Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@00:09:55 GMT

وظیفه‌ای که سرلشکر باقری به جوانان سپرد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۷۳۵۷

در پیام سرلشکر باقری آمده است:

سلام و صلوات بر محمد و آل محمد(ص)؛

سپاس بیکران خداوند منان را که در گام دوم انقلاب شکوهمند اسلامی و در چهلمین سالگرد دفاع مقدس و مقاومت تاریخ ساز ملت ایران، قلب‌های مالامال از عشق به آرمان امام راحل(ره) و حرکت‌های خودجوش برآمده از نور ایمان، شوق و اشتیاق سرشار از معنویت، در کنار یکدیگر و در تشکل‌های مردم نهاد دفاع مقدس قرارگرفته تا بتوانند رسالت گرانقدر شهدای دفاع مقدس را تحقق، و یادگاران و پیشکسوتان این واقعه­ی عظیم را برای زمینه سازی ظهور آقا امام زمان(عج) آماده نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درود الهی بر شما جوانان و رهروان قافله سرافراز شهداء و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس و مقاومت در تشکل‌های مردم نهاد که مجاهدت‌ها و خدمات صادقانه­ پیشکسوتان عرصه دفاع‌مقدس و مقاومت را امانتدار بوده و به مصداق آیه شریفه (( فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِر... )) با ایمان راسخ ،بصیرت نافذ و ذخیره معنوی برگرفته از انس با شهداء، در میدان و عرصه‌های گوناگون انقلاب اسلامی، متعهد و عامل به ادامه­ی خط سرخ شهادت و ایثار هستید.

بی‌شک در شرایط خطیر و پر مسئولیت کنونی که شما جوانان عزیز در کنار پیشکسوتان جهاد و مقاومت و پرچمداران مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی در صف دفاع از آرمان‌های انقلاب،پیشبرد اهداف نظام و سنگرهای خدمت به مردم در تشکل‌های مردم نهاد دفاع مقدس می­‌درخشید ،سرمایه‌ای عظیم و سدی محکم در برابر توطئه جبهه دشمن در تحریف و کم اثر نمودن فرهنگ دفاع‌مقدس بشمار رفته و اجازه  نخواهید داد تا مشعل پر فروغ هدایت نسل‌های آینده این سرزمین، به سوی دروازه‌های تمدن نوین اسلامی،به خاموشی گراید.

جوانان عزیز سرزمین اسلامی، اینک که همه روزه شاهد پیوستن پیشکسوتان دفاع مقدس به همرزمان شهیدشان هستیم، مسئولیت در اهتزاز نگه داشتن پرچم ایثار و شهادت و نشر ارزش­‌های دفاع مقدس و حفظ دست‌آوردها و این گنج عظیم تمام نشدنی حاصل از ۸ سال دفاع مقدس و مقاومت، بر عهده شما نسل جوان انقلابی قرار دارد؛چه زیباست بتوانید در تشکل‌های مردم نهاد دفاع مقدس و مقاومت ، سازمان یافته و با تلاش و با اتکاء به داشته‌های خود بصورت خودجوش وخلاقانه با همه توان در کنار آحاد دوستان و همراهان متعهد و انقلابی،در جای جای کشور عزیزمان،این رسالت را به سر منزل مقصود برسانید.

با قدردانی صمیمانه از همت و کوشش خالصانه دست‌اندرکاران این جشنواره با شکوه و ارزشمند در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس،موفقیت و سربلندی یکایک تشکل‌های مردم نهاد دفاع مقدس و مقاومت را در تحقق آرمان‌های بلند امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر و همیشه جاوید ، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه الشریف) و پیروی از منویات و رهنمودهای حکیمانه مقام عظمای ولایت و رهبری، حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، از ذات اقدس کبریایی مسئلت می‌نماینم.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: احمدی نژاد تشکل های مردم نهاد دفاع مقدس تشکل های مردم نهاد دفاع مقدس و مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۷۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) ششمین امام معصوم شیعیان، مردم عزادار مشهدی با حضور در میدان شهدای مشهد اجتماع بزرگ صادقیون برگزار شد.

زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی در عزای شهادت رئیس مذهب شیعه، با برگزاری اجتماع در میدان شهدای مشهد، حزن و اندوه خود را در عزای آل الله نشان داده و عزاداریکردند. دسته‌های عزا یکی پس از دیگری نیز در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی مشغول به عزاداری هستند. عزاداران مسیر میدان شهدا تا حرم مطهر رضوی را طی کردند و پس از آن در حرم مطهر رضوی پای سخنرانی آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی نشستند. امروز همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) پیکر مطهر شهید مجید شخصی از شهدای دفاع مقدس نیز تشییع شد.

جمعیت عزادار همچنین پیکر مطهر شهید مفقود الاثر دفاع مقدس؛ مجید شخصی را که پس از ۴۲ با تفحص در منطقه چزابه تفحص و از طریق آزمایش دی ان‌ای هویتش شناسایی و به آغوش خانواده بازگشته تشییع و پیکر این شهید را تا حرم مطهر رضوی بدرقه کرده و مهیای حضور در مراسم عزاداری در حرم رضوی شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • همایش مادران مقاومت در شهرستان ساوه
  • حضور نشر سرو با بیش از ۱۱۳ عنوان اثر در نمایشگاه کتاب تهران
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • سرلشکر سلامی: رفع محرومیت تنها با نیروی انسانی مخلص امکان‌پذیر است
  • امیر آراسته: جوانان درس مقاومت را از شهدا فرابگیرند
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • پاسداری از خون و راه شهدا، رسالت همگانی
  • مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) و تشییع شهید دفاع مقدس در بوشهر
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران