Web Analytics Made Easy - Statcounter

حامد آرمانفر روز یکشنبه در آیین غرس ۲۰۰ اصله نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی که با حضور فرماندار شهرستان ری در پالایشگاه تهران برگزار شد، افزود: ظرفیت پساب تصفیه شده این شرکت روزانه هفت هزار و ۶۰۰ مترمکعب است که با اصلاح شبکه آبیاری و اجرای پروژه های مربوط به آن تا ۱۱ هزار و ۴۰۰ متر مکعب افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: احیای محیط زیست به جد در دستور کار شرکت پالایش نفت تهران قرار دارد، زیرا به رسم امانت داری در حفظ و گسترش این ثروت الهی و تلاش برای واگذار آن به نسل های بعدی مسئول هستیم.

این مسئول با تاکید بر توسعه و گسترش فضای سبز و رعایت الزامات زیست محیطی به منظور بهره گیری از هوای پاک و احترام به حقوق شهروندان توسط شرکت پالایش نفت تهران خاطرنشان کرد: توجه به پیرامون ری و سرمایه گذاری در پروژه های زیست محیطی به ویژه توسعه فضای سبز و انتقال پساب، آینده درخشانی را برای جنوب شهر تهران رقم خواهد زد.

وی اضافه کرد: درختکاری از دیرباز عملی پسندیده بوده که امروزه با گسترش صنایع و زندگی شهری بیش از هر زمانی بر سلامت انسان تاثیرگذار است،  اما نباید فراموش کرد که نگهداری از درخت بیشتر از کاشت آن حائز اهمیت است که امیدوارم در حفظ و نگهداری فضای سبز و الزامات زیست محیطی بیش از پیش فعال بوده و با رعایت کلیه موازین ایمنی، پالایشگاهی سبز و عاری از آلودگی داشته باشیم.

آرمانفر یادآور شد: امسال بیش از سه هزار و ۵۰۰  اصله نهال در شرکت پالایش نفت تهران غرس شده و همچنین اصلاح شبکه آبیاری، لایروبی جوی ها، علف تراشی، سمپاشی و احداث سوله ورمی کمپوست جهت تولید کود ارگانیک از جمله اقداماتی که در مجموعه فضای سبز شرکت پالایش نفت تهران به انجام رسیده است.

فرماندار شهرستان ری نیز در این آیین گفت: خدا را شاکریم که با نهادینه شدن فرهنگ احترام به منابع طبیعی، در جهت توسعه درختکاری و توجه به محیط زیست پیرامون نسبت به کاشت درخت اقدام شده است.

حسین توکلی کجانی افزود: امروزه همه ما وظیفه داریم در جهت حفظ و صیانت از منابع طبیعی در توسعه فضای سبز در شهرستان ری اقدام و از اقدامات مسئولانه شرکت پالایش نفت تهران در این حوزه و در راستای تحقق توسعه پایدار تشکر می کنیم.

در این آیین با حضور مسئولان شهرستان ری ۲۰۰ اصله نهال در شرکت پالایش نفت تهران به یاد شهدای شرکت غرس شد.

به گزارش ایرنا، شرکت پالایش نفت تهران با ظرفیت پالایش ۲۵۰ هزار بشکه در روز در حدود ۱۷ تا ۲۰ درصد انرژی کشور را تولید می کند، این پالایشگاه سال ۱۳۴۷ تأسیس شده و اینک مشتمل بر دو پالایشگاه جنوبی و شمالی است.

برچسب‌ها شهرستان ری فضای سبز پالایشگاه نفت آبیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری فضای سبز پالایشگاه نفت شهرستان ری فضای سبز پالایشگاه نفت آبیاری اخبار کنکور شرکت پالایش نفت تهران شهرستان ری فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۷۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»

به گزارش خبرنگار مهر، داریوش حسن‌نژاد امروز دوشنبه در بازدید از شبکه آبیاری و زهکشی سد «حوضیان»، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین وظایف شرکت آب منطقه‌ای لرستان، مطالعه، طراحی و اجرای پروژه‌های مختلف تأمین آب شامل سدها، شبکه‌های آبیاری و زهکشی و انتقال آب، ساخت ایستگاه‌های پمپاژ و کانال‌های آبرسانی مطابق سیاست‌ها و برنامه‌ها و دستورالعمل‌های مصوب وزارت نیرو است.

وی بیان داشت: پروژه شبکه انتقال آب «حوضیان» باهدف توسعه و تأمین آب دو هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی دیم منطقه با دستگاه آبیاری بارانی در دست اجرا است، طول اصلی خط انتقال این پروژه ۱۱ کیلومتر است و برای مصارف کشاورزی میزان تخصیص ۱۳.۷ میلیون مترمکعب و جهت مصارف صنعت، دو میلیون مترمکعب آب در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان، تصریح کرد: این پروژه هم اکنون ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن ۲۰۰ میلیارد ریال موردنیاز است.

کد خبر 6090947

دیگر خبرها

  • ۸۵ درصد از شبکه آبیاری سد حوضیان الیگودرز اجرا شد
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • مینی پالایشگاه دهدشت کلنگ‌زنی شد
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پتروشیمی و پالایش در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • تفاهم‌نامه همکاری ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و پالایشگاه نفت آبادان امضا شد
  • توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم
  • نیاز ۲۰ میلیاردی برای تکمیل شبکه آبیاری «حوضیان»
  • ۴۲ درصد جمعیت شهر قم تحت پوشش شبکه فاضلاب است
  • شرنگ شیرابه در کام خزر
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند