Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:23:35 GMT

قارداشی: وضعیت برادران عالمیان عالی است

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۷۱۰۸

قارداشی: وضعیت برادران عالمیان عالی است

رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: برادران عالمیان در بهترین فرم آمادگی خود هستند اما نمی توان گفت گرفتن سهمیه قطعی است.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مهرداد علی قارداشی، رییس فدراسیون تنیس روی میز درباره چگونگی وضعیت آمادگی نوشاد و نیما عالمیان پس از حضوردر  قطر، بیان کرد: نوشاد و نیما هر دو در بهترین فرم آمادگی خود قرار دارند و از لحاظ روانی هم شرایط خوبی دارند و به دور از هر گونه حاشیه کارشان را انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

قارداشی در مورد شکست نیما عالمیان در دور اول جدول مقدماتی اولین تور جهانی گفت: نیما در آمادگی خوبی به سر می برد اما حریف او در بازی اول قوی بود و حریف کره ای اش تا مرحله یک چهارم نهایی  جدول اصلی هم پیش رفت.

 

او در مورد شانس برادران عالمیان برای رسیدن به سهمیه المپیک گفت: وضعیت  آنها عالی است اما نمی توان گفت قطعا سهمیه می گیریم چون برخی مسائل در روز مسابقه تاثیر دارند. نوشاد حتی توانست بازیکن قزاقستان که بهترین رنکینگ جهانی  را در آسیای میانه دارد،  شکست دهد اما با این حال باز هم نمی توان گفت گرفتن سهمیه قطعی است. با این حال امیدوارم که این اتفاق بیفتد و  به سهمیه برسیم.

 

قارداشی که در قطر حضور دارد، در مورد نحوه اجرای پروتکل های بهداشی توسط میزبان گفت: رعایت پروتکل ها بسیار سخت گیرانه است به طوری که در سالن مسابقه حتی اگر برای چند ثانیه بخواهی ماسک را در بیاوری و آب بنوشی سریع تذکر می دهند. نرم افزارهایی هم روی گوشی های همراه نصب  کرده اند که رفت و آمد چک می شود و به جز سالن و هتل نباید جای دیگر برویم. هر شش روز یک بار هم تست کرونا می گیرند. البته مسابقات خیلی خوب و شکیل در حال برگزاری است.

تنیس روی میز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۷۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس اداره تبلیغات اسلامی گراش گفت: نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم به صورت همزمان در ۹ شهرستان فارس برگزار شد.
 حجت الاسلام موسوی افزود: در این دوره حدود ۷۶۶ نفر از خواهران و برادران حافظ قرآن کریم شرکت کردند.
وی به تعداد شرکت کنندگان در گراش اشاره کرد و گفت: در شهرستان گراش نیز ۷۱ نفر از خواهران و برادران حفاظ ثبت نام کردند و در روز آزمون ۵۰ نفر برای شرکت در آزمون حضور پیدا کردند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی گراش گفت: تداخل این آزمون با آزمون استخدامی آموزش و پرورش علت کم شدن آمار شرکت کنندگان بود.
آزمون ارزیابی و اعطای مدرک در دانشکده علوم پزشکی گراش برگزار شد.

دیگر خبرها

  • اسطوره گزارشگری WWE از بهبود وضعیت سلامتی خود خبر داد
  • بهبود وضعیت بنادر، گمرکات وانبارهای اموال در استان هرمزگان
  • وضعیت سهمیه‌های اروپایی لیگ برتر؛ منچستریونایتد و چلسی چه سرنوشتی دارند؟
  • پوچتینو محکوم به کسب سهمیه لیگ اروپا؛ هانسی فلیک گزینه جانشینی نیست
  • وضعیت کاروان ایران برای پارالمپیک/ ۳۸ سهمیه و مسافران منتظر!
  • آزمون‌های ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در گراش
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده | تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها