Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجتبی تقی زاده، معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان البرز، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص آخرین شرایط توزیع مرغ در استان البرز، گفت: نحوه توزیع مرغ در استان موجب شده تا با صف‌های طولانی مواجه شویم؛ تا روز گذشته مرغ دولتی به نرخ 20 هزار و 400 تومان در بازارهای روزهای استان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان البرز با بیان اینکه شهروندان نیز با توجه به شیوع بیماری کرونا نسبت به این صفوف اعلام نارضایتی کرده اند، ادامه داد: مقرر شد 250 واحد صنفی دیگر در کنار روز بازارها مرغ توزیع کنند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه گستردگی محدوده توزیع مرغ دولتی به کاهش صف‌های مردمی منجر خواهد شد، تصریح کرد: هریک از این واحدهای صنفی روزانه 300 کیلوگرم مراغ با نرخ دولتی عرضه خواهند کرد.

به گفته وی سهم روزانه 70 تن مرغ استان البرز طی رایزنی‌های صورت گرفته به 120 تن افزایش یافته است، این میزان معادل نیاز روزانه مردم استان است که امیدواریم به توزیع و عرضه مناسب دیگر شاهد صف‌های مردمی نباشیم.

معاون بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی استان البرز در بخش دیگری تصریح کرد: 20 درصد از مردم استان البرز نیاز خود را از طریق مرغ‌های قطعه بندی شده که اغلب در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌شوند تأمین می‌کنند که هر یک از این بسته بندی‌ها نیز نرخ مصوب دارد.

تقی زاده تاکید کرد: مرغ‌های تنظیم بازاری در بسته بندی کامل به شهروندان عرضه می‌شود و اگر بیش از کیلویی ۲۰ هزار و ۴۰۰ به فروش برسد، تخلف محسوب می‌شود؛ در ای میان تأمین مرغ مورد نیاز استان انجام شده و نظارت بر قیمت‌ها و عرضه مرغ بر عهده سازمان صنعت، معدن و تجارت است.

وی در پایان یادآور شد: با فراگیر شدن مرغ دولتی در تمامی واحدهای صنفی عرضه مرغ دیگر شاهد نرخ آزاد فروش مرغ در بازار نخواهیم بود.

انتهای پیام/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: مرغ دولتی توزیع مرغ استان البرز استان البرز مرغ دولتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۷۰۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری کاروانسرای ینگی امام به بخش خصوصی در اولویت است

به گزارش خبرگزاری مهر، رحیم خاکی گفت: کاروانسرای ینگی امام یکی از ظرفیت‌های بسیار خوب استان البرز است که سال گذشته همراه با ۵۳ کاروانسرای دیگر در پرونده کاروانسراهای ایرانی به ثبت جهانی رسید.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز با اشاره به اینکه شرایط بنای کاروانسرا اکنون به گونه‌ای است که به مرمت نیاز دارد، ادامه داد: باید هر چه سریع‌تر نسبت به این امر اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه حدود ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیارد تومان برای مرمت کامل این بنا نیاز است، گفت: اعتبارات ناچیزی هر ساله برای مرمت بخش‌هایی از این بنا در نظر گرفته می‌شود که جوابگوی نیاز مرمتی آن نیست.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان البرز بیان کرد: بنابراین اولویت واگذاری این بنا به بخش خصوصی است تا یک بار به صورت کامل مرمت بنا انجام شود.

وی گفت: کاروانسرای ینگی امام از لحاظ موقعیت قرارگیری و دسترسی یکی از بهترین گزینه‌ها برای تبدیل به اقامتگاه یا گذر فرهنگی به عنوان محلی برای برگزاری رویدادها، نمایشگاه‌ها و بازارچه صنایع دستی و فرهنگی در راستای حمایت از تولید ملی است.

کد خبر 6089688

دیگر خبرها

  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • کاروانسرای ینگی امام نیازمند مرمت هر چه سریعتر است
  • واگذاری کاروانسرای ینگی امام به بخش خصوصی در اولویت است
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • طرح قرآنی «حیات طیبه» برگزار می‌شود