Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، هوشنگ بازوند روز یکشنبه در نشست با مجمع خیرین امنیت ساز که در پردیس انتظامی کرمانشاه برگزار شد، اظهارداشت: شیوع سرایت ویروس جهش یافته انگلیسی بسیار بیشتر است و به راحتی کودکان را نیز مبتلا می کند.

وی ادامه داد: این ویروس جهش یافته به سرعت ریه های انسان را درگیر و گفته می شود در مدت سه ساعت می تواند جان کودکان مبتلا را بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازوند با بیان اینکه فعلا راه درمانی برای کرونا وجود ندارد، بهترین راه پیشگیری از ابتلا را رعایت توصیه های بهداشتی و زدن ماسک اعلام کرد و گفت: همچنان باید از حضور در تجمعات خودداری کنیم.

پلیس مورد اعتماد همه اهالی جامعه است 

استاندار کرمانشاه در ادامه و با بیان اینکه پلیس یک نیروی مدنی است، گفت: ماموران خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی امروز بی هیچ اغراق و تعارفی مورد اعتماد و وثوق همه اهالی جامعه قرار دارند و بسیاری از ما روزانه از کمک و راهنمایی آنها بهره مند می شویم.

وی،  امنیت را مقوله ای بسیار مهم، حساس و حیاتی توصیف کرد و گفت: امروز هیچ کس نمی تواند نقش مهم و اثرگذار پلیس را در برقراری امنیت پایدار کتمان کند چرا که همه ما بارها شاهد فداکاری ماموران پلیس در این راستا بوده ایم.

بازوند خاطرنشان کرد: امروز پلیس با مجموعه اقدامات موثر و امنیت آفرین خود مورد اعتماد همه اهالی جامعه قرار دارد و همین اعتماد باعث شده تا عموم شهروندان همکاری خوب و موثری با نیروی انتظامی داشته باشند.

استاندار کرمانشاه در ادامه تشکیل مجمع خیرین امنیت ساز را گامی بلند برای ارتقا امنیت پایدار در استان دانست و گفت: باید امنیت را به سمت مردم محوری پیش ببریم چرا که تجربیات هشت سال دفاع مقدس به خوبی ثابت کرد هر زمان مردم پای کار بیایند نتایج به مراتب بهتری حاصل می شود.

وی تصریح کرد: جامعه ای موفق خواهد بود و می تواند به توسعه و پیشرفت برسد که از شاخصه سلامت و امنیت برخوردار باشد چرا که هر موجود زنده ای به این ۲ عامل نیاز مبرم و اساسی دارد و با دریافت آنهاست که می تواند فرد مفیدی برای جامعه خویش باشد.

بازوند در بخش دیگری از سخنانش امنیت موجود در کشور و استان را به برکت حضور نیروهای مسلح بخصوص نیروی انتظامی مطلوب ارزیابی کرد و گفت: جمهوری اسلامی امروز جزیره امن خاور میانه به شمار می رود و دشمنان پرشمارش نتوانسته اند آسیبی به امنیت آن وارد کنند.

استاندار کرمانشاه در پایان از تلاش های سردار جاویدان فرمانده و دیگر کارکنان انتظامی استان نیز قدردانی و ابراز امیدواری کرد با تشکیل مجمع خیرین امنیت ساز شاهد ارتقا امنیت و بهتر شدن وضعیت باشیم.

برچسب‌ها استانداری کرمانشاه فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه انتظامی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه انتظامی استانداری کرمانشاه فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه انتظامی اخبار کنکور نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۷۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، یدالله جهان‌آرا امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر اینکه ۲ نفر با قمه و چاقو قدرت‌نمایی، ایجاد درگیری و مزاحمت در یکی از محلات شهرستان موجب سلب آسایش عمومی و نگرانی شهروندان شده بودند، بلافاصله مأموران کلانتری ۱۳ به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل، یکی از متهمان با دیدن گشت کلانتری با قمه به سمت مأموران حمله‌ور که مأموران انتظامی با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به تیراندازی هوایی کرده که متأسفانه متهمان توجه نمی‌کنند و مأموران رأی حفظ جان خود و پس از چندین بار اخطار به پای آنان شلیک و هر ۲ متهم را زمینگیر و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تبریز تاکید کرد: امنیت و آرامش شهروندان خط قرمز پلیس است و اگر فردی بخواهد نظم و امنیت جامعه را مختل کند با برخورد شدید و سخت پلیس مواجه خواهد شد.

کد خبر 6097652

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • اراذل و اوباش قمه به‌دست در تبریز زمینگیر شدند
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • شورای حل اختلاف فراجا در کرمان فعال شد
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند