Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@11:51:52 GMT

پشتوانه دولت آینده مشارکت حداکثری در انتخابات است

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۷۰۴۴

پشتوانه دولت آینده مشارکت حداکثری در انتخابات است

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی روز یکشنبه در شورای اداری استان کرمان افزود: سال ۱۴۰۰ یکی از سال های سرنوشت ساز کشور است و رخداد بزرگی که چهار سال سرنوشت کشور را رقم می زند، در این سال اتفاق می افتد.

وی با بیان اینکه دولت آینده باید در شرایطی دشوار امور کشور را در دست بگیرد تصریح کرد: دولت باید در شرایطی که تحریم های ظالمانه وجود دارد و دشمنی ها پیچیده تر و نقشه های مختلف علیه کشور اعمال می شود باید کار جهادی را در دستور کار خود قرار دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تاکید کرد: باید در انتخابات، فرد اصلح را انتخاب کنیم و هرچه فرد صلایت بیشتری داشته باشد نتیجه و فایده آن برای کشور بیشتر خواهد بود.

وی گفت: صاحب نظران باید در فضایی کاملا آرام و دور از جنجال و درگیری هایی که به ضرر امنیت و اخلاق کشور است، تلاش کنند نامزدی را که از همه اصلح است به مردم معرفی شود و باید بدانیم که انتخابات حساس و مهمی پیش رو داریم.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ضمن تشکر از مدیران حوزه های مختلف در استان کرمان بیان داشت: باید خدمت رسانی به مردم تا آخرین روز دولت فعلی همچنان پر انرژی و جدی تداوم داشته باشد و مدیریت ارشد استان نیز با جدیت امور را پیگیری می کند.

وی همچنین با اشاره به شیوع بیماری مهلک کرونا تاکید کرد: اگر پروتکل های بهداشتی را در ایام نوروز رعایت نکنیم، ممکن است دچار مشکلات جدی شویم.

امام جمعه کرمان از رسانه ها و تریبون داران در عرصه های مختلف خواست، هشدارهای لازم را در زمینه پیشگیری از ابتلا به کرونا و رعایت اصول بهداشتی به مردم ارائه و با دانشگاه علوم پزشکی همکاری کنند.

وی افزود: سال گذشته کشور درگیر ویروس مهلک کرونا شد و مبارزه با آن فراز و نشیب هایی در کشور ما و تمام دنیا ایجاد کرد و اکنون بعد از مدت ها مبارزه، شاهد تولید واکسن کرونا و استفاده از آن هستیم که باید برای تولید واکسن ایرانی به دانشمندان تبریک بگوییم و امیدواریم هر چه زودتر شاهد قرارگیری این واکسن در سبد درمان کشور باشیم.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی از زحمات و مجاهدت های کادر پزشکی و درمانی تقدیر کرد و گفت: کادر درمان تمام تلاش خود را به کار گرفتند تا تلفات ویروس کرونا را کاهش دهند و این امر به قیمت از دست دادن جان برخی از آنها تمام شد که به خانواده این عزیزان تسلیت می گوییم.

برچسب‌ها خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان امام جمعه کرمان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان امام جمعه کرمان خبرگزاری جمهوری اسلامی کرمان امام جمعه کرمان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، محمد هاشمی رفسنجانی در گفت‌وگو با ایرنا درباره اهمیت حضور مردم در دور دوم انتخاب مجلس گفت: مجلس دو وظیفه مهم دارد یکی قانونگذاری و دیگری نظارت بر اجرای قانون است.

وی افزود: اکنون بسیاری از مشکلاتی که در کشور بخصوص در حوزه فساد به وجود می‌آید به دلیل عدم نظارت بر اجرای قانون است چراکه اگر نظارتی وجود داشت اینقدر فساد نبود. مشکلات کوچک و بزرگی که در حال حاضر در کشور وجود دارد اگر نیاز به قانون مناسب دارند، این قوانین باید تصویب شوند.

این فعال سیاسی نقش مجلس در اداره کشور را نقش بسیار بزرگ و بااهمیتی توصیف و خاطرنشان کرد: از این جهت اگر نمایندگان مجلس کسانی باشند که دانش و تعهد و نظارت بر اجرا داشته و کارآمد باشند و قوانین خوب تصویب کنند وضعیت کشور و مردم بهتر از این خواهد بود.

هاشمی ادامه داد: بنابراین به لحاظ تحلیلی بسیار مهم است که مردم با توجه به شرایطی که دارند نمایندگانی را انتخاب کنند که آنها را به‌ خوبی می‌شناسند و مطمئن هستند که در جهت رسیدگی به حل مشکلات مردم حرکت می‌کنند، قوانین مناسب تصویب و بر آن قوانین نظارت می‌کنند.

وی تصریح کرد: مشارکت و حضور پرشور مردم ‍پای صندوق‌های رای از این جهت مهم است که مجلسی روی کار بیاید که هم دغدغه و شرایط مردم را مدنظر قرار دهد و هم برای رفع گرفتارهای‌ مردم تلاش کند و از طرفی نظارت بر اجرای قوانین هم داشته باشد.

گفتنی است، دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت در ۲۲ حوزه با رقابت برای ۴۵ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات در ۸ حوزه انتخابیه تبریز، تهران، آبادان، شیراز، کرمانشاه، خرم‌آباد، قائم‌شهر و ملایر به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • جذب حداکثری از اهداف مهم برگزاری جشنواره امامت و مهدویت است
  • عملیات وعده صادق اهمیت مشارکت در انتخاباتِ دور دوم را تشدید کرد
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • آحاد مردم در نظارت و مدیریت اقتصادی مشارکت خواهند داشت
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • افشاگری رشیدی کوچی از تلاش دولت برای نزدیک کردن ریاست مجلس آینده به جریان پایداری و  امام صادقی‌ها
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است