Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: در حال حاضر به صورت روزانه ۱۵۰ تن مرغ در میادین توزیع می‌شود که مقرر شد به ۲۵۰ تن در روز افزایش داده شود.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام خانه ملت، سیدجواد ساداتی‌نژاد در خصوص پیگیری وضعیت میوه در بازار شب عید، گفت: با توجه به مباحث مطرح شده توسط مقام معظم رهبری در خصوص گرانی قیمت میوه امروز نشستی در کمیسیون کشاورزی برگزار می‌شود و روز گذشته نیز نظارت میدانی از یکی از میادین میوه و تره بار تهران داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه درجریان نظارت میدانی از میدان میوه و تره بار جلال آل احمد مسئولانی از وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت حضور داشتند، ادامه داد: نشستی در جریان نظارت میدانی از میدان میوه و تره بار تهران برگزار و گزارش‌هایی از وضعیت خرید میوه و ذخیره سازی آن همچنین توزیع روزانه مرغ در میادین ارائه شد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در حال حاضر ۱۵۰ تن مرغ در میادین تره بار عرضه می‌شود که مقرر شد این میزان از فردا به ۲۵۰ تن افزایش داده شود، عنوان کرد: اعداد و ارقام نشان می‌دهد میزان خرید مرغ در استان‌های کشور بیشتر از میانگین است، زیرا مردم نگرانی‌هایی در زمینه کمبود در بازار دارند.

رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان، گفت: مسائل احصاء شده در این نظارت میدانی در خصوص میوه، مرغ و تخم مرغ در نشست کمیسیون بررسی می‌شود. 

بیشتر بخوانید: نرخ تورم سالانه آذر به ٣٠,٥ درصد رسید

انتهای پیام/

برچسب ها: شب عید کمیسیون کشاورزی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شب عید کمیسیون کشاورزی کمیسیون کشاورزی مرغ در میادین نظارت میدانی تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۶۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد. دستورکار این جلسه به شرح زیر است:

ادامه رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی درباره طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی (ایرادات شورای نگهبان)

گزارش کمیسیون انرژی درباره لایحه ارجاع اختلاف شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران با شرکت بازرگانی دولتی هند (اس. تی. سی) به داوری

گزارش کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها درباره طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس و تعداد نمایندگان آن‌ها

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره لایحه یک فوریتی پیشگیری از آسیب دیدگی زنان و ارتقای امنیت آنان در برابر سوءرفتار

گزارش کمیسیون اجتماعی درباره طرح استفساریه ماده ۴۸ قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی به مقررات مالی دولت (۱)

گزارش کمیسیون کشاورزی درباره طرح استفساریه جز یک بند الف ماده ۹ قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب ۱۴۰۰

گزارش کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی درباره نقض و استنکاف در اجرای قانون خرید تضمینی خرید محصولات کشاورزی با اصلاحات و الحاقات بعدی

کد خبر 6090513 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه ۴ تن گوشت قرمز در بازار روزهای کرج
  • قیمت انواع میوه در میادین تره بار
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • قیمت انواع میوه یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • قیمت انواع سبزیجات برگی و غیربرگی در میادین میوه و تره‌بار
  • بررسی نقض در اجرای قانون خرید تضمینی محصولات کشاورزی در مجلس
  • جلسه علنی مجلس آغاز شد/ بررسی ایرادات طرح مالیات بر سوداگری
  • صادرات خرما به ۴۰۰ میلیون دلار رسید