Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه عربی ۲۱، یک مقام امنیتی سابق رژیم صهیونیستی مدعی شد ایران در پس ماجرای آلودگی نفتی سواحل مدیترانه است.

هایم تومار، از مقامات سابق موساد در مصاحبه‌ای با روزنامه معاریو مدعی شد احتمال زیادی وجود که آلودگی‌های سواحل مدیترانه در نزدیکی اراضی اشغالی کار ایران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام سابق صهیونیست در ادامه، اقدام ادعایی منتسب شده به ایران را نوعی تهاجم علیه محیط زیست توصیف کرد و مدعی شد دریا به سریع‌ترین عرصه درگیری تبدیل شده است.

مقام سابق موساد با طرح این ادعا‌ها خواستار بررسی جدی این مسئله شد. تومار در ادامه ادعاهایش آورد حمله بیولوژیکی ایران با تحولات امنیتی متوالی در هفته‌های گذشته در ارتباط است که مهمترین آن تصمیم اسرائیل برای عدم اعزام نماینده به مهمترین نمایشگاه امنیتی جهان در ابوظبی است. دلیل آن به احتمال زیاد دریافت هشدار امنیتی خاص بوده است. تومار همچنین حمله به کشتی صهیونیستی در خلیج عمان را نمونه‌ای از تحولات امنیتی اخیر ذکر کرد که به ادعای وی ردپای ایران در آن دیده می‌شود.

این مقام صهیونیست این را نیز به مدعاهایش افزود: ما اولین بار است که درباره حملات زیست محیطی مطلع می‌شویم. این نشان می‌دهد که آن‌ها ضربات سختی را از آمریکا و اسرائیل متحمل شده، اما نمی‌خواهند به وضوح به آن‌ها پاسخ دهند به نحوی که تنش اوضاع اوج بگیرد. دولت آمریکا تغییر کرده و شاید آن‌ها این را فرصتی برای خود می‌دانند.

پیشتر نیز وزیر جنگ و نخست وزیر رژیم صهیونیستی ادعایی بی پایه و اساس را در خصوص دست داشتن ایران در انفجار کشتی این رژیم در خلیج عمان مطرح کردند.

رسانه صهیونیستی کان نیز در گزارشی مدعی شد کشتی که اخیرا در خلیج عمان منفجر شد متعلق به آبراهام اونگار، تاجر صهیونیست و از نزدیکان یوسی کوهن است. این رسانه صهیونیست در گزارش ادعایی خود ایران را عامل احتمالی انفجار مذکور اعلام کرد. پیشتر نیز کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی مدعی شد انفجار این کشتی ناشی از موشک شلیک شده از سوی یک کشتی ایرانی رخ داده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی دریای مدیترانه سازمان موساد مدعی شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد

رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی اوایل امروز یکشنبه در جلسه با فرماندهان تیپ‌ها و لشگر‌ها در مقر فرماندهی منطقه جنوبی در بئرشبع «برنامه‌های ادامه جنگ» را تصویب کرده است.

به گزارش ایسنا، «هرتزی هالوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی اوایل روز یکشنبه جلسه‌ای را با شرکت فرماندهان تمامی تیپ‌ها و لشگر‌های فرماندهی منطقه جنوبی ارتش از جمله «یارون فینکلمن» فرمانده کل فرماندهی منطقه جنوبی برگزار و در حضور آن‌ها «برنامه‌ها برای تداوم جنگ را تصویب کرده است.»

طبق گزارش تایمز اسرائیل، این جلسه و تصویب این برنامه‌ها به دنبال افزایش نگرانی‌ها از حمله زمینی قریب الوقوع رژیم صهیونیستی به رفح انجام شدند. در حالی که بیش از یک میلیون فلسطینی در رفح در جنوب غزه پناه گرفته‌اند ارتش رژیم صهیونیستی بار‌ها این منطقه را هدف حملات هوایی قرار داده است.

این در حالی است که شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی پیش‌بینی کرد رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی و دیگر مسئولان نظامی شکست هفتم اکتبر طی هفته‌های آتی و یا پس از صدور نتایج تحقیقات داخلی ارتش در تابستان آتی استعفا کنند.

رسانه‌های صهیونیستی از تردید مقامات سابق بخش امنیتی رژیم صهیونیستی درباره حمله زمینی به شهر رفح واقع در جنوب غزه خبر می‌دهند؛ مساله‌ای که نمایانگر بحران استراتژیک در کابینه جنگ این رژیم است.

مقامات سابق سرویس امنیت رژیم صهیونیستی درباره قدرت ارتش اشغالگر در تحقق اهداف خود در هرگونه حمله زمینی به رفح تردید دارند.

وبگاه «اسرائیل نیوز ۲۴» امروز یکشنبه گزارش داد بحث و بررسی‌های موجود در محافل رسانه‌ای و اطلاعاتی عمق چالش‌های رهبری رژیم صهیونیستی در مواجهه با جنبش حماس را نشان می‌دهد.

این وبگاه خبری به نقل از «یوسی کوهن» رئیس سابق سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی (موساد) گزارش کرد اطلاع‌رسانی‌های رسمی رژیم صهیونیستی درباره تصمیم حمله زمینی به رفح ممکن است مبالغه‌آمیز باشد.

دیگر خبرها

  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • ۱۴ عملیات مقابله با آلودگی‌های دریایی در استان بوشهر انجام شد
  • تردید مقامات امنیتی صهیونیست در اثربخشی حمله به رفح
  • مقام حزب‌الله: ایران بازدارندگی ساختگی اسرائیل را نابود کرد
  • نگرانی شدید تل‌آویو از همکاری‌های دفاعی ایران و روسیه
  • الهندی: پاسخ ایران ثابت کرد اسرائیل قادربه حفاظت از خود نیست
  • مقام صهیونیست: اگر نتانیاهو نبود ظرف چند روز به توافق می‌رسیدیم
  • «وعده صادق» و تثبیت جایگاه ویژه ایران در نظام امنیتی غرب آسیا