Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی ملک‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: طی 11 ماهه امسال مردم نیکوکار چهارمحال و بختیاری سه میلیارد و 661 میلیون تومان صدقه برای کمک به نیازمندان پرداخت کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به روش‌های پرداخت صدقات، ادامه داد: پرداخت صدقات از طریق صندوق‌های صدقات، دستگاه‌های پرداخت الکترونیکی و گوشی‌های هوشمند انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صدقات پرداختی مردم نیکوکار استان بر اساس دستورات دینی در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نیازمندان همان منطقه اختصاص می‌یابد.

ملک‌پور اضافه کرد: احداث مسکن برای خانواده‌های نیازمند، پرداخت هزینه‌های درمانی، تأمین بخشی از هزینه‌های ازدواج فرزندان مددجویان، پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی دانش‌آموزان و دانشجویان و پرداخت کمک‌هزینه معیشتی به خانواده مددجویان از محل صدقات مردمی است. 

وی با اشاره به جمع‌آوری صدقات خانگی استان با استفاده از دستگاه‌های کارت‌خوان، اضافه کرد: در این روش تخلیه‌گران صندوق‌های صدقات خانگی پس از شمارش صدقات پرداختی، وجه تأیید شده را از طریق دستگاه پوز ثبت می‌کنند که رسید نیز به صورت آنی صادر می‌شود. 

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در این روش صدقات پرداختی به صورت آنی ثبت می‌شود، گفت: حذف گردش پول نقد و جلوگیری از انتقال آلودگی‌های ویروسی، حذف مراحل شمارش و انتقال پول به بانک، ارسال فوری پیامک پرداخت برای مشترکان و دریافت آنی صدقات و هزینه آن برای نیازمندان از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

انتهای پیام/68024

منبع: فارس

کلیدواژه: علی ملک پور پرداخت صدقه چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۶۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل ورزش و جوانان استان گفت: رقابت‌های انتخابی جام جهانی با با حضور بیش از ۳۰۰ ورزشکار از ۳۸ کشور جهان به میزبانی شهر جیانگ‌یئن در کشور چین برگزار و ملی‌پوشان کشورمان برابر حریفان خود با نمره ۹.۶۸ به مقام قهرمانی رسید و صاحب نشان طلا شد.
زهرا کیانی پیش از این به نشان طلای فرم چانگ‌چوان دست یافته بود.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • انجام ۷ هزار و ۸۷۵ بازدید از مراکز کارگری چهارمحال و بختیاری
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری
  • امدادرسانی به ۶ مصدوم در محورهای مواصلاتی چهارمحال و بختیاری
  • آسمان چهارمحال و بختیاری کمی تا قسمتی ابری
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • پدر شهید محمد ملکپور آسمانی شد
  • نشان طلای انتخابی جام جهانی در دست ووشوکار چهارمحال و بختیاری
  • بلداجی خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری