Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مریم کوشکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در شرایط موجود تنها راه پیشگیری و مبارزه با کرونای جهش یافته، رعایت پروتکل‌های بهداشتی با دقت بیش‌تر است.

وی خاطرنشان کرد: سرعت انتشار ویروس کرونای جهش یافته بسیار بیشتر از کرونای معمولی است.

معاون بهداشت دانشگاه تصریح کرد: از این به بعد باید هر ابتلا را از نوع ویروس جهش یافته تلقی کرده و با تمرکز و دقت بالا مراقبت‌های لازم را در نظر بگیریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوشکی با تأکید بر عدم حضور در مکان‌های شلوغ تا حد امکان و رعایت فاصله اجتماعی، افزود: برای پیشگیری بهتر است در مکان‌های پر ازدحام علاوه بر ماسک‌های معمولی از ماسک‌های پارچه‌ای به صورت توامان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه خطر جدی است، گفت: رعایت فاصله بین افراد حداقل به اندازه یک متر و نیم حتما از طرف شهروندان رعایت شود.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان اینکه ایام نوروز پیش‌رو بسیار حیاتی و سرنوشت ساز خواهند بود، افزود: دید و بازدیدهای نوروز می‌تواند منجر به یک طغیان مرگ‌بار بیماری شود.

کوشکی تأکید کرد: مردم باید در این ایام مانند سال گذشته و حتی شدیدتر دید و بازدیدها را منتفی و یا به صورت مجازی انجام دهند.

معاون بهداشت دانشگاه گفت: کرونای جهش یافته کودکان و نوجوانان را بسیار بیشتر از کرونای معمولی درگیر می‌کند.

وی ادامه داد: خانواده‌ها بهتر است برای سلامت فرزندان خود، حضور در مکان‌های عمومی را محدود و دید و بازدید نوروز را منتفی کنند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در دانشگاه علوم پزشکی لرستان تصریح کرد: در خصوص محدودیت‌های کرونایی در جلسه آینده ستاد استانی مبارزه با کرونا در استانداری لرستان تصمیم‌گیری خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: لرستان دانشگاه علوم پزشکی بهداشت انگلیسی جهش یافته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۷۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی در حکمی، دکتر مسعود صالحی شهستان استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان را به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

دکتر مسعود صالحی شهستان

استاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زاهدان

«خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید، در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل» منصوب می ‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه کنید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

توفیق جنابعالی و همکاران محترمتان را از درگاه خداوند متعال خواستارم.»

پیش از این دکتر هادی میرزایی مسؤولیت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل را برعهده داشت.

کد خبر 6093030

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۱۲۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز در کاشان
  • یک پلیس انگلیسی به خاطر حمایت از حماس دادگاهی می‌شود
  • طوفان الاقصی| حمله هوایی ائتلاف آمریکایی- انگلیسی به یمن
  • خود مراقبتی در فضای مجازی امری ضروری است
  • کوشکی: فوتبال ایران نیازمند مربیانی مثل اوزونیدیس است
  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • بهشتی از ۱۶۱ هزار یار مهربان/ اینجا ملک رفاقت و اعتماد است
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم