Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:23:38 GMT

استخرهای شنای زنجان هنوز بازگشایی نشده‌اند

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۷۱۱۹

استخرهای شنای زنجان هنوز بازگشایی نشده‌اند

محمدعلی حمزه پور، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: هرچند از مدتی قبل اماکن و باشگاه‌های ورزشی زنجان بنا به دستور، فعالیت خود را آغاز کرده اند اما در این میان مدیران استخرهای شنای این استان بنا به احتیاط و به منظور پیشگیری از ابتلای علاقه مندان به ورزش شنا، اقدام به بازگشایی و آغاز فعالیت نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه استخر قهرمانی شنا شهید شهبازی واقع در مجموعه ۱۵ خرداد شهر زنجان (امجدیه سابق) به منظور تمرینات شناگران با رعایت دستورالعمل ها و رعایت پروتکل های بهداشتی باز است، اظهار داشت: دیگر استخرهای زنجان نیز به فکر بازگشایی هستند که در صورت آغاز فعالیت باید جانب احتیاط را به عمل آورده و به جد دستورالعمل های ابلاغی و پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری های اجتماعی را انجام دهند.

حمزه پور با تاکید براینکه رعایت پروتکل های بهداشتی در واقع اولین شرط لازم برای بازگشایی استخرهای شنا است، تصریح کرد: پیش بینی می شود در این شرایط کرونایی، علاقه مندان به ورزش شنا، استقبال چندانی از این رشته ورزشی مفرح نداشته باشند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: مدت یکسال است که استخرهای شنا زنجان به حالت تعطیل درآمده و صاحبان آنها متحمل ضرر و زیان جدی شده اند اما با این وجود تا به امروز به خاطر پیشگیری از ابتلا شناگران به این بیماری منحوس نسبت به بازگشایی اقدام نکرده اند که این درخور تحسین است.

حمزه پور، تاکید کرد: باشگاهداران، مربیان و ورزشکاران یقین بدانند که شرایط به لحاظ وجود ویروس کرونا، خوب نیست و با کوچکترین بی احتیاطی و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، ممکن است عواقب تلخ و ناخوشایندی اتفاق بیفتد.

وی افزود: اگر اماکن ورزشی نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بی توجه باشند در این صورت یقین بدانند که بی درنگ این اداره کل نسبت به تعطیلی باشگاه خاطی اقدام خواهد کرد.

برچسب‌ها اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان زنجان محدودیت های کرونا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان زنجان محدودیت های کرونا اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان زنجان محدودیت های کرونا اخبار کنکور رعایت پروتکل های بهداشتی استخرهای شنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۷۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی مسیر روستای خدا آفرید_ بشرویه

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی،با تلاش نیرو‌های امدادی مسیر روستای خدا آفرید بشرویه که بر اثر بارندگی‌های امشب مسدود شده بود بازگشایی شد.

از هم استانی‌ها تقاضا می‌شود در مسیر‌های کوهستانی با احتیاط تردد کنند.

دیگر خبرها

  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • بازگشایی مسیر روستای خدا آفرید_ بشرویه
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • رکورد ۱۰۰ متر آزاد شنای ایران شکسته شد
  • ابلاغ آئین نامه اجرایی جشنواره شنای آب‌های آزاد کیش
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • گردنه «تته» بعد از ۵ ماه بازگشایی شد
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • بازگشایی مرتفع‌ترین جاده برف گیر ایران در دنا