Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@15:30:58 GMT

بررسی راه‌های باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۳۷۷۵۲

بررسی راه‌های باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات پرسپولیس

به گزارش ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس در هفدهمین دیدار فصل خود روز گذشته (شنبه) برابر صنعت نفت آبادان با تساوی بدون گل متوقف شد.

مهدی ترابی اولین خرید زمستانی سرخپوشان روز گذشته با وجود همراهی کاروان پرسپولیس در سفر به آبادان  نتوانست پرسپولیس را همراهی کند.

روز گذشته «آرش شکرریز» وکیل سوشا مکانی در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرده بود که در صورت همراهی ترابی به خاطر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی، پرسپولیس سه بر صفر بازنده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع موجب شد تا هجمه‌های زیادی علیه این وکیل بین المللی فوتبال ایجاد شود.

شکرریز روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به هجمه‌هایی که علیه او به راه افتاد اظهار داشت: اگر من نمی‌گفتم ممکن بود پرسپولیس از این بازیکن استفاده کند و نتیجه بازی سه بر صفر به سود حریف اعلام شود. واقعیت را گفتم که از این شکست جلوگیری کنم. خودم هوادار پرسپولیس هستم و دوست نداشتم این تیم به این خاطر شکست بخورد و حقیقت را عنوان کردم.

وی در مورد آخرین وضعیت پرونده شکایت سوشا مکانی از پرسپولیس افزود: امیدوارم این مشکل حل شود. پنجره داخلی نقل و انتقالات پرسپولیس فقط به خاطر پرونده سوشا بسته نیست بلکه چندین و چند طلبکار دارد که فهرست آنها منتشر شد. به خاطر اینکه خودم پرسپولیسی هستم و از شرایط باشگاه کمی آگاهی دارم راهکارهای مختلف را برای کمک به باشگاه پیگیری کردم و توصیه‌ای به باشگاه دارم.

این وکیل بین‌المللی فوتبال افزود: با توجه به تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران، امکان دریافت پاداش آسیایی پرسپولیس در شرایط فعلی موجود نیست. بدیهی است که در این شرایط تنها راه احقاق حق پرسپولیس این است که باشگاه مبلغ یک میلیون دلار از پاداش آسیایی را به بانک مرکزی انتقال طلب کند و معادل ریالی آن را دریافت کرده تا از این نظر دچار مشکل نشود.

وی افزود: با توجه به بند یک اساسنامه فیفا که تاکید بر عدم دخالت دولت در امور باشگاه را دارد، من به عنوان یک پرسپولیسی حاضر هستم که کمک کنم و مجوز لازم را جهت نقل‌وانتقالات بین‌المللی را از اوفک دریافت کنیم چرا که این کار دور از دسترس نیست.

شکرریز ادامه داد: اینگونه نمی‌تواند باشد که باشگاه‌ها در شرایط نابرابر رقابت کرده و هم نتواند جوایز خود را دریافت کنند و هم از همکاری داخلی بی‌نصیب باشند. امیدوارم این مشکلات به زودی حل شود.

برچسب‌ها باشگاه پرسپولیس فیفا پرسپولیس سوشا مکانی مهدی ترابی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس فیفا پرسپولیس باشگاه پرسپولیس فیفا پرسپولیس سوشا مکانی مهدی ترابی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۳۷۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش ویژه باشگاه پرسپولیس برای برد مقابل نساجی

بازیکنان پرسپولیس برای پیروزی روز گذشته خود مقابل نساجی مازندران یک پاداش ویژه دریافت خواهند کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال پرسپولیس روز گذشته در حالی که از دقیقه 50 با اخراج سروش رفیعی 10 نفره به بازی مقابل نساجی ادامه می‌داد، با نتیجه 2 بر یک از سد میزبان خود گذشت تا همچنان در یکقدمی استقلال در بالای جدول باشد.

پرسپولیسی‌ها که با این برد 56 امتیازی شدند، در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ چشم امید به لغزش استقلال مقابل رقبا دارند تا بتوانند بار دیگر به صدر جدول لیگ برتر صعود کنند.

در همین راستا قرار است سرخپوشان بابت برد روز گذشته خود پاداش ویژه‌ای را دریافت کنند تا با روحیه مضاعف در هفته‌های پیش رو وارد زمین شوند. پاداش بازیکنان پرسپولیس برای برد مقابل نساجی دو برابر پاداش بردهای قبلی این تیم خواهد بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گفتند سازش نه؛ گفتم بخاطر پرسپولیس حاضرم شلاق بخورم | به خاطر یک کلمه دادگاهی شدم
  • پاداش ویژه باشگاه پرسپولیس برای برد مقابل نساجی
  • اوسمار: پرسپولیس همیشه هجومی بوده، حتی زمان یحیی
  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • اوسمار ویرا: چیزی را در پرسپولیس ادامه می دهیم که یحیی گل محمدی آن را شروع کرد!
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/ تمرکزمان روی قهرمانی است نه تمدید قرارداد بازیکنان
  • اوسمار: ما کاری را که گل محمدی شروع کرد را ادامه می دهیم/امیدوارم باشگاه قدر بازیکنان خوب‌مان را بداند
  • اوسمار: به خاطر دوستانم در برزیل ناراحتم اما از برد پرسپولیس خوشحالم
  • بازگشت سریع موعود از قطر: سلام پرسپولیس!