Web Analytics Made Easy - Statcounter

خیران مجمع خیرین سلامت استان و مجامع شهرستان‌ها از ابتدای امسال تا کنون ۳۲ میلیارد ریال برای جلوگیری از شیوع کرونا کمک کردند.

به گزارش برنا از خراسان جنوبی ، سید محمود حسینی مدیرعامل مجمع خیرین سلامت استان گفت: این کمک‌ها شامل کمک‌های نقدی و غیرنقدی از جمله تهیه اقلام بهداشتی مانند ماسک N۹۵، ماسک فیلتردار، گان، دستکش و موادضدعفونی، تجهیزات پزشکی مانند دستگاه‌های وینتیلاتور، مانیتورینگ، تب سنج، پالس اکسی متر، ساکشن پرتابل، ترمومتر دیجیتال، اکسیژن ساز و سایر اقلام پزشکی، تجهیزات غیرپزشکی مانند دستگاه‌های سم پاش و ضدعفونی کننده، توزیع بیش از هزار بسته معیشتی و پویش کمک‌های مومنانه به افراد آسیب پذیر، بیماران صعب العلاج و بیماران سرطانی و ایجاد کارگاه‌های دوخت ماسک‌های سه لایه و لباس محافظ و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. است.

حسینی افزود: با توجه به پیک چهارم کرونا و گسترش ویروس کرونای انگلیسی، نیاز ما به مشارکت‌های خیرین و نیک اندیشان از هر زمانی بیشتر است و با توجه به نیاز قشر آسیب پذیر و بیماران صعب العلاج و به ویژه بیماران سرطانی امیدواریم بتوانیم همانند گذشته در تأمین اقلام بهداشتی و غیر بهداشتی و همچنین تجهیزات پزشکی و غیرپزشکی با کمک خیرین، سربلند باشیم.

وی با بیان اینکه مجمع خیرین سلامت استان کماکان چشم انتظار دریافت کمک‌های خیرین و نیک اندیشان است گفت: شماره کارت ۶۰۳۷۷۰۷۰۰۰۲۲۹۴۴۷ و شماره حساب ۵۶۶۶۶۶۷۴۸ نزد بانک کشاورزی و همچنین شماره حساب ۰۱۰۶۵۸۳۱۵۱۰۰۹ و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۹۵۷۷۶ نزد بانک ملی برای کمک به بخش بهداشت و درمان استان در نظر گرفته شده و پذیرای کمک‌های مردمی است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مجمع خیرین سلامت کمک خیران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۷۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی این محموله شامل سه هزار جفت کفش و سه هزار عدد عروسک برای نشان لبخند دوباره بر لبهای کودکان سیل‌زده است.

همچنین پنج هزار بسته غذایی و بهداشتی شامل برنج، روغن، ماکارونی، آبلیمو، قند، چای، تن ماهی، لوبیا و اقلام بهداشتی به منظور تامین نیاز‌های اساسی و مهم خانوار نیز در بین متاثرین از سیل توزیع شد.

جمعیت هلال احمر آذربایجان شرقی، ضمن قدردانی از این حرکت خیرخواهانه، از عموم مردم نیکوکار استان دعوت کرد تا با مشارکت در پویش‌های امدادرسانی، یاریگر سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان باشند.

راه‌های مشارکت و کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان از طریق شماره حساب‌های جمعیت هلال احمر:

شماره گیری کد دستورى #١*١١٢*

واریز وجه به شماره کارت۶۳۶۷۹۵۷۰۸۳۶۶۶۲۳۵ و شماره حساب ۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲

شماره شبا IR۹۴۰۱۰۰۰۰۴۱۰۱۰۳۴۷۴۱۶۶۶۶۶۲
و یا مراجعه به شعب جمعیت هلال احمر در سراسر استان

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • خیّران سلامت یک میلیارد ریال به حوزه سلامت شهرستان کاشمر کمک کردند
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • ایران هلث ۱۴۰۳ محفل توسعه تعاملات بین المللی فناورانه
  • حضور بیش از ۶۵۰ شرکت دانش‌بنیان داخلی و خارجی در نمایشگاه ایران‌هلث ۱۴۰۳
  • تبدیل ایران به صادرکننده تجهیزات پزشکی
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • همدلی خیران هلال احمر آذربایجان شرقی در سیل سیستان و بلوچستان
  • صندوق نوآوری حامی زیست‌بوم پیشگیری و درمان سرطان