Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/البرز مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز گفت: اجرای برنامه‌های نوروزی تنها در صورت موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا امکان‌پذیر خواهد بود.

فریدون محمدی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: درصدد تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری چهار نوروزگاه در البرز هستیم که در صورت اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا اجرایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه عنوان کرد: بر این اساس زمینه برگزاری چهار برنامه نوروزگاه از جمله جشنواره اقوام ایرانی و گل‌های دیزین، نوروزگاه وجشنواره اقوام ایرانی در مجموعه کاخ مروارید و جشنواره و نوروزگاه در محوطه سایت‌موزه‌ازبکی و کاروانسرای ینگی‌امام در دست اقدام قرار گرفته است.

محمدی در ادامه افزود: اقدامات اولیه برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر آئین گرامیداشت نوروز ۱۴۰۰ در البرز با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، برنامه‌ریزی‌ با فاصله زمانی و محدودیت تعداد مسافران و گردشگران در حال انجام است که جشنواره اصلی نوروزگاه در مجموعه کاخ‌مروارید و با همکاری شهرداری برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: جشنواره اقوام ایرانی از جمله برنامه‌های نوروزی است که پوشش، غذاهای محلی، موسیقی سنتی و ... را به نمایش می‌گذارد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با تأکید بر اینکه اجرای برنامه‌های نوروزی تنها در صورت موافقت ستاد ملی مقابله با کرونا امکان‌پذیر خواهد بود، گفت: بازدید از چهار موزه و ابینه تاریخی از جمله کاخ‌موزه‌ سلیمانیه، سایت‌موزه ‌ازبکی، کاروانسرای ینگی‌امام و آسیاب‌ آبی مهدی‌آباد در طول ایام نوروز و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای گردشگران و مسافران مجاز است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری برنامه های نوروزی ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۷۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز از اجرای عملیات نصب توری در محور کرج_چالوس خبر داد و گفت: به همین منظور تردد در این محور تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

علی زندی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در البرز، اظهار کرد: مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس به علت انجام عملیات عمرانی نصب توری روی سنگ مسدود خواهد بود.

وی افزود: این امر با هدف جلوگیری از ریزش سنگ به سطح جاده کرج_چالوس انجام می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز خاطرنشان کرد: به علت ادامه عملیات نصب توری روی سنگ، محور کرج_چالوس از کیلومتر یک تا شش (محدوده کندر) از نهم تا یازدهم اردیبهشت از ساعت ۹:۰۰ تا ۱۵:۰۰ مسدود می‌شود.

زندی‌فر عنوان کرد: تردد از ابتدای محور فوق (ابتدای میدان امیرکبیر) تا کندر در زمان اجرای عملیات ممنوع است و تردد از محور فرعی آتشگاه - نوجان و آزادراه تهران - شمال انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: رانندگان برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.

کد خبر 748673

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟
  • اجرای نوبت‌بندی مخازن آبی برای تأمین آب کشتزارهای مازندران
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • موافقت با درخواست کوبا برای استفاده از کشتی‌های ایرانی
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • اجرای 30 برنامه ملی، منطقه ای و محلی هفته ملی خلیج فارس در هرمزگان
  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • افزایش جایزه جشنواره البرز به برگزیدگان / ۱۰ میلیارد برای ۶۲ نخبه علمی + فیلم