Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسؤول جمعیت امام رضایی‌ها از کمک بیش از ۵۰۰ میلیونی خیرین به ۲۵۰ خانوار زلزله زده در سی سخت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مسؤول خیریه بین‌المللی جمعیت امام رضایی‌ها از کمک بیش از ۵۰۰ میلیونی خیرین برای رفع مشکلات مردم زلزله زده سی سخت خبر داد و گفت: از همان ساعات اولیه زلزله تیم‌های ارزیاب جمعیت به ویژه مدیریت خیریه «کنارتم هموطن» و مدیریت بحران جمعیت به منطقه اعزام شدند و میزان خسارات، کوچه به کوچه و خانه به خانه ارزیابی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حاج حسین یکتا با بیان اینکه جمعیت جامعه هدف خود را زنان سرپرست خانوار و خانواده‌های سادات قرار داده، افزود: ۵۰ خانواده سادات و ۲۰۰ زن سرپرست خانوار، تحت پوشش بسته ارزاق به ارزش یک میلیون تومان و کمک‌های نقدی خیرین سراسر کشور به ارزش ۳۵۰ میلیون تومان قرار گرفتند.

وی به شرایط کرونایی موجود در سی سخت اشاره کرد و گفت: انجام تست سریع کرونا بصورت روزانه برای ۱۰۰ نفر، خرید و بسته بندی ۴۰۰ پک سنتی جهت کرونا شامل (داروی امام کاظم (ع)، عسل طبیعی سبلان، حلوا ارده و چای به) در بین مردم شهر بیدخونی به ارزش ۳۴ میلیون تومان، خرید دارو برای بیش از ۱۰۰ بیمار کرونایی به ارزش ۷ میلیون تومان، خرید و توزیع ۲۰ هزار عدد ماسک سه لایه و هزار عدد الکل ضدعفونی کننده دست به ارزش ۳۱ میلیون تومان هم از اولویت‌های خدمت رسانی جمعیت بوده است.

مسؤول جمعیت امام رضایی‌ها به حضور روزانه ۱۵ نفر از داوطلبان در آشپزخانه‌های مرکزی جهت پخت و توزیع غذا اشاره کرد و افزود: داوطلبان جمعیت همچنین به ۱۳ خانوار جهت خروج وسایل منزل، شناسایی بیش از ۱۰۰ خانوار نیازمند به کمک، شستشوی ۱۳۰ تخته فرش کمک کرده‌اند.

یکتا روحیه دادن به زلزله زده‌ها و بازگرداندن نشاط به منطقه سی‌سخت را ضروری دانست و افزود: اجرای سرود برای هموطنان زلزله زده سی سخت توسط داوطلبان امام رضایی‌ها، نشاط زیبایی را در کوچه پس کوچه‌های سی سخت جاری کرده است.

وی از تصمیم جمعیت برای ورود هر چه سریعتر به حوزه اسکان و تعمیر منازل خبر داد تا در آستانه عید نوروز باری از دوش مردم برداشته شود.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اجتماعی جمعیت امام رضایی ها سی سخت زلزله امام رضایی ها میلیون تومان زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۷۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای خراسان جنوبی، امروز در بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در بیرجند از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی تجلیل شد. 

از بیست و پنجمین جشنواره خیرین مدرسه ساز تاکنون ۱۸ هزار و ۳۸۲ مترمربع فضای آموزشی آماده و تحویل آموزش و پرورش شده است. 

در خراسان جنوبی ساخت ٣۵٠٠ کلاس درس دیگر نیاز است. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • لزوم فرهنگ‌سازی جهت افزایش جوانی جمعیت
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • ۶ روستای شهرستان درمیان آبرسانی می شود
  • اجرای بیش از ۲۲ هزار متر شبکه توزیع آب در شهرستان درمیان
  • تجلیل از ٣٨ خیر مدرسه ساز در خراسان جنوبی
  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • ترجمه «قلمروزدایی علم و دین» روانه بازار نشر شد
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • آغاز برداشت گل محمدی از گلستان‌های کرمانشاه
  • بررسی ایمنی در محیط کار در برنامه فراسو