Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@06:48:34 GMT

شرایط فروش نقد و اقساط وانت کارا 2000cc

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۶۹۴۹

شرایط فروش نقد و اقساط وانت کارا 2000cc

گروه بهمن وانت کارا تک کابین و دو کابین تیپ 3 را به دو صورت نقدی و نقدی-اعتباری از ساعت 9 صبح روز دوشنبه هجدهم اسفند ماه تا ساعت 16 روز دوشنبه بیست و پنجم اسفند ماه و یا تکمیل ظرفیت به فروش می رساند.
با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شرط های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه ایشان مسترد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این اطلاعیه ثبت نام فقط اینترنتی و فاقد حق صلح است.
این شرایط ویژه فروش با موعد تحویل دو ماهه برای خرید نقدی و اقساطی اعلام شد. در طرح فروش نقدی- اعتباری وانت کارا شرکت بهمن موتور، شرایط اقساط ۱۲ و 18 ماهه و نرخ سود تسهیلات 16 درصد در نظر گرفته شده است. شرایط بازپرداخت 18 ماهه داراي دو سال بیمه بدنه و بازپرداخت 12 ماهه داراي یکسال بیمه بدنه می باشد. لازم به ذکر است کارا 2000 در رنگ های سفید، نقره ای و نقرآبی قابل عرضه خواهد بود.
گفتنی است وانت کارا تیپ ۳ به پیشرانه دو لیتری ۱۶ سوپاپ مجهز است و ۱۱۱ اسب بخار قدرت را با گشتاور ۱۷۱ نیوتن متر تولید می کند. توان این پیشرانه توسط جعبه دنده ۵ سرعته دستی به چرخ های عقب این خودرو منتقل می شود. دو کیسه هوا، ترمز ABS و EBD، فرمان هیدرولیک، تهویه با کولر، قفل مرکزی و… از جمله امکانات وانت کارا تیپ ۳ می باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: سینوفارم روز درختکاری پاپ فرانسیس گروه بهمن فروش خودرو وانت کارا سینوفارم روز درختکاری پاپ فرانسیس وانت کارا ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۶۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس

آفتاب‌‌نیوز :

در حالی‌که صبح روز گذشته معامله موردنظر برای انتقال ۸۵ درصد از سهام پرسپولیس و استقلال به خریداران آن‌ها انجام شد، قرار بود که روز سه‌شنبه مبلغ ده درصد از ارزش نقدی این دو باشگاه به حساب دولت واریز شود تا قرارداد واگذاری رسما به امضا برسد.

حالا معاون سازمان خصوصی سازی اعلام کرده که خریدار پرسپولیس این مبلغ را واگذار کرده و قرار است کنسرسیوم پتروشیمی نیز فردا همین رقم را برای باشگاه استقلال واریز کند تا همه چیز نهایی شود.

نکته مهم اینکه پرسپولیس با رقمی در حدود ۳۲۰۰ میلیارد تومان واگذار شده و عدد واریزی هم طبیعتا ۳۲۰ میلیارد تومان به‌صورت نقدی بوده و ۲۹۰۰ میلیارد باقی‌مانده هم در ۱۲ قسط شش ساله واریز خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس از این پس در اختیار کنسرسیوم بانکی متشکل از بانک شهر، ملت، تجارت، رفاه، صادرات و اقتصادنوین خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد​
  • سقوط شدید فروش گوشی‌های اپل در چین
  • سود شرکت ایلان ماسک نصف شد
  • نصف قیمت ماشین بخر! قسطی با ۵۰ درصد پیش‌پرداخت
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • واریز پول؛ دقیقا یک روز پس از فروش پرسپولیس
  • آغاز دومین طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو | نوع خودرو، قیمت و زمان تحویل