Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@18:26:47 GMT

خدمات بهداشتی گروه‌های جهادی در حاشیه شهر مشهدمقدس + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۶۸۳۱

خدمات بهداشتی گروه‌های جهادی در حاشیه شهر مشهدمقدس + فیلم

‍‍‍‍‍‍

گروه استان‌ها ــ در حاشیه شهر مشهدمقدس در سال‌های اخیر گروه‌های متعددی همچون شهرداری و آستان قدس رضوی وارد عرصه خدمت‌رسانی در این منطقه شده‌اند و اینک تحولات خوبی را نیز در آنجا رقم زده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، گروه‌های جهادی از دیرباز هرجا خلاء و ضعف و یا کاستی وجود داشته با تمام توان و البته بدون منت وارد عرصه شده‌اند و کاستی‌ها را با صرف فعل همت پوشانده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه شهر مشهدمقدس در سال‌های اخیر گروه‌های متعددی همچون شهرداری و آستان قدس رضوی وارد عرصه خدمت‌رسانی در این منطقه شده‌اند و اینک تحولات خوبی را نیز در آنجا رقم زده‌اند.

خدمت رسانی مشترک سپاه و شهرداری در حاشیه شهر مشهد + فیلمآیت‌الله علم‌الهدی: اقدامات سپاه در حاشیه شهر مشهد امیدآفرین استخدمت جهادی سپاه پاسداران در حاشیه شهر مشهد مقدس یک الگو برای کشور است

اما در این میان گروه‌های مردم نهاد نیز پا پای نهادهای رسمی پیش آمده‌اند به ویژه در سال کرونایی که خدمات بهداشتی و درمانی بیشتر مورد نیاز بوده است.

در فیلم زیر شاهد خدمت‌رسانی در حوزه بهداشت و درمان توسط گروه‌های جهادی در مناطق کم برخوردار مشهدمقدس هستید:

انتهای پیام/281/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حاشیه شهر خدمت رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۶۸۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان

شهرداری گرگان و گروه جهادی دانشگاه علوم پزشکی گلستان تحت عنوان طرح شهید مهدی باکری میزبان و همراه این گروه از پزشکان جهادی است.

سید النگی شهردار گرگان می‌گوید: قرار است چهل و شش طرح دیگر به نام به صرف لبخند در گرگان اجرا شود و در مرحله دیگر دندانپزشکان جهادی به مردم خدمات خواهند داد.

در قالب این طرح بصورت رایگان خدمات چشم پزشکی از معاینه تا تحویل عینک به مردم ارائه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • «بسیج سازندگی» الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت است
  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • اردوی جهادی چشم پزشکان تهرانی در گرگان
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت رسانی
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان