Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@01:17:03 GMT

مجوز حراج پایان سال در مشهد صادر نشده است

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۷۰۵۶

مجوز حراج پایان سال در مشهد صادر نشده است

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد باباخانی رئیس کارگروه سلامت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمام برنامه‌هایی که اصناف برگزار می‌کنند زیر نظر اتاق اصناف و معاونت بهداشتی این دانشگاه انجام می شود اما تاکنون مجوز برگزاری هیچ گونه حراجی صادر نشده است.

او با اشاره به اینکه تمام برنامه‌های اصناف با دریافت مجوز از اتاق اصناف صادر می‌شود، افزود: خوشبختانه اتاق اصناف نیز همکاری خوبی با بهداشت محیط دارد و تاکنون مجوزی بدون رضایت دانشگاه علوم پزشکی مشهد صادر نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید

راه اندازی سامانه بازارچه آنلاین اصناف مشهد


رئیس کارگروه سلامت محیط معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه رعایت فاصله گذاری اجتماعی یکی از سه ضلع حفظ سلامت مردم در ایام کرونا است، ادامه داد: از همین رو هر گونه برنامه تجمعی ممنوع است و اصناف باید با حفظ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی فعالیت خود را ادامه دهند.

باباخانی با اشاره به اینکه به منظور حفظ سلامت مردم، هیچ گونه دستور العملی برای برگزاری نمایشگاه‌های بهاره صادر نشده است ، بیان کرد: تمام شیوه نامه های بهداشتی به منظور حفظ سلامتی مردم در نظر گرفته می‌شود و باید اصناف به این موضوع پایبند باشند.

 

انتهای پیام//ف.ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تخفیف نوروزی اتاق اصناف مشهد علوم پزشکی مشهد نمایشگاه بهاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۷۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟

شورای تامین استان مازندران مجوز حضور زنان در بازی نساجی برابر پرسپولیس را صادر نکرد.

طرفداری | بازی نساجی و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود.

پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار حواشی زیادی داشت. زنان پرسپولیسی در دقایقی از این دیدار با هواداران سپاهان درگیر شدند و شاهد صحنه‌های زیبایی در ورزشگاه آزادی نبودیم.

برخی تصور می‌کنند این حواشی مقدمه کم‌رنگ شدن حضور زنان در استادیوم باشد و مشخص نیست در روزهای آینده چه اتفاقاتی ممکن است رخ دهد. شورای تامین استان مازندران در اقدامی جالب، مجوز حضور زنان در بازی نساجی برابر پرسپولیس را صادر نکرد تا بسیاری این عقیده را داشته باشند که این اولین ترکش حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان است.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • قصه زندگی با بودنش آغاز می‌شود + فیلم
  • شورای تامین مجوز حضور زنان را صادر نکرد؛ ترکش‌های حواشی بازی پرسپولیس و سپاهان؟
  • مجوز اجرای ۲۴دوره کوتاه مدت اشتغال‌محور صادر شد
  • کاهش فواصل بهداشتی تولید را افزایش می‌دهد
  • بیش از ۱۵۰ بهورز در سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی مشهد جذب می‌شوند
  • بهورزان دیده بانان و پیشگامان عرصه سلامت هستند
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • طعم شیرین افزایش تولید با کاهش فواصل بهداشتی
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما
  • همه واحدهای صنفی باید کد یکتا خود را دریافت کنند