Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@04:05:59 GMT

دبیرخانه ستاد انتخابات گنبدکاووس آغاز به‌کار کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۷۴۸۳

دبیرخانه ستاد انتخابات گنبدکاووس آغاز به‌کار کرد

فرماندار ویژه گنبدکاووس در مراسم آغاز به‌کار دبیرخانه ستاد انتخابات در این شهرستان گفت که این ستاد با همکاری و همراهی هیات‌های نظارت و بازرسی و دیگر حوزه‌های مرتبط، آمادگی کامل برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند با مشارکت حداکثری مردم در ۲۸ خرداد سال آینده را دارد.

عبدالقدیر کریمی افزود: برای حضور حداکثری مردم و افزایش شور انتخاباتی، در سه ماه باقی مانده تا زمان برگزاری این رخداد بزرگ سیاسی از ظرفیت و نفوذ معنوی تمامی افراد تاثیرگذار از جمله معتمدان و بزرگان، هنرمندان، ورزشکاران و لیدرهای فضای مجازی این شهرستان استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، میزان مشارکت مردم گنبدکاووس در انتخابات دوره‌های قبل را خوب توصیف و ابراز امیدواری کرد که مردم این شهرستان مرزی با وجود همه تنگناها و محدودیت‌های ناشی از تحریم ظالمانه آمریکا و دولت‌های استکباری، همچون گذشته با درک مسائل و ملاحظات کشور در این انتخابات پیش رو نیز حضوری پرشور داشته باشند.

کریمی اضافه کرد: ستاد انتخابات در گنبدکاووس نیز برنامه‌هایی را برای روشنگری و آگاهی مردم نسبت به اهمیت و حساسیت انتخابات ۱۴۰۰ در دستور کار دارد و تلاش خواهد کرد تا شرایط مناسب و رقابتی برای افزایش حضور اقشار مختلف مردم در این عرصه فراهم نماید.  

فرماندار ویژه گنبدکاووس همچنین تصریح کرد که پیش بینی برگزاری نشست‌هایی با حوزه‌های تاثیرگذار جامعه مانند علمای اهل سنت و تشیع، معتمدان و لیدرهای اجتماعی و سیاسی در ۲ بخش مرکزی و داشلی برون این شهرستان شده است تا از ظرفیت و نفوذ معنوی آنان در یک فضای قانونی، سالم و شفاف و بدور از جانبداری از نامزد یا نامزدهایی، برای افزایش انگیزه مردم جهت حضور در انتخابات استفاده شود.

وی افزود: تلاش داریم تا فضای انتخاباتی در گنبدکاووس طی سه ماه آینده به تدریج به سمت افزایش حضور مردم در این رویداد سیاسی پیش برود و در روزهای پایانی خرداد سال آینده، این شور و شوق به اوج خود برسد تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری مردم باشیم.

کریمی اضافه کرد: مطابق جدول زمان‌بندی اعلام شده از سوی ستاد انتخابات کشور، نام نویسی برای نامزدی در انتخابات شوراهای اسلامی شهر همزمان با سراسر کشور در ۲ شهر گنبدکاووس و اینچه‌برون از ۲۰ تا ۲۶ اسفند به مدت یک هفته و شورای اسلامی روستاها از ۱۶ تا ۲۲ فروردین سال آینده انجام خواهد شد.  

به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با نخستین میان دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

گنبدکاووس با ۳۷۰ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان بزرگ استان گلستان است.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ گنبدکاووس مشارکت انتخاباتی ستاد انتخابات کشور گلستان پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ گنبدکاووس مشارکت انتخاباتی انتخابات ۱۴۰۰ گنبدکاووس مشارکت انتخاباتی ستاد انتخابات کشور گلستان اخبار کنکور ستاد انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۷۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم انتخابات را اعلام کرد و گفت: تبلیغات از پنجشنبه این هفته آغاز می‌شود.

ولی‌الله رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم و خدابنده به دور دوم کشیده شده است.

وی افزود: در همین راستا همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه فراهم شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان گفت: کد انتخاباتی کاندیداها به آنها اعلام شده و بر این اساس در حوزه انتخابیه زنجان و طارم کدهای انتخاباتی محمد اسماعیلی و نبی‌الله محمدی به ترتیب ۱۱ و ۲۲ است.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه انتخابیه خدابنده نیز کدهای انتخاباتی احمد بیگدلی و سعید رفیعی به ترتیب ۱۱ و ۲۲ است.

رحیمی با بیان اینکه تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه‌های فنی، اجرایی و پشتیبانی مورد بررسی مجدد قرار گرفته است، افزود: با هدف اجرای هرچه مطلوب‌تر انتخابات در دور دوم، تدابیر لازم پیش‌بینی شده است، گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه‌ها همچون دور نخست نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ بیستم اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در حوزه های انتخابیه (زنجان – طارم) و (خدابنده) مستقر هستند که در حوزه انتخابیه (زنجان – طارم) ۱۹۹ شعبه ثابت و ۱۳۲ صندوق سیار و در حوزه انتخابیه خدابنده ۹۰ شعبه ثابت و ۷۰ صندوق سیار اخذ رای پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749251

دیگر خبرها

  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • صیانت از آرای مردم گنبدکاووس با ۷۰۰ ناظر آموزش‌ دیده
  • فعالیت ۷۰۰ ناظر آموزش‌دیده برای نظارت بر دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در گنبدکاووس
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • پیش‌بینی ۲۳۰ شعبه أخذ رأی در مرحله دوم انتخابات گنبدکاووس
  • پیش‌بینی ۶۶۹ صندوق در أخذ رأی برای حوزه انتخابیه کرج
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • آغاز مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری از اوایل خرداد
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری اوایل خرداد آغاز می‌شوند
  • مجلس دوازدهم شورای اسلامی و ششم خبرگان رهبری دراوایل خرداد آغاز می‌شوند