنتور هستند که اکثریت آنها نیز هوشمند نیستند، بنابراین باید تدابیری اندیشیده شود تا هوشمندسازی چاه های آب کشاورزی استان براساس اولویت و تفکیک شهرستان ها صورت گیرد. 

به گفته این مقام قضایی، اولویت با چاه هایی خواهد بود که احتمال برداشت های غیرمجاز از سوی آنها بیشتر است. 

کریمی در ادامه اشاره ای هم به اجرای طرح کاداستر(حدنگار) در استان داشت و ضمن ابراز رضایت از روند کلی اجرای کاداستر اراضی کشاورزی در سطح استان در شش ماه دوم سال ۱۴۰۲ و سال جاری، عنوان کرد: در برخی از شهرستان های استان اجرای طرح کاداستر اراضی کشاورزی با کندی پیش می رود، لذا اجرای این طرح در این شهرستانها باید به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گیرد. 

وی در ادامه بر لزوم پیشگیری از تغییرکاربری اراضی در سطح استان هم تاکید کرد و افزود: دستگاه های خدمات رسان موظف هستند از هرگونه ارائه خدمات و برقراری انشعاب برای افرادی که تغییر کاربری غیرمجاز داشته و مجوز ساخت و ساز  نگرفته اند، خودداری کنند و اگر در این زمینه اقدامی داشته باشند، پیگرد قانونی خواهد داشت. 

مدعی العموم استان اعلام کرد: دستگاه های مذکور باید گزارش عملکرد خود را به صورت منظم به دبیرخانه شورای حفاظت از اراضی و منابع طبیعی و حقوق بیت المال در دادسرای استان ارائه کنند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد
  • برگزاری برنامه های تبیینی اندیشه شهید مطهری در هفته معلم
  • اژه‌ای:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • مقابله با حفر چاه‌های غیرمجاز در کرمانشاه تشدید می‌شود
  • رئیس قوه قضاییه:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • اژه‌ای:‌حجاب مسأله مهم کشور است
  • یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • خبر مهم درباره اجرای طرح ترافیک جدید