Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@20:17:35 GMT

منچستریونایتد بیش از حد به برونو فرناندز تکیه دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۷۵۵۸

منچستریونایتد بیش از حد به برونو فرناندز تکیه دارد

کارلوس کارواخال، سرمربی سابق برونو فرناندز در اسپورتینگ، معتقد است که منچستریونایتد بیش از حد به فرناندز متکی است و شیاطین سرخ باید در زمینه بازی تیمی بهتر شوند.

به گزارش "ورزش سه"، کارلوس کارواخال، مردی که پیشرفت برونو فرناندز از تیم های پرتغال تا اولدترافورد را دنبال کرده است، معتقد است که او نیاز به کمک بیشتری از جانب هم تیمی هایش دارد و یونایتد بیش از حد به برونو فرناندز تکیه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرناندز از زمانی که در ژانویه سال 2019 از اسپورتینگ به منچستریونایتد پیوست، برای این تیم تبدیل به مهره ای کلیدی شده است. ستاره 26 ساله پرتغالی با درخشش فردی خود اغلب تیم اوله گنار سولسشر را به سوی پیروزی در مهمترین بازی ها هدایت کرده است اما کارواخال معتقد است که یونایتد هنوز در سایر قسمت های زمین از انسجام کافی برخوردار نیست.

 

 

کارلوس کارواخال که در حال حاضر سرمربی تیم براگا است،گفت: "به نظرم در هیچ تیمی در جهان این خوب نیست که شما بیش از حد به یک بازیکن وابسته باشید، پس این در منچستریونایتد هم اصلا خوب نیست.

بهترین کار این است که بازیکنان تیم به صورت جمعی و با هم کار کنند، چرا که منچستریونایتد بازیکنان زیادی دارد که می توانند تهدیدی برای حریفان باشند و نه فقط فرناندز.

وقتی تیمی بیش از حد به یک بازیکن وابسته می شود رسیدن به هدف ها می تواند بسیار سخت شود چرا که رقبا راهی پیدا می کنند تا آن یک بازیکن را خنثی کنند و گاهی ممکن است آن یک بازیکن به خصوص مصدوم و یا محروم شود. به همین دلیل نمی توانید تنها به یک بازیکن تکیه کنید.

فوتبال یک بازی جمعی است و 11 بازیکن دارد. در حالی که بسیار مهم است که بازیکنانی برای بردن بازی ها داشته باشید، شما به همه بازیکنان خود نیاز دارید.

اگر اینهمه به یک بازیکن متکی نباشید و تمام بازیکنان بتوانند در تیم شما تاثیرگذار باشند و تغییر ایجاد کنند، آنوقت می توانید هر تیمی را شکست دهید."

 

 

فرناندز در این فصل در 40 بازی خود برای منچستریونایتد در تمام رقابت ها، برای این تیم 22 گل به ثمر رسانده و 13 پاس گل داده است.

 

 

 

منچستر یونایتد برونو فرناندز

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد برونو فرناندز برونو فرناندز یک بازیکن بیش از حد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۷۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری

به گزارش "ورزش سه"، خسرو حیدری کاپیتان و بازیکن سابق تیم ملی و استقلال تیم منتخب خود را معرفی کرد و یازده بازیکن را به عنوان بهترین های فوتبال ایران معرفی کرد.

حیدری در خط دروازه ناصر حجازی اسطوره باشگاه استقلال را انتخاب کرد و این در حالی است که او با گلرهایی مثل وحید طالبلو و مهدی رحمتی هم‌تیمی بوده است و اما انتخاب او پیشکسوت فوتبال ایران ناصر حجازی بود.

در خط دفاعی پژمان منتظری و جلال حسینی دو هم‌تیمی خود در تیم ملی را قرار داد و در سمت راست جواد زرینچه پیشکسوت باشگاه استقلال را انتخاب کرد، او در سمت چپ تیم منتخب خود احسان حاج‌صفی دیگر هم‌تیمی خود در تیم ملی را انتخاب کرد.

خط هافبکی که خسرو حیدری انتخاب کرد یکی از جالب‌ترین هافبک‌هایی است که می‌شد انتخاب کرد، حضور مجتبی جباری و محرم نویدکیا، دو بازیکن خلاق و شگفت‌انگیز فوتبال ایران، در پست هافبک وسط و در پست هافبک دفاعی هم باجناق خود امید ابراهیمی را قرار داد.

سه مهاجمی که حیدری در خط حمله تیم منتخب خود قرار داد علی دایی، فرهاد مجیدی و اشکان دژاگه بودند، حیدری در زمان فوتبال خود با مجیدی و دژاگه هم‌تیمی بود و در دوران فوتبال خود رابطه خوبی با آنها داشت.

دیگر خبرها

  • مناظره داغ روی کین و ایان رایت؛ آیا برونو فرناندز کاپیتان مناسبی برای منچستریونایتد است؟
  • انتقاد تند کاپیتان سرخ‌ها از چند بازیکن این تیم!
  • درگیری اسطوره‌های یونایتد و آرسنال بر سر برونو!
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد
  • گل دوم و دیدنی برونو فرناندز به شفیلدیونایتد (منچستریونایتد 3-2 شفیلدیونایتد)
  • گل برونو فرناندز به شفیلدیونایتد از روی نقطه پنالتی (منچستریونایتد 2-2 شفیلدیونایتد)
  • تیم رویایی 11 نفره اندی کول از هم تیمی های سابقش در منچستریونایتد / فیلم
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • یازده بازیکن برتر تاریخ ایران از نگاه خسرو حیدری